Πολύ καλή ποιότητα κύλισης διαθέτει το VW Golf GTE, με την ανάρτηση να διαμαρτύρεται μόνο σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες.
Στο δρόμο: Ηλεκτρική ηρεμία
42.141 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2015)
Μόλις πατήσεις το start button δεν ακούγεται τίποτε. Όπως συμβαίνει άλλωστε και σε όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα, μιας και η εκκίνηση γίνεται με την ηλεκτρική λειτουργία και μόνο η ένδειξη READY στο ταμπλό σου λέει ότι το Golf GTE είναι έτοιμο και σε περιμένει να πατήσεις το γκάζι. Ακόμα όμως και με το πάτημα του δεξιού πεντάλ τίποτε δεν αλλάζει.
Πάλι επικρατεί η ησυχία και μόνο η βελόνα στο αριστερό αναλογικό όργανο σου δείχνει το ποσοστό ισχύος που χρησιμοποιείς, αλλά και το επίπεδο φόρτισης κάθε φορά που πατάς το φρένο.
Έχοντας επιλέξει το «E-mode» (από το σχετικό κουμπί αριστερά του λεβιέ κιβωτίου) το GTE κινείται αμιγώς ηλεκτρικά αθόρυβα και χωρίς να ρυπαίνει το περιβάλλον. Όμως εδώ υπάρχει ένα μικρό εργονομικό φάουλ. Για να μπεις στα υπόλοιπα προγράμματα λειτουργίας του αυτοκινήτου, πρέπει να μπεις από το ανάλογο μενού από τη κεντρική οθόνη του GTE.
Εκεί υπάρχει το πρόγραμμα Battery Charge, όπου με αυτό ο θερμικός κινητήρας χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας του ηλεκτροκινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει το Hybrid Auto, όπου εκεί το σύστημα αποφασίζει κατά βούληση ότι θεωρεί καλύτερο, ανάλογα με τα οδηγικά δεδομένα. Ένα ακόμα είναι το «Battery Hold» με το οποίο ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται καθόλου και φυλάσσονται τα αποθέματα της μπαταρίας.
Πιο εύκολη σε πρόσβαση είναι η λειτουργία GTE, απλά πατώντας το ανάλογο κουμπί αριστερά του λεβιέ, η οποία και προσδίδει σπορτίφ χαρακτηριστικά, παρά τον υβριδικό του χαρακτήρα του μοντέλου.
Αφήνοντας στην άκρη όλα αυτά τα λειτουργικά προγράμματα έρχεται η ώρα της κρίσης που είναι το πώς αποδίδει το Golf GTE στο δρόμο. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή όπως και η ηχομόνωση της καμπίνας, ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ενώ παρά το αυξημένο βάρος του αμαξώματος, η ανάρτηση ανταποκρίνεται πολύ καλά και μόνο σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες διαμαρτύρεται.
Σε στροφές τώρα, το αυξημένο βάρος, λόγω μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρα δεν φαίνεται τόσο, με το τιμόνι να μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση. Πρώτα θα κάνει την εμφάνιση της η υποστροφή (το ESP μαζεύει τις όποιες υπερβολές) ενώ το πίσω μέρος λόγω και της κατανομής του βάρους ελεώ μπαταρίας, μένει ουδέτερο όσο άτσαλα κι αν φερθείτε στο GTE.
Έχετε βαλθεί να μας τρελάνετε...
1) Από πότε 150+105 μας κάνει 204;
2) Από πότε κάτω από το καπώ η φωτό δείχνει TDI και εσείς μας λέτε ότι έχει TSI;
Παραπληροφόρηση;
Απάντηση: Αγαπητέ, για την φωτογραφία είχατε δίκιο διορθώθηκε. Ο δαίμονας του internet βλέπετε. Το GTE κινείται από τον 1,4 TSI κινητήρα των 150 ίππων.
Σε ότι αφορά τη συνδυαστική ισχύ των plug-in υβριδικών μοντέλων, αυτή δεν είναι το άθροισμα της απόδοσης του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα.
Αυτό είναι το επίσημο νούμερο που ανακοινώνει η Volkswagen για το μοντέλο της.
Η τιμή που είδα στην Γερμανία είναι στα 30000 ευρώ,εδώ επειδή δεν είδα αν γράψατε τιμή θα το έχουν γύρω στα 35000,πρέπει να είναι κάποιος τρελός ή κολλημένος αν έχει να δώσει 35000 ευρώ plus να πάρει αυτόν τον κουβά του γκρούπ, που την στιγμή παίζουν καλύτερα αυτοκίνητα και πιο μεγάλης κατηγορίας;έχω δίκιο κύριοι;
φίλε talaiporos η συνδυαστική ισχύς στα υβριδικά αυτοκίνητα δεν είναι άθροισμα. Εγώ έχω το υβριδικό Toyota auris και ενώ ο κινητήρας του είναι 100 hp και ο ηλεκτροκινητήρας 80 hp η συνδυαστική ισχύς τους είναι 136 hp
Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι? το Toyota auris έχει εργοστασιακή 3.7 και στο τεστ το βγάλατε 4.7 που ανταποκρίνεται και στην πραγματικότητα αφού και εμένα τόσο μου βγάζει μέσο όρο. το golf που βρίσκεται περίπου, στα 2.5, στα 3.5?
Εγω πάλι απορώ πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πληρώνουν 30 χιλ και άνω για οποιοδήποτε αυτοκίνητο, απ τη στιγμή που υποτίθεται έχουμε κρίση. Τα καινούργια mercedes για παράδειγμα έχουν γεμίσει τους ελληνικούς δρόμους..
Έχετε βαλθεί να μας τρελάνετε... 1) Από πότε 150+105 μας κάνει 204; 2) Από πότε κάτω από το καπώ η φωτό δείχνει TDI και εσείς μας λέτε ότι έχει TSI; Παραπληροφόρηση;
Απάντηση: Αγαπητέ, για την φωτογραφία είχατε δίκιο διορθώθηκε. Ο δαίμονας του internet βλέπετε. Το GTE κινείται από τον 1,4 TSI κινητήρα των 150 ίππων. Σε ότι αφορά τη συνδυαστική ισχύ των plug-in υβριδικών μοντέλων, αυτή δεν είναι το άθροισμα της απόδοσης του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό είναι το επίσημο νούμερο που ανακοινώνει η Volkswagen για το μοντέλο της.
Η τιμή που είδα στην Γερμανία είναι στα 30000 ευρώ,εδώ επειδή δεν είδα αν γράψατε τιμή θα το έχουν γύρω στα 35000,πρέπει να είναι κάποιος τρελός ή κολλημένος αν έχει να δώσει 35000 ευρώ plus να πάρει αυτόν τον κουβά του γκρούπ, που την στιγμή παίζουν καλύτερα αυτοκίνητα και πιο μεγάλης κατηγορίας;έχω δίκιο κύριοι;
Αηδίες,άχρωμο αυτοκίνητο ανύπαρκτη αξιοπιστία,κατανάλωση μονο για παραμυθάκι νηπίων και τιμή λες και αγοράζεις διαμέρισμα.
φίλε talaiporos η συνδυαστική ισχύς στα υβριδικά αυτοκίνητα δεν είναι άθροισμα. Εγώ έχω το υβριδικό Toyota auris και ενώ ο κινητήρας του είναι 100 hp και ο ηλεκτροκινητήρας 80 hp η συνδυαστική ισχύς τους είναι 136 hp
Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι? το Toyota auris έχει εργοστασιακή 3.7 και στο τεστ το βγάλατε 4.7 που ανταποκρίνεται και στην πραγματικότητα αφού και εμένα τόσο μου βγάζει μέσο όρο. το golf που βρίσκεται περίπου, στα 2.5, στα 3.5?
αγαπητό autotriti θα ήθελα με την σειρά μου να ρωτήσω αν στο τεστ η μέση κατανάλωση που είδατε ήταν κοντά στην εργοστασιακή του 1.5 λίτρο/100 χλμ
Απάντηση: Φίλε mx5er όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, έτσι και στην περίπτωση του GTE είναι ελαφρώς παραπάνω από την εργοστασιακή.
Εγω πάλι απορώ πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πληρώνουν 30 χιλ και άνω για οποιοδήποτε αυτοκίνητο, απ τη στιγμή που υποτίθεται έχουμε κρίση. Τα καινούργια mercedes για παράδειγμα έχουν γεμίσει τους ελληνικούς δρόμους..
Υβριδικό ή DIESEL για την πόλη?
Αυτό έχει ανάρτηση στον πίσω άξονα ή όχι? Αν έχει για να συμπεριφέρεται ως πίσω-κούνα με τη μούρη να ψαρεύει το φορτώνουμε και 3-4 τσιμεντόπλιθες.