Τα 2,9 δλ. για το 30-80 και 3,8 για το 80-120 είναι ενδεικτικά της δύναμης της PHEV C 300e της οποίας η τελική ταχύτητα αμιγώς ηλεκτρικά είναι στα 140 χλμ./ώρα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα 2,9 δλ. για το 30-80 και 3,8 για το 80-120 είναι ενδεικτικά της δύναμης της PHEV C 300e της οποίας η τελική ταχύτητα αμιγώς ηλεκτρικά είναι στα 140 χλμ./ώρα.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Mercedes C-Class και Tesla Model 3

41.902 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2023)

Mercedes C-class Vs Tesla Model 3: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: Με 450 άλογα έχει καλύτερες επιδόσεις το Model 3

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξεκινούν από διαφορετική αφετηρία στο κομμάτι των επιδόσεων, συνεπώς και το Tesla Model 3 έχει ένα προβάδισμα στις μετρήσεις μας. Γιατί; Διότι κάθε ηλεκτρικό έχει απευθείας διαθέσιμη όλη την ροπή (493 Nm), εξ ου και το εκρηκτικό τίναγμα σε κάθε πάτημα του γκαζιού (60-100 χλμ./ώρα) σε 2,3 δλ.. Μην ξεχνάμε, πως το μεσαίο της Tesla έχει περισσότερα άλογα (450 PS από δύο ηλεκτρικά μοτέρ εμπρός και πίσω) και 4κίνηση, για αυτό «έδωσε» καλύτερη τιμή και στην επιτάχυνση από στάση (4,8 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα).
 
Από την άλλη πλευρά, η αίσθηση των επιδόσεων είναι διαφορετική. Θέλεις να ακούσεις τον κινητήρα, θέλεις να νιώσεις πιο έντονα τις αλλαγές των σχέσεων (9 τον αριθμό). Στην Plug-in hybrid Mercedes C-Class των 313 ίππων παίρνεις εξίσου καταιγιστικές επιδόσεις, με το μοτέρ να τραβάει γερά από τις χαμηλές μέχρι τις ψηλές στροφές και πάντα με πολιτισμένη λειτουργία.


Αντίθετα με τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η αίσθηση του τινάγματος δεν φθίνει σύντομα αφού η τελική του Tesla Model 3 ανέρχεται στα 233 χλμ./ώρα.

Αντίθετα με τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η αίσθηση του τινάγματος δεν φθίνει σύντομα αφού η τελική του Tesla Model 3 ανέρχεται στα 233 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
BRIDGESTONE TURANZA 6
test center