«Τέρας» G-Class 800 ίππων
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

«Τέρας» G-Class 800 ίππων

3.642 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2017)

Η G65 είναι από το εργοστάσιο ένα από τα δυνατότερα SUV στον κόσμο. Η Brabus αναλαμβάνει να την κάνει το πιο «παρανοϊκό».

Δωδεκακύλινδρα SUV δεν υπάρχουν, ούτε έχουν υπάρξει πολλά στον κόσμο. Ήταν η Lamborghini LM002 και μετά τα Audi Q7 και Touareg, αλλά με «μόλις» 10 κυλίνδρους από τον V10 TDI.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η Μercedes αποφάσισε να ξεχωρίσει και τοποθέτησε τον twinturbo V12 των S και SL65 AMG στην G-Class. To αποτέλεσμα ήταν ένα «θηρίο» 612 ίππων που κάνει το 0-100 σε 5.3 δλ. και έχει μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική στα 230 χλμ.ώρα.  Για την Brabus, ωστόσο, φάνηκαν πολύ λίγα.
 
Για τον λόγο αυτό, ο 6λιτρος V12 βελτιώθηκε τόσο εσωτερικά όσο και περιφερειακά και έφτασε αισίως τους 800 ίππους. Πιο εντυπωσιακό-τρομακτικό νούμερο είναι αυτό της ροπής, η οποία ξεπερνά τα 140 κιλά! Οι εντυπωσιακοί αριθμοί προσφέρουν και αντίστοιχες επιδόσεις, με το 0-100 να απαιτεί πλέον 4.2” και την τελική να ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα, παραμένοντας υπό ηλεκτρονικό περιορισμό.

Εμφανισιακά έχουμε φεστιβάλ ανθρακονημάτων, καθώς ο εμπρός προφυλακτήρας, το καπό και τα φτερά είναι από το πανάλαφρο υλικό. Ακόμα και στο μηχανοστάσιο το συναντάμε, υπό τη μορφή καλύμματος κινητήρα. Παρόλα αυτά, το βάρος δεν έχει μειωθεί ιδιαίτερα και συνεχίζει να ξεπερνά τους 2 τόνους.

Όπως είναι λογικό, τόση μάζα χρειάζεται και το αντίστοιχο υλικό για να μείνει στον δρόμο. 6πίστονες δαγκάνες και δίσκοι 385 χιλιοστών μπροστά, μαζί με 4πίστονες 305 χιλιοστών πίσω εξασφαλίζουν τη δέουσα επιβραδυντική δύναμη. Η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 20 χιλ. και οι ζάντες 20 ιντσών «ντύνονται» με ελαστικά πέλματος 365 χιλ.

Στο εσωτερικό συνεχίζεται η carbon-mania, σε συνδυασμό με αλκαντάρα και δέρμα. Το σύστημα infotainment καλύπτει και τους πλέον απαιτητικούς, με την Bose να αναλαμβάνει τη μουσική και την Clarion τις οθόνες στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων και της οροφής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto