Ξεκινώντας από τον τομέα της αξιοπιστίας, τα πρώτα Hyundai i20 δεύτερης γενιάς ενδέχεται να παρουσιάσουν βλάβη στα ρουλεμάν του συμπλέκτη, με την εταιρεία να επιλύει το συγκεκριμένο πρόβλημα στα μεταγενέστερα μοντέλα. Από την άλλη πλευρά, τα Renault Clio που εφοδιάζονται με τον 1.200-άρη βενζινοκινητήρα 120 ίππων μπορεί να εμφανίσουν ζημιά στην καδένα χρονισμού. Επιπλέον, αν οι προηγούμενοι κάτοχοι του αυτοκινήτου το κακομεταχειρίζονταν, υπάρχει η πιθανότητα να βγάλει βλάβη το κιβώτιο ταχυτήτων.
Περνώντας στον τομέα των φθορών, οι αναφορές συνεργείων για το Hyundai i20 εστιάζουν στα πίσω δισκόφρενα, που ενδέχεται να παρουσιάσουν σημάδια προχωρημένης «κόπωσης». Στην περίπτωση που ο ένας δίσκος έχει περισσότερη φθορά από τους άλλους, αυτό σημαίνει πως η αντίστοιχη δαγκάνα χρειάζεται επισκευή, μιας και παραμένει ελαφρώς κλειστή και δεν απομονώνει πλήρως. Φθορά στους δίσκους των φρένων αναμένεται να βρείτε και στον έλεγχο μεταχειρισμένων Clio. Επιπλέον, στο γαλλικό μικρό ίσως χρειαστούν αντικατάσταση τα ελατήρια της ανάρτησης ή τα σινεμπλόκ στα ψαλίδια.
Όσον αφορά στην ευρυχωρία, το Hyundai i20 έχει κατά 6,4 εκατοστά φαρδύτερο πίσω κάθισμα, συγκριτικά με το Renault Clio. Ως εκ τούτου, θα καταφέρει να χωρέσει οριακά ένας τρίτος ενήλικας. Πέραν τούτου, το κορεάτικο μικρό έχει κατά 2 και 1 εκατοστά παραπάνω «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών.