Πως δουλεύει ο SKYACTIV-X;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πως δουλεύει ο SKYACTIV-X;

75.817 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο ιαπωνικός κινητήρας καταρχήν, είναι κινητήρας βενζίνης ο οποίος αν και διαθέτει μπουζί, αυτό χρησιμοποιείται κυρίως για τον έλεγχο της καύσης μέσω συμπίεσης. Ας το εξετάσουμε λιγάκι αυτό. Το πρόβλημα με τους κινητήρες εν γένει του είδους, είναι ότι η καύση μέσω συμπίεσης μπορεί να συμβεί σε ένα μικρό εύρος στροφών και φορτίων αλλά και η μετάβαση μεταξύ καύσης λόγω συμπίεσης και καύσης λόγω μπουζί είναι πολύ πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί. Η Mazda λοιπόν ελέγχει την καύση μέσω μπουζί και ονομάζει αυτήν την τεχνοτροπία SPCCI (Spark Controlled Compressed Ignition). Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής: Καθώς το έμβολο ανεβαίνει στο ΑΝΣ υπάρχει ένα φτωχό μείγμα μέσα στον κύλινδρο. Δίπλα από το μπουζί υπάρχει ένα υψηλής πίεσης μπεκ που ψεκάζει μια μικρή ποσότητα βενζίνης. Την στιγμή του ψεκασμού το μπουζί δίνει σπινθήρα και δημιουργείται ένα μέτωπο φλόγας που κινείται προς τα κάτω. Φανταστείτε ότι είναι σαν να υπάρχουν δύο έμβολα τα οποία πιέζουν το μείγμα από κάτω και από πάνω. Αυτό αυξάνει πολύ την συμπίεση και τελικά ξεκινάει η καύση και στο υπόλοιπο φτωχό μείγμα. Με αυτόν τον τρόπο είναι εφικτή η καύση λόγω συμπίεσης σε μεγάλο εύρος στροφών και φορτίων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green