" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Από πλευράς τιμής, το Subaru XV 1,6 με το χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 23.100 ευρώ, μια τιμή που κρίνεται καλή με βάση όλα όσα αυτό προσφέρει.

Στο χώμα το Subaru XV είναι ιδιαίτερα ικανό, εκμεταλλευόμενο την πολύ καλή τετρακίνηση και τα 220 χλστ. της απόστασης από το έδαφος.

Το εσωτερικό διατηρεί απλές γραμμές σχεδίασης, έχει ποιοτικά υλικά, αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και είναι καλά εξοπλισμένο.

Τo Subaru XV 1,6 διαθέτει την τετρακίνηση Symmetrical AWD της Subaru, η οποία χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό συνεκτικού τύπου, για να μοιράσει τη ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.

Δοκιμή: Subaru XV 1,6

Διαβάστηκε από 11589 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/6/2014

Το Subaru Impreza XV με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, την εξελιγμένη τετρακίνηση Summetrical AWD και τις κοντές σχέσεις, δε φοβάται να λερωθεί και να κινηθεί με άνεση στα πιο δύσβατα εδάφη.

 
Έχοντας ήδη δοκιμάσει την έκδοση του Subaru XV με το αυτόματο CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) κιβώτιο, εξήραμε τις εκτός δρόμου δυνατότητες του ιαπωνικού crossover. Τώρα, επανερχόμαστε εκ νέου, δοκιμάζοντας την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και τον ίδιο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, η οποία διαθέτει διαφορετική τετρακίνηση και επιπλέον κοντές σχέσεις, όντας σε θέση να κινηθεί με περισσότερη άνεση εκτός δρόμου. Από πλευράς τιμής, το Subaru XV 1,6 με το χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 23.100 ευρώ, μια τιμή που κρίνεται καλή με βάση όλα όσα αυτό προσφέρει.

Ακόμη πιο ικανό εκτός δρόμου
Τo
Subaru XV 1,6 διαθέτει την τετρακίνηση Symmetrical AWD της Subaru, η οποία χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό συνεκτικού τύπου, για να μοιράσει τη ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Η αναλογία ξεκινά από το 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων. Η λειτουργία της είναι άμεση και σε συνδυασμό και με την ικανή απόσταση από το έδαφος των 220 χλστ., επιτρέπει στο XV να κινείται με άνεση και ασφάλεια εκτός δρόμου. Το κιβώτιο από την πλευρά του διαθέτει και κοντές σχέσεις, οι οποίες θα φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες σε πιο δύσκολα εδάφη, δίνοντας τη δυνατότητα στο XV να προσπελάσει εμπόδια που συνήθως απαγορεύουν τα υπόλοιπα crossover. Στην ασφάλτο από την άλλη, το XV παραμένει άνετο και πολύ καλή ποιότητα κύλισης, εμφανίζοντας τονισμένες κλίσεις στις στροφές, που όμως λόγω και της τετρακίνησης, δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητά του.

Πολιτισμένος συνδυασμός
Κάτω από το καπό του
XV συναντούμε ένα boxer κινητήρα 1.600 κ.εκ., με ικανοποιητική απόδοση 114 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και ροπή 150 Nm. To μοτέρ αυτό είναι γραμμικό και πρόθυμο στο να ανταποκριθεί στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ωστόσο η μακριά κλιμάκωση του μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων δεν βοηθά τις επιδόσεις εν κινήσει. Από την άλλη βέβαια, η κλιμάκωση αυτή βοηθά τον οδηγό να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με την έκδοση με CVT κιβώτιο, παρόλο που η ύπαρξη της τετρακίνησης, ορίζει σε σχετικά υψηλά επίπεδα το μέσο νούμερο.

Συμπέρασμα
Με την παρουσία της «σωστής» τετρακίνησης και των «κοντών» σχέσεων του μηχανικού κιβωτίου, το Subaru XV 1,6 τονίζει τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Επιπλέον αυτού, παραμένει άνετο και ασφαλές σε κάθε δρόμο, ενώ ο κινητήρας του χαρακτηρίζεται επαρκής για την κίνησή του.

200 διαθέσιμα στοιχεία για SUBARU  XV
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

 

Mε ψηφιακό πίνακα οργάνων το νέο Hyundai i20;

Nέο Toyota Wildlander

Προκάλεσε ατύχημα αλλά έφυγε... κύριος!

Αναστολή παραγωγής στη Subaru λόγω τυφώνα

Η κίνηση στους δρόμους

«Σκούπα» της Τροχαίας στον Λυκαβηττό

Σχέδιο δείχνει το νέο Audi E-Tron Sportback

Aston Martin σχεδιασμένη από τον James Bond

Η ονομασία Lexus «LX600» κρύβει νέο κινητήρα;

Βγάζει καπνούς από το καπό;

Ξέρεις να οδηγείς ένα «τουρμπάτο» αυτοκίνητο;

Premium υπηρεσίες σε ιδιωτικά Parking!

Πως τα πλυντήρια προστατεύουν το περιβάλλον

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »