Πολύ καλή ποιότητα κύλισης διαθέτει το VW Golf GTE, με την ανάρτηση να διαμαρτύρεται μόνο σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες.

Πολύ καλή ποιότητα κύλισης διαθέτει το VW Golf GTE, με την ανάρτηση να διαμαρτύρεται μόνο σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες.

Στο δρόμο: Ηλεκτρική ηρεμία

42.141 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2015)

Μόλις πατήσεις το start button δεν ακούγεται τίποτε. Όπως συμβαίνει άλλωστε και σε όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα, μιας και η εκκίνηση γίνεται με την ηλεκτρική λειτουργία και μόνο η ένδειξη READY στο ταμπλό σου λέει ότι το Golf GTE είναι έτοιμο και σε περιμένει να πατήσεις το γκάζι. Ακόμα όμως και με το πάτημα του δεξιού πεντάλ τίποτε δεν αλλάζει. 


Πάλι επικρατεί η ησυχία και μόνο η βελόνα στο αριστερό αναλογικό όργανο σου δείχνει το ποσοστό ισχύος που χρησιμοποιείς, αλλά και το επίπεδο φόρτισης κάθε φορά που πατάς το φρένο. 

Έχοντας επιλέξει το «E-mode» (από το σχετικό κουμπί αριστερά του λεβιέ κιβωτίου) το GTE κινείται αμιγώς ηλεκτρικά αθόρυβα και χωρίς να ρυπαίνει το περιβάλλον. Όμως εδώ υπάρχει ένα μικρό εργονομικό φάουλ. Για να μπεις στα υπόλοιπα προγράμματα λειτουργίας του αυτοκινήτου, πρέπει να μπεις από το ανάλογο μενού από τη κεντρική οθόνη του GTE. 

Εκεί υπάρχει το πρόγραμμα Battery Charge, όπου με αυτό ο θερμικός κινητήρας χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας του ηλεκτροκινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει το Hybrid Auto, όπου εκεί το σύστημα αποφασίζει κατά βούληση ότι θεωρεί καλύτερο, ανάλογα με τα οδηγικά δεδομένα. Ένα ακόμα είναι το «Battery Hold» με το οποίο ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται καθόλου και φυλάσσονται τα αποθέματα της μπαταρίας. 

Πιο εύκολη σε πρόσβαση είναι η λειτουργία GTE, απλά πατώντας το ανάλογο κουμπί αριστερά του λεβιέ, η οποία και προσδίδει σπορτίφ χαρακτηριστικά, παρά τον υβριδικό του χαρακτήρα του μοντέλου.

Αφήνοντας στην άκρη όλα αυτά τα λειτουργικά προγράμματα έρχεται η ώρα της κρίσης που είναι το πώς αποδίδει το Golf GTE στο δρόμο. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή όπως και η ηχομόνωση της καμπίνας, ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ενώ παρά το αυξημένο βάρος του αμαξώματος, η ανάρτηση ανταποκρίνεται πολύ καλά και μόνο σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες διαμαρτύρεται.

Σε στροφές τώρα, το αυξημένο βάρος, λόγω μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρα δεν φαίνεται τόσο, με το τιμόνι να μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση. Πρώτα θα κάνει την εμφάνιση της η υποστροφή (το ESP μαζεύει τις όποιες υπερβολές) ενώ το πίσω μέρος λόγω και της κατανομής του βάρους ελεώ μπαταρίας, μένει ουδέτερο όσο άτσαλα κι αν φερθείτε στο GTE. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN