" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στρίβει σβέλτα, ελαφρώς υποστροφικά, με το πίσω μέρος να μένει ουδέτερο.

Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 204 ίππους και η ροπή τα 330 Nm. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 7,6 δλ με τη τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 222 χλμ/ώρα.

Πατώντας μια φορά το σήμα στην μάσκα εμπρός, αποκαλύπτεται η θύρα που μπαίνει η πρίζα για τη φόρτιση του ηλεκτροκινητήρα.

TEST: VW Golf GTE

Διαβάστηκε από 32566 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/11/2015

Η έκδοση GTE για το Golf, είναι κομβικής σημασίας για το μοντέλο της VW, μιας και για πρώτη φορά στην 40χρονη καριέρα του, βλέπουμε υβριδική τεχνολογία.

 
+ Κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση
- Χώρος αποσκευών, τιμή

Στα γρήγορα: 
• Είναι υβριδικό με 204 συνδυαστικούς ίππους
• Με 1,4 TSI κινητήρα 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 105 ίππων
• Καίει 1,5 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

Η πρώτη επαφή με το Golf GTE έγινε στην έκθεση του Παρισιού. Βέβαια είχε προηγηθεί η παρουσίαση της αποκλειστικά ηλεκτρικής έκδοσης του Golf. Τώρα με το Golf GTE, η VW δοκιμάζει τις δυνατότητές της και στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας, όπου τα όποια οφέλη συνδυάζονται και με σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

204 συνδυαστικοί ίπποι
Το VW Golf GTE κινείται από υβριδικό σύστημα, όμοιο με αυτό που διαθέτει και το Audi A3 e-tron. Έτσι κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας βενζίνης 1.400 κ.εκ., 150 ίππων (δεν ενσωματώνει το σύστημα ACT όμως) και έναν ηλεκτροκινητήρα 105 ίππων, όπου και προκύπτει μια συνδυαστική ισχύς 204 ίππων και 330 Nm ροπής.

Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει μια άκρως ικανοποιητική επιτάχυνση παρά το αυξημένο βάρος λόγω της συστοιχίας των μπαταριών των 8,7 kWh και του ηλεκτροκινητήρα, με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 7,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 222 χλμ/ώρα. 

Βέβαια το GTE, διαθέτει μια διαφορετική τοποθέτηση του κινητήρα συγκριτικά με τις λοιπές συμβατικές εκδόσεις του Golf, ο οποίος έχει τοποθετηθεί ελαφρώς πιο δεξιά, δημιουργώντας χώρο και για τον ηλεκτροκινητήρα δίπλα του. Ο τελευταίος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο. Αυτό είναι DSG (κι αυτό έχει εξελιχθεί για τη συγκεκριμένη έκδοση του Golf), με την ειδοποιό διαφορά όμως ότι έχει χρησιμοποιηθεί ένας τρίτος συμπλέκτης στη διάταξη της μετάδοσης, για τη σύζευξη μεταξύ των δυο κινητήρων. 

Η μπαταρία 8,7 έχει βρει τη θέση της κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ το ρεζερβουάρ τοποθετήθηκε κάτω από το πορτμπαγκάζ, μειώνοντας έτσι τη συνολική χωρητικότητα του στα 272 λίτρα (380 λίτρα διαθέτουν οι υπόλοιπες εκδόσεις του Golf). 

 
  • talaiporos

    Έχετε βαλθεί να μας τρελάνετε... 1) Από πότε 150+105 μας κάνει 204; 2) Από πότε κάτω από το καπώ η φωτό δείχνει TDI και εσείς μας λέτε ότι έχει TSI; Παραπληροφόρηση;

      23
    • autotriti

      Απάντηση: Αγαπητέ, για την φωτογραφία είχατε δίκιο διορθώθηκε. Ο δαίμονας του internet βλέπετε. Το GTE κινείται από τον 1,4 TSI κινητήρα των 150 ίππων. Σε ότι αφορά τη συνδυαστική ισχύ των plug-in υβριδικών μοντέλων, αυτή δεν είναι το άθροισμα της απόδοσης του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό είναι το επίσημο νούμερο που ανακοινώνει η Volkswagen για το μοντέλο της.

        12
  • ΤΡΟΛΑΡΑΣ-VW

    Η τιμή που είδα στην Γερμανία είναι στα 30000 ευρώ,εδώ επειδή δεν είδα αν γράψατε τιμή θα το έχουν γύρω στα 35000,πρέπει να είναι κάποιος τρελός ή κολλημένος αν έχει να δώσει 35000 ευρώ plus να πάρει αυτόν τον κουβά του γκρούπ, που την στιγμή παίζουν καλύτερα αυτοκίνητα και πιο μεγάλης κατηγορίας;έχω δίκιο κύριοι;

      27
  • Θανασης

    Αηδίες,άχρωμο αυτοκίνητο ανύπαρκτη αξιοπιστία,κατανάλωση μονο για παραμυθάκι νηπίων και τιμή λες και αγοράζεις διαμέρισμα.

      23
  • mx5er

    φίλε talaiporos η συνδυαστική ισχύς στα υβριδικά αυτοκίνητα δεν είναι άθροισμα. Εγώ έχω το υβριδικό Toyota auris και ενώ ο κινητήρας του είναι 100 hp και ο ηλεκτροκινητήρας 80 hp η συνδυαστική ισχύς τους είναι 136 hp

      9
  • mx5er

    Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι? το Toyota auris έχει εργοστασιακή 3.7 και στο τεστ το βγάλατε 4.7 που ανταποκρίνεται και στην πραγματικότητα αφού και εμένα τόσο μου βγάζει μέσο όρο. το golf που βρίσκεται περίπου, στα 2.5, στα 3.5?

      6
  • mx5er

    αγαπητό autotriti θα ήθελα με την σειρά μου να ρωτήσω αν στο τεστ η μέση κατανάλωση που είδατε ήταν κοντά στην εργοστασιακή του 1.5 λίτρο/100 χλμ

      5
    • autotriti

      Απάντηση: Φίλε mx5er όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, έτσι και στην περίπτωση του GTE είναι ελαφρώς παραπάνω από την εργοστασιακή.

       
  • Χαρης

    Εγω πάλι απορώ πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πληρώνουν 30 χιλ και άνω για οποιοδήποτε αυτοκίνητο, απ τη στιγμή που υποτίθεται έχουμε κρίση. Τα καινούργια mercedes για παράδειγμα έχουν γεμίσει τους ελληνικούς δρόμους..

      2
  • Nikolaos Tsoukalas

    Αυτό έχει ανάρτηση στον πίσω άξονα ή όχι? Αν έχει για να συμπεριφέρεται ως πίσω-κούνα με τη μούρη να ψαρεύει το φορτώνουμε και 3-4 τσιμεντόπλιθες.

      1

Το «καυτό» Hyundai i20 N;

Δοκιμή: Audi A1 40 TFSI

Aston Martin Vantage στα 298 χλμ./ώρα

B-SUV ή μικρομεσαίο;

Η κίνηση στους δρόμους

Τα πιο άνετα και βολικά μικρά SUV

Οδηγούμε τη νέα Τοyοta Supra

Αποκλειστικό: Ιδού το νέο VW Golf

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Ανανεωμένο Suzuki Vitara

Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες;

Οθονάρες στα μικρά: Ουσία ή κράχτης;

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

FORDAdvertisement: Προωθητικό Πρόγραμμα Ford Blue Days

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »