To monocoque πλαίσιο από ανθρακονήματα της McLaren P1.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To monocoque πλαίσιο από ανθρακονήματα της McLaren P1.

Ανθρακονήματα, χωροδικτυώματα και άλλα τινά…

31.951 Επισκέψεις στο άρθρο

Όταν το κόστος δεν αποτελεί πρόβλημα, τα χέρια των μηχανικών λύνονται και προσφέρουν στους λίγους τυχερούς ότι πιο προηγμένο προσφέρει η τρέχουσα τεχνολογία σε ότι αφορά τα υλικά. Στα πλαίσια, ένας τρόπος να μειωθεί το βάρος είναι η χρήση χωροδικτυώματος κατά κανόνα αλουμινίου. Τέτοιου τύπου αμάξωμα διαθέτει το Honda NSX, η Ferrari GTC4 Lusso και άλλα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Η απόλυτη κορυφή όμως σε ότι αφορά τα πλαίσια είναι τα monocoque από ανθρακονήματα. Εδώ η ακαμψία είναι απόλυτη αλλά και η μείωση του βάρους η καλύτερη δυνατή. Το κόστος εδώ γίνεται αστρονομικό γιατί δεν υπάρχει τρεχόντως η δυνατότητα μαζικής παραγωγής τέτοιων πλαισίων με αποτέλεσμα να τα συναντούμε στα hypercars κατά κανόνα (βλ. McLaren P1, Lamborghini Aventador κ.τ.λ.).

To χωροδικτύωμα από αλουμίνιο και ατσάλι του νέου Honda NSX.

To χωροδικτύωμα από αλουμίνιο και ατσάλι του νέου Honda NSX.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Πέρα από τα παραπάνω, καθώς η ηλεκτροκίνηση αναπτύσσεται, αναμένουμε να δούμε ολόκληρα κομμάτια αυτοκινήτων ή/και ολόκληρα πλαίσια σαν μπαταρίες για επέκταση αυτονομίας του ηλεκτρικού οχήματος. Επί της ουσίας πρόκειται για ένα σάντουιτς από υλικά με τα εξωτερικά κομμάτια να αποτελούνται από λεπτά φύλλα ανθρακονημάτων και το εσωτερικό να αποτελείται από υπερπυκνωτές. Πάνω σε αυτό έχουν ήδη εργαστεί κάποιοι κατασκευαστές σε πιλοτικό επίπεδο καθιστώντας επί της ουσίας το αυτοκίνητο ολόκληρο μια μπαταρία. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως είναι πολύ πιθανό να δούμε τέτοιου τύπου αυτοκίνητα στην δεκαετία του 2020 ή και αργότερα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green