Η ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που βλέπετε δημοσιεύθηκε στο γερμανικό Auto Motor und Sport και δείχνει πως θα μπορούσε να δείχνει το επερχόμενο Mondeo crossover.

Εδώ έχουμε μια παλαιότερη ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που βασίζεται σε φωτογραφία του πρωτότυπου Ford Evos.

Σε δοκιμές ο crossover διάδοχος του Ford Mondeo

8.697 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2019)

Οι φήμες για την αντικατάσταση του Ford Mondeo από ένα crossover wagon μοντέλο επιβεβαιώνονται με τον καλύτερο τρόπο. Το «μουλάρι» δοκιμάζεται ήδη στο δρόμο κάτω από τον μανδύα ενός επιμηκυμένου Focus wagon.

Το νέο όχημα το όνομα του οποίου δεν είναι ακόμα γνωστό αλλά φημολογείται ότι θα λανσαριστεί ως Mondeo Evos θα σηματοδοτήσει την έξοδο της Ford τόσο από την κλασική αγορά μεγάλων hatchback όσο και από την κατηγορία των πολυμορφικών. Υπενθυμίζουμε ότι το Evos ήταν ένα πρωτότυπο plug-in υβριδικό grand tourer με κουπέ στιλιστικά στοιχεία που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβρη του 2011 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης. Παρόλο που μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν νέα για την ημερομηνία λανσαρίσματος, το αυτοκίνητο αναμένεται να καταφθάσει στις αρχές του 2021.

Σε κάθε περίπτωση, το επερχόμενο crossover έχει ξεκινήσει να δοκιμάζεται στο δρόμο φορώντας το «κοστούμι» του Focus wagon με τις απαραίτητες τροποποιήσεις. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν πως η επιμήκυνση του αμαξώματος γίνεται πίσω από τις πόρτες των πίσω επιβατών, εκεί που με λίγο κόψε-ράψε έχει προστεθεί ένα έξτρα τμήμα στην «καρότσα» για να εφαρμόσει πάνω στη νέα πλατφόρμα. Ουσιαστικά, μιλάμε για μεγαλύτερο μεταξόνιο ενώ παράλληλλα οι τροχοί που προεξέχουν αφήνουν να εννοηθεί πως και το μετατρόχιο θα είναι μεγαλύτερο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευρυχωρία του μοντέλου στην καμπίνα και τον χώρο αποσκευών. Επιπρόσθετα, σημειώστε πως έχει αυξηθεί η απόσταση του δοκιμαστικού μοντέλου από το έδαφος λόγω των αναρτήσεων με μεγαλύτερη διαδρομή.

Η νέα πρόταση της Ford θα κατασκευαστεί πάνω στην «υπερ-εύκαμπτη» πλατφόρμα C2 της Ford, πάνω στην οποία βασίζεται το νέο Focus, ενώ θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρες, πετρελαιοκινητήρες, καθώς και ως ήπια υβριδικό με σύστημα 48V. Στην τελευταία του έκδοση ο βασικός κινητήρας αναμένεται να είναι το μοτέρ βενζίνης 1,5 λίτρων της Ford ενώ όσον αφορά στους κινητήρες πετρελαίου είναι δεδομένο πως θα εναρμονίζονται με τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές Euro 6d Temp.
 
Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως παρά το γεγονός ότι το νέο μεσαίο crossover με στιλ που παραπέμπει σε wagon θα αντικαταστήσει τρία οχήματα με πολύ διαφορετικό σχήμα, η Ford πιστεύει πως θα καταφέρει να ξεπεράσει σε πωλήσεις το συνολικό αριθμών αυτών των μοντέλων. Πέρυσι στην Ευρώπη η Ford πούλησε περίπου 50.000 Mondeo, 24.000 S-Max και 12.000 Galaxy.

OPEL NEA MONTELA
test center