Tο Dacia Duster έχει κερδίσει το κοινό, που ψάχνει ένα οικονομικό στην απόκτηση SUV (από 15.980 ευρώ, είναι με διαφορά το πιο προσιτό στην κατηγορία), το οποίο δεν… φοβάται να λερωθεί και να κινηθεί εκτός δρόμου στα πλέον δύσβατα μονοπάτια.
Στο χώμα το Duster αισθάνεται σαν στο σπίτι του, το οποίο χάρη στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τις αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης, τις καλές γωνίες αναρρίχησης πάει παντού ακόμα και χωρίς τετρακίνηση. Σε χωμάτινες διαδρομές κάνει πάρτυ, καθώς νεροφαγώματα, παχιά λάσπη και πετρώδη εδάφη δεν διαταράσσουν στο ελάχιστο την πορεία του. Από την άλλη στο πατημένο χώμα, η μαλακή ανάρτηση, προσφέρει ηρεμία και αίσθηση ασφάλειας στους επιβάτες.
Στο δρόμο, το set up της ανάρτησης καταπίνει με ευκολία τις κακοτεχνίες, ωστόσο οι μεγάλες διαδρομές της τονίζουν τις κλίσεις στις στροφές, με το Duster όμως να αντιδρά πάντα προοδευτικά και ελεγχόμενα.
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
δεδομενου οτι υπάρχουν αρκετα χιόνια, ελπίζω να δούμε δοκιμη τετρακινητων σε δυσκολες συνθηκες (π.χ. χιονισμενη ανηφορα, ή σε ορεινη διαδρομή ).
Για άλλη μια φορά που είναι το jeep compass;;;
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι