Το εσωτερικό του GTE κινείται στα γνωστά ποιοτικά πρότυπα της φίρμας, διαθέτοντας πολύ καλή ποιότητα υλικών με πολύ καλή συναρμογή.
Εσωτερικό - Χώροι: Γνώριμο, με υβριδικές πινελιές
42.132 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2015)
Ο εσωτερικός κόσμος του VW Golf GTE διαθέτει πολλά κοινά στοιχεία με τα υπόλοιπα Golf της γκάμας. Μόλις όμως κάτσεις στη θέση του οδηγού, το μάτι σου θα πέσει κατευθείαν στο αριστερό αναλογικό όργανο (εκεί που στα άλλα Golf είναι το στροφόμετρο) το οποίο σου δείχνει το ποσοστό της ισχύος που χρησιμοποιείς κάθε στιγμή.
Ακριβώς από κάτω και σε μικρότερη διάσταση βρίσκεται το στροφόμετρο που δείχνει τις στροφές του βενζινοκινητήρα μόλις τεθεί σε λειτουργία. Μόλις η βελόνα του πέσει κάτω από το 0 και πάει προς την πράσινη περιοχή τότε δείχνει τη φόρτιση που πραγματοποιείται στο κινητήρα μέσω της ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
Πάνω από το 10 (το 100% δηλαδή) και όταν η βελόνα βουτήξει στη λέξη boost τότε ο οδηγός απολαμβάνει το μέγιστο που μπορούν να αποδώσουν συνδυαστικά οι κινητήρες. Σε ότι έχει να κάνει με τους χώρους επιβατών αυτοί δεν έχουν μεταβληθεί, όντας πολύ καλοί για τα γόνατα και το κεφάλι των επιβατών.
Μόνο ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί κατά 108 λίτρα συγκριτικά με τα λοιπά Golf (380 λτ.), φτάνοντας τα 272 λίτρα, λόγω της θέσης του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Εμφανώς διαφοροποιημένος ο πίνακας οργάνων μιας και δεν υπάρχει στροφόμετρο, παρά ένα αναλογικό όργανο το οποίο δείχνει το ποσοστό ισχύος που χρησιμοποιεί ο οδηγός κάθε στιγμή.
Έχετε βαλθεί να μας τρελάνετε...
1) Από πότε 150+105 μας κάνει 204;
2) Από πότε κάτω από το καπώ η φωτό δείχνει TDI και εσείς μας λέτε ότι έχει TSI;
Παραπληροφόρηση;
Απάντηση: Αγαπητέ, για την φωτογραφία είχατε δίκιο διορθώθηκε. Ο δαίμονας του internet βλέπετε. Το GTE κινείται από τον 1,4 TSI κινητήρα των 150 ίππων.
Σε ότι αφορά τη συνδυαστική ισχύ των plug-in υβριδικών μοντέλων, αυτή δεν είναι το άθροισμα της απόδοσης του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα.
Αυτό είναι το επίσημο νούμερο που ανακοινώνει η Volkswagen για το μοντέλο της.
Η τιμή που είδα στην Γερμανία είναι στα 30000 ευρώ,εδώ επειδή δεν είδα αν γράψατε τιμή θα το έχουν γύρω στα 35000,πρέπει να είναι κάποιος τρελός ή κολλημένος αν έχει να δώσει 35000 ευρώ plus να πάρει αυτόν τον κουβά του γκρούπ, που την στιγμή παίζουν καλύτερα αυτοκίνητα και πιο μεγάλης κατηγορίας;έχω δίκιο κύριοι;
φίλε talaiporos η συνδυαστική ισχύς στα υβριδικά αυτοκίνητα δεν είναι άθροισμα. Εγώ έχω το υβριδικό Toyota auris και ενώ ο κινητήρας του είναι 100 hp και ο ηλεκτροκινητήρας 80 hp η συνδυαστική ισχύς τους είναι 136 hp
Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι? το Toyota auris έχει εργοστασιακή 3.7 και στο τεστ το βγάλατε 4.7 που ανταποκρίνεται και στην πραγματικότητα αφού και εμένα τόσο μου βγάζει μέσο όρο. το golf που βρίσκεται περίπου, στα 2.5, στα 3.5?
Εγω πάλι απορώ πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πληρώνουν 30 χιλ και άνω για οποιοδήποτε αυτοκίνητο, απ τη στιγμή που υποτίθεται έχουμε κρίση. Τα καινούργια mercedes για παράδειγμα έχουν γεμίσει τους ελληνικούς δρόμους..
Έχετε βαλθεί να μας τρελάνετε... 1) Από πότε 150+105 μας κάνει 204; 2) Από πότε κάτω από το καπώ η φωτό δείχνει TDI και εσείς μας λέτε ότι έχει TSI; Παραπληροφόρηση;
Απάντηση: Αγαπητέ, για την φωτογραφία είχατε δίκιο διορθώθηκε. Ο δαίμονας του internet βλέπετε. Το GTE κινείται από τον 1,4 TSI κινητήρα των 150 ίππων. Σε ότι αφορά τη συνδυαστική ισχύ των plug-in υβριδικών μοντέλων, αυτή δεν είναι το άθροισμα της απόδοσης του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό είναι το επίσημο νούμερο που ανακοινώνει η Volkswagen για το μοντέλο της.
Η τιμή που είδα στην Γερμανία είναι στα 30000 ευρώ,εδώ επειδή δεν είδα αν γράψατε τιμή θα το έχουν γύρω στα 35000,πρέπει να είναι κάποιος τρελός ή κολλημένος αν έχει να δώσει 35000 ευρώ plus να πάρει αυτόν τον κουβά του γκρούπ, που την στιγμή παίζουν καλύτερα αυτοκίνητα και πιο μεγάλης κατηγορίας;έχω δίκιο κύριοι;
Αηδίες,άχρωμο αυτοκίνητο ανύπαρκτη αξιοπιστία,κατανάλωση μονο για παραμυθάκι νηπίων και τιμή λες και αγοράζεις διαμέρισμα.
φίλε talaiporos η συνδυαστική ισχύς στα υβριδικά αυτοκίνητα δεν είναι άθροισμα. Εγώ έχω το υβριδικό Toyota auris και ενώ ο κινητήρας του είναι 100 hp και ο ηλεκτροκινητήρας 80 hp η συνδυαστική ισχύς τους είναι 136 hp
Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι? το Toyota auris έχει εργοστασιακή 3.7 και στο τεστ το βγάλατε 4.7 που ανταποκρίνεται και στην πραγματικότητα αφού και εμένα τόσο μου βγάζει μέσο όρο. το golf που βρίσκεται περίπου, στα 2.5, στα 3.5?
αγαπητό autotriti θα ήθελα με την σειρά μου να ρωτήσω αν στο τεστ η μέση κατανάλωση που είδατε ήταν κοντά στην εργοστασιακή του 1.5 λίτρο/100 χλμ
Απάντηση: Φίλε mx5er όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, έτσι και στην περίπτωση του GTE είναι ελαφρώς παραπάνω από την εργοστασιακή.
Εγω πάλι απορώ πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πληρώνουν 30 χιλ και άνω για οποιοδήποτε αυτοκίνητο, απ τη στιγμή που υποτίθεται έχουμε κρίση. Τα καινούργια mercedes για παράδειγμα έχουν γεμίσει τους ελληνικούς δρόμους..
Υβριδικό ή DIESEL για την πόλη?
Αυτό έχει ανάρτηση στον πίσω άξονα ή όχι? Αν έχει για να συμπεριφέρεται ως πίσω-κούνα με τη μούρη να ψαρεύει το φορτώνουμε και 3-4 τσιμεντόπλιθες.