ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Full υβριδικά στα 184 άλογα: Σπορτίφ Honda Civic ή SUV Honda ZR-V

(22/7/2025)
Στα 35 χιλιάρικα -Σπορτίφ Honda Civic ή οικογενειακό SUV Honda ZR-V | autotriti.gr
2 Φωτογραφίες »

Στα 35 χιλιάρικα -Σπορτίφ Honda Civic ή οικογενειακό SUV Honda ZR-V | autotriti.gr

Έχουν μήκος λίγο πάνω από τα 4,5 μέτρα - SUV με σπορ αναλογίες το ZR-V, πιο μυώδες & με περισσότερα «κοψίματα» το Civic.
Είναι full υβριδικά με 2.000 κυβικών κινητήρα 184 ίππων που δεν «καίει» & έχει επιδόσεις.
Full extra η έκδοση η έκδοση Elegance και στα δύο μοντέλα - 35 χιλ. το Civic, 39 χιλ. το ZR-V.
Fun to drive & με super τιμόνι το Civic, μεγάλη απόσταση από το έδαφος & πολύ καλή ποιότητα κύλισης για το ZR-V.

autotriti team

Έχουν μήκος λίγο πάνω από τα 4,5 μέτρα – SUV με σπορ αναλογίες το ZR-V, πιο μυώδες & με περισσότερα «κοψίματα» το Civic

Το προωθητικό πρόγραμμα Summer Dream Offers που «τρέχει» η Honda κάνει ακόμη πιο προσιτά τα αυτοκίνητά της. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι το Honda Civic, το εμβληματικό sedan των Ιαπώνων. Διαθέσιμο στην πιο προηγμένη έκδοση του υβριδικού συστήματος e:HEV της φίρμας (184 PS) πλέον κοστίζει 34.950 ευρώ. Το ίδιο μηχανικό σύνολο συναντάμε και στο οικογενειακό SUV Honda ZR-V, το οποίο κινείται σε διαφορετική αφετηρία τιμής (38.900 ευρώ). Αμφότερα με μήκος στα 4,5+ μέτρα, έχουν κοινή (και πολύ ενδιαφέρουσα) τεχνολογία κινητήρα, η οποία βέβαια εφαρμόζεται σε δύο αυτοκίνητα διαφορετικού αμαξώματος.
 
Διότι μπορεί αμφότερα να τοποθετούνται οριακά στην μεσαία D κατηγορία αλλά από εκεί και πέρα έχουν την δική τους σχεδιαστική φιλοσοφία. Το Honda ZR-V είναι ένα SUV με προσεγμένη εμφάνιση, αλλά σπορτίφ αποτύπωμα που αρέσει αρκετά. Χωρίς εξάρσεις, βασίζεται στις «καθαρές» γραμμές και έχει όσα στοιχεία συνοδεύουν ένα SUV του συγκεκριμένου segment: αυξημένη απόσταση από το έδαφος (180 χλστ.), μεγάλο ύψος (1.620 χλστ.) και τα κλασικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος.
 
Στην περίπτωση του εμβληματικού Honda Civic, η αλήθεια είναι πως δεν βλέπουμε τη σχεδιαστική λογική των προηγούμενων γενεών του, όμως και πάλι διατηρεί αρκούντως δυναμικά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, σπορτίφ look προσδίδει το χαμήλωμα της γραμμής του καπό κατά 25 χλστ. και η οπισθοχώρηση της μπροστινής κολώνας που έρχεται στην ίδια ευθεία με τους τροχούς. Επίσης, το δυναμισμό ενισχύουν τα φωτιστικά σώματα σε συνδυασμό με τη στενή γρίλια, ενώ ανάλογα της έκδοσης υπάρχει επιλογή για ακόμα πιο σπορ φινίρισμα με carbon αεροτομή και καθρέπτες.

Full υβριδικά με 2.000 κυβικών κινητήρα 184 ίππων που δεν «καίει» & έχει επιδόσεις

Όπως είπαμε νωρίτερα, το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο των 184 ίππων είναι εκείνο που δίνει κίνηση στα δύο αυτοκίνητα της Honda. Αν εξαιρέσουμε τη 2λιτρη φύση του και τα όσα φορολογικά βάρη έχει στην ελληνική αγορά μιλάμε για ένα εξαιρετικά αποδοτικό σύνολο, τόσο στο κομμάτι της κατανάλωσης, όσο και στον τομέα των επιδόσεων.
 
Ο βασικός 16βάλβιδος VTEC βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνεργάζονται με ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, για την πιο ομαλή μεταφορά της ροπής (315 Nm). Το βασικό πλεονέκτημα του συγκεκριμένου υβριδικού συνόλου είναι η ηλεκτροκίνητη λειτουργία του, σε πολύ μεγάλο εύρος. Ουσιαστικά ZR-V και Civic κινούνται ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, με το θερμικό μοτέρ να εμπλέκεται μόνο όταν πατήσεις full γκάζι. Ειδάλλως λειτουργεί ως γεννήτρια, παράγοντας ρεύμα για τα δύο ηλεκτρομοτέρ.
 
Κάπως έτσι η κατανάλωση μένει πολύ χαμηλά, γυροφέρνοντας τα 6 λτ./100 χλμ.. Στο ελαφρύτερο Honda Civic (1.592 κιλά) θα δούμε μέση κατανάλωση στα 5,7 λίτρα ενώ για το Honda ZR-V (1.664 κιλά) το αντίστοιχο νούμερο είναι στα 6,2 λίτρα. Ως προς τις επιδόσεις έχουμε δύο μοντέλα με κορυφαία νούμερα, είτε αναφερόμαστε στην άμεση επιτάχυνση από στάση (7,6 δλ. για το ZR-V το 0-100 χλμ./ώρα, 7,9 δλ. για το Civic), είτε στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις – ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα σε 4 δλ. για το ZR-V και 4,2 δλ. για το Civic).
 
Διαβάστε περισσότερα στη συνέχεια για τη συγκριτική δοκιμή των Honda Civic και Honda ZR-V με το e:HEV υβριδικό σύνολο των 184 ίππων. 

Σελίδα 2Εσωτερικό - Εξοπλισμός – Χώροι
Σελίδα 3Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
ford
seat accessories