Τα 230 χλστ. απόστασης από το έδαφος σε συνδυασμό με την απορροφητική και άνετη ανάρτηση, με το σύστημα Progressive Hydraulic Cushions του κάνουν το C5 Aircross ένα από τα πιο άνετα δικίνητα SUV σε χώμα και άσφαλτο.
Citroen C5 Aircross
107.360 Επισκέψεις στο άρθρο
Από 22.550 ευρώ
Η ανάρτηση είναι ένα απίθανο όπλο: απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες και γρήγορα σου παίρνει τη φυσιολογική συστολή που έχεις ως οδηγός βγαίνοντας στο βουνό. Είναι τόσο γεμάτη η αίσθηση που εισπράττεις όταν καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει λακούβα ή νεροφαγωμα που να σε απασχολεί πραγματικά. Είναι δε «υπερθέαμα» να βλέπεις απΆ έξω πόσο γρήγορα ταλαντώνεται η ανάρτηση και πόσο ευθύγραμμο μένει την ίδια ώρα το αμάξωμα και συνεπώς πόσο ήρεμοι οι επιβαίνοντες – μια αληθινή Citroen.
Το τιμόνι, με τη σχετικά αργή λειτουργία του και τις σεβαστές στροφές από άκρη σε άκρη ως στοιχεία που στερούν κάποιους πόντους στα συμβατικά συγκριτικά, γυρίζει σε πλεονέκτημα στο χώμα, αφού δεν περνά κραδασμούς στα χέρια του οδηγού και επιτρέπει ήπιους χειρισμούς.
Όπως ακριβώς και το Grandland X, έτσι και το C5 Aircross διαθέτει και το ηλεκτρονικό πακέτο του Grip Control.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με βασικό προσόν την εξαιρετικά ισορροπημένη ανάρτηση με προσανατολισμό την άνεση, το Citroen C5 Aircross μετατρέπει αυτά τα χαρακτηριστικά, τα οποία έχουμε παινέψει στα συγκριτικά μας τεστ, σε αβαντάζ και στις εκτός δρόμου εξορμήσεις.Η ανάρτηση είναι ένα απίθανο όπλο: απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες και γρήγορα σου παίρνει τη φυσιολογική συστολή που έχεις ως οδηγός βγαίνοντας στο βουνό. Είναι τόσο γεμάτη η αίσθηση που εισπράττεις όταν καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει λακούβα ή νεροφαγωμα που να σε απασχολεί πραγματικά. Είναι δε «υπερθέαμα» να βλέπεις απΆ έξω πόσο γρήγορα ταλαντώνεται η ανάρτηση και πόσο ευθύγραμμο μένει την ίδια ώρα το αμάξωμα και συνεπώς πόσο ήρεμοι οι επιβαίνοντες – μια αληθινή Citroen.
Το τιμόνι, με τη σχετικά αργή λειτουργία του και τις σεβαστές στροφές από άκρη σε άκρη ως στοιχεία που στερούν κάποιους πόντους στα συμβατικά συγκριτικά, γυρίζει σε πλεονέκτημα στο χώμα, αφού δεν περνά κραδασμούς στα χέρια του οδηγού και επιτρέπει ήπιους χειρισμούς.
Όπως ακριβώς και το Grandland X, έτσι και το C5 Aircross διαθέτει και το ηλεκτρονικό πακέτο του Grip Control.
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
δεδομενου οτι υπάρχουν αρκετα χιόνια, ελπίζω να δούμε δοκιμη τετρακινητων σε δυσκολες συνθηκες (π.χ. χιονισμενη ανηφορα, ή σε ορεινη διαδρομή ).
Για άλλη μια φορά που είναι το jeep compass;;;
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι