ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Alfa Romeo Junior Veloce | Ηλεκτρική αδρεναλίνη; Και όμως γίνεται!

 Σχολιάστε 
22.307 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2025)
Δοκιμή: Alfa Romeo Junior Veloce | Ηλεκτρική αδρεναλίνη; Και όμως γίνεται!
5 Φωτογραφίες »

Το ισχυρότερο (281PS) και ταχύτερο (0-100 σε 6,1 δλ.) δικίνητο SUVάκι της αγοράς.
Το μόνο ηλεκτρικό με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen για να «βιδώνεται» στο δρόμο.
Επιβεβαιώθηκε και με το… παρακάτω o ισχυρισμός της Alfa για κοκκάλωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε 35 μέτρα(μετρήσαμε 34,9 μέτρα).
Στην καθημερινότητα νιώθεις συνεχώς την σκληρή ανάρτηση, μικρή και η αυτονομία.

autotriti team

Το ισχυρότερο (281 PS) και ταχύτερο (0-100 σε 6,1 δλ.) δικίνητο SUV-άκι της αγοράς

Λες «ηλεκτρικό» και σκέφτεσαι κάτι ήσυχο και βαρετό, σαν καφετιέρα. Ε, όχι εδώ. Η Αlfa Romeo Junior Elettrica Veloce έχει 281 άλογα, ροπή που σε κολλάει στο κάθισμα και αναλογία κιλών ανά ίππο στο 5,6. Οι μετρήσεις μας έδειξαν επιδόσεις-φωτιά: 0-100 σε 6,1 δλ., 60-100 σε 2,7 δλ. και 80-120 σε 3,4 δλ. και με συνοπτικά λόγια είναι το γρηγορότερο δικίνητο μικρό SUV ανεξαρτήτως καυσίμου που έχουμε μετρήσει.

Το μόνο ηλεκτρικό με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen για να «βιδώνεται» στο δρόμο

Στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει το ειδικά εξελιγμένο TorSen «D» διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Πρόκειται για την τέταρτη γενιά του μηχανικού διαφορικού και την πρώτη ενσωμάτωση σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο διατηρεί ναι μεν τις βασικές αρχές λειτουργίας ενός Torsen, αλλά κάνει το κάτι παραπάνω. Τι είναι αυτό; Στην ουσία επιτρέπει στον οδηγό να έχει τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός και κυρίως του πίσω άξονα, απλώς και μόνο με το άσε-πάτα στο πεντάλ ισχύος.


Δε γίνεται να μην την ξεχωρίσεις. Η Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce δείχνει αμέσως τη δύναμη που κρύβει κάτω από το ιταλικό design.
5 Φωτογραφίες »

Δε γίνεται να μην την ξεχωρίσεις. Η Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce δείχνει αμέσως τη δύναμη που κρύβει κάτω από το ιταλικό design.

Επιβεβαιώθηκε και με το… παρακάτω ο ισχυρισμός της Alfa για κοκκάλωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε 35 μέτρα (μετρήσαμε 34,9 μέτρα)

Oι μηχανικοί της Alfa Romeo έχουν τοποθετήσει μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους μπροστά (382 χλστ.) και υπόσχονται φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα σε 35 μέτρα. Οι μετρήσεις μας έδειξαν 34,9 μ., ενώ αποδίδουμε τα εύσημα στα φρένα της Junior Veloce και για τη φυσική αίσθηση του πεντάλ.

Στην καθημερινότητα δεν παλεύεται η σκληρή ανάρτηση, μικρή και η αυτονομία

Η ανάρτηση της Alfa Romeo Junior έχει «Veloce» ρυθμίσεις και χαμήλωμα 2,5 εκατ. για συναρπαστική οδική συμπεριφορά. Ωστόσο, σε συνδυασμό με τους στάνταρ τροχούς των 20 ιντσών, που περιβάλλονται από ελαστικά 225/40, δεν είναι εύκολη η καθημερινότητα με τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Επιπλέον, η μικρή σχετικά μπαταρία σε συνδυασμό με τις αυξημένες ανάγκες ενέργειας περιορίζει τη μέση αυτονομία γύρω στα 250 χλμ..

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce των 281 ίππων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Σε γνωρίζω από την όψη και την… τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Καυτές επιδόσεις, αυτονομία περιορισμένη
Σελίδα 4Στo δρόμο: Πραγματική Alfa στο δρόμο, αλλά η άνεση προβληματίζει
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
4green
citan