Σε πρώτο πλάνο ο συμπιεστής στροφάλου τύπου Roots που χρησιμοποιεί ο SKYACTIV-X
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε πρώτο πλάνο ο συμπιεστής στροφάλου τύπου Roots που χρησιμοποιεί ο SKYACTIV-X

Επιμέρους τεχνικά

75.815 Επισκέψεις στο άρθρο

Επειδή ο κινητήρας σε ότι αφορά το μείγμα είναι κοντά στην λειτουργία του diesel, για να επιτευχθεί το φτωχό μείγμα, απαιτείται περίσσεια αέρα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός συμπιεστή στροφάλου τύπου roots ο οποίος απεμπλέκεται στις χαμηλές στροφές και φορτία για να μην γίνει το μείγμα ιδιαίτερα φτωχό. Σε αντίθεση δηλαδή με όλους τους υπόλοιπους κινητήρες, όπου η υπερπλήρωση χρησιμοποιείται για να αυξηθεί η ισχύς και η ροπή, εδώ η υπερπλήρωση χρησιμοποιείται προκειμένου να υπηρετήσει την διαδικασία καύσης. Επίσης ένα ακόμα χαρακτηριστικό άξιο αναφοράς, είναι ότι η πεταλούδα είναι πολύ συχνά μονίμως ανοιχτή, κάτι που μειώνει τις απώλειες άντλησης, ενώ επιπρόσθετα ο κινητήρας ουσιαστικά δουλεύει σε τέσσερις κύκλους: Κύκλο βενζίνης, diesel, Atkinson όταν ο συμπιεστής Roots είναι ανενεργός και Miller όταν αυτός είναι ενεργός. Οι δύο τελευταίοι κύκλοι επιτυγχάνονται μέσω του αργού κλεισίματος των βαλβίδων εισαγωγής όπως και σε άλλους κινητήρες του είδους. 
Τέλος, σύμφωνα με την Mazda, ο SKYACTIV-X επιτυγχάνει βαθμό απόδοσης περίπου 37% νούμερο αρκετά υψηλό για κινητήρα βενζίνης και υπόσχεται εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου, μειωμένους ρύπους αλλά και πολύ καλά νούμερα ισχύος και ροπής. Η πρώτη εφαρμογή του επαναστατικού ιαπωνικού κινητήρα θα είναι το Mazda 3 το 2019.

«Μουλάρι» του Mazda 3 εφοδιασμένο με τον SKYACTIV-X κινητήρα

«Μουλάρι» του Mazda 3 εφοδιασμένο με τον SKYACTIV-X κινητήρα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green