Δοκιμή: Αυτόματο VW Polo 1,0 TSI με 95 άλογα στη «βασική»
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμή: Αυτόματο VW Polo 1,0 TSI με 95 άλογα στη «βασική»

33.521 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2024)

- Στο δρόμο, έχει την καλύτερη ποιότητα κύλισης στην κατηγορία
- Κάνει 24,5 χιλιάρικα αλλά δεν έχει ούτε αισθητήρες, ούτε κάμερα παρκαρίσματος
- Πολύ ποιοτικό εσωτερικό & όμορφο ψηφιακό πίνακα οργάνων από τη βασική
- Το κιβώτιο είναι πολύ καλό και καλύπτει τα άλογα του κινητήρα

Στο δρόμο, έχει την καλύτερη ποιότητα κύλισης στην κατηγορία

Δοκιμάζουμε το Volkswagen Polo με τον 1,0 TSI κινητήρα των 95 ίππων, στο βασικό εξοπλιστικό πακέτο Life. Μετά την πρόσφατη σχεδιαστική και τεχνολογική του αναβάθμιση, το γερμανικό supermini θέλει στην αυτόματη έκδοσή του να καλύψει όσους αναζητούν μία άνετη και βολική εντός πόλης πρόταση.
 
Οδηγικά προκύπτει ότι το Polo έχει σημείο αναφοράς για την κατηγορία την ποιοτική του κύλιση, απόρροια της σωστά δουλεμένης του ανάρτησης που δεν προβληματίζεται ακόμη και στους «δύσκολους» ελληνικούς δρόμους.

Κάνει 24.550 ευρώ αλλά δεν έχει ούτε αισθητήρες, ούτε κάμερα παρκαρίσματος

Μία είναι η διαθέσιμη έκδοση εξοπλισμού που θα βρει κανείς το αυτόματο VW Polo, η εισαγωγική Life που ξεκινά από τα 24.550 ευρώ. Σε πρώτη ανάγνωση θα έλεγε κανείς ότι είναι κάπως «τσιμπημένη» η τιμή, καθώς δεν συνδυάζεται από εξοπλιστικά στοιχεία που θεωρούνται «must» σε αυτό το κόστος. Διότι θα χρειαστεί να πληρωθούν έξτρα μερικά χαρακτηριστικά όπως οι αισθητήρες παρκαρίσματος, η κάμερα οπισθοπορείας και ο αυτόματος κλιματισμός. Από την άλλη πλευρά βλέπουμε LED προβολείς σε όλες τις δεσμίδες φώτων, αλλά και εφεδρικό τροχό (ρεζέρβα όπως αποκαλείται συχνότερα) που... σπάνια συναντάς ακόμα και σε μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο.

Πολύ ποιοτικό εσωτερικό & όμορφο ψηφιακό πίνακα οργάνων από τη βασική

Όπως ισχύει σε κάθε μοντέλο της Volkswagen, έτσι και το Polo διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό. Από τις κορυφαίες στην κλάση των μικρών μοντέλων είναι η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή, με μαλακό υλικό να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Συγχρόνως, η καμπίνα του Polo έχει έντονο ψηφιακό αποτύπωμα, με τον νέο στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων των 8 ιντσών, που προστέθηκε μετά το facelift και παραμετροποιείται βάσει των επιθυμιών του οδηγού.

Το κιβώτιο είναι πολύ καλό και καλύπτει τα άλογα του κινητήρα

Το γνωστό DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σχέσεων συνδυάζεται με έναν 1.000άρη turbo TSI κινητήρα 95 ίππων. Η μικρή απόδοση του κινητήρα δεν ευνοεί στη θεωρία τις επιδόσεις, όμως προς ευχαρίστησή μας και στην πράξη έχουμε ένα εύρωστο σύνολο, το οποίο αξιοποιεί το καλό κιβώτιο για να καλύψει τυχόν αδυναμίες του μοτέρ.
 
Κάντε κλικ στη συνέχεια του άρθρου για να δείτε αναλυτικά τη δοκιμή του αυτόματου VW Polo των 95 ίππωn

Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό - Εγγύηση - Εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & αναλυτικός εξοπλισμός
ford
NISSAN