Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Στο στάδιο των δοκιμών σε πίστα είναι η δεύτερη γενιά του Insignia OPC.

Το παράδοξο είναι ότι γνωρίζουμε ότι θα έχει τετρακίνηση και εννιατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά δεν ξέρουμε τίποτα για τον κινητήρα του.

Σκούζει το Insignia OPC +vid

4.097 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2017

Σε βίντεο από δοκιμές του Insignia OPC δεύτερης γενιάς στην πίστα του Nurburgring ακούμε τα λάστιχα να σκούζουν καθώς εμφανίζονται έντονα υποστροφικές τάσεις. Είναι σύνηθες, όμως να υπάρχουν τέτοια φαινόμενα στις δοκιμές και στην παραγωγή να έχουν διορθωθεί.

 
Στο βίντεο από τις δοκιμές του Insignia OPC στην πίστα του Nurburgring παρατηρεί κάποιος ότι τα λάστιχα δε σταματάνε να σκούζουν. Αυτό μας θυμίζει τις εποχές που η Opel είχε συνδυάσει στο Vectra OPC έναν V6 με κίνηση μπροστά, συνδυασμός ο οποίος μόνο επιτυχημένος δε χαρακτηρίστηκε.

Βέβαια οι δοκιμές στις πίστες πολλές φορές δεν έχουν καμία σχέση με την τελική έκδοση του μοντέλου καθώς έχουμε δει πολλές φορές αδυναμίες που φαίνονται να είναι πολύ έντονες στις δοκιμές, τελικά να εξαλείφονται στις εκδόσεις παραγωγής. Επιπλέον, η δεύτερη γενιά του Insignia OPC θα ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε η πρώτη γενιά η οποία διέθετε τετρακίνηση οπότε αναμένουμε πολύ διαφορετική συμπεριφορά όταν το μοντέλο θα φτάσει στο δρόμο.

Παραδόξως, ενώ ξέρουμε ότι θα συνδυάζει την κίνηση σε όλους τους τροχούς με εννιατάχυτο κιβώτιο, δεν έχουμε καμία πληροφορία για τους κινητήρες του. Σε κάθε περίπτωση, περιμένουμε ότι η ιπποδύναμη θα κινείται μεταξύ 350 και 400 ίππων.

Μια πρώτη ιδέα για τη σχεδίαση της νέας γενιάς είχαμε πάρει εδώ.