
Από τα κουμπιά στο τιμόνι πίσω στον μοχλό φλας.
Ο σχεδιασμός του νέου μοχλού φλας βασίζεται στο Model Y Juniper.
Η αναβάθμιση θα διατεθεί σε δεύτερο χρόνο σε όλα τα Highland.
Aftermarket λύσεις για μοχλό φλας Tesla.
autotriti team
Από τα κουμπιά στο τιμόνι πίσω στον μοχλό φλας
Η Tesla ανταποκρίθηκε στα παράπονα των οδηγών και επαναφέρει τον παραδοσιακό μοχλό φλας (turn signal stalk) στο Model 3 Highland, ξεκινώντας από την αγορά της Κίνας. Η κίνηση αυτή αφορά τόσο τα νέα μοντέλα όσο και υπάρχοντες κατόχους, που πλέον μπορούν να εγκαταστήσουν τον μοχλό μέσω επίσημης αναβάθμισης σε Tesla Service Centers. Όταν παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Model 3 Highland το 2023, η Tesla αντικατέστησε τον κλασικό μοχλό φλας με κουμπιά στο τιμόνι, όπως στα Model S και Model X. Η αλλαγή αυτή προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, καθώς πολλοί οδηγοί προτιμούν την παραδοσιακή εργονομία του μοχλού φλας για μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στον δρόμο.
Ο σχεδιασμός του νέου μοχλού φλας βασίζεται στο Model Y Juniper
Από τα μέσα Σεπτεμβρίου, η Tesla διαθέτει στην Κίνα το «Model 3 Steering Wheel Turn Signal Lever Modification» με τιμή 2.499 γουάν (≈349 δολάρια). Η εγκατάσταση γίνεται αποκλειστικά σε Tesla Service Centers. Ο σχεδιασμός του νέου μοχλού φλας βασίζεται στο Model Y Juniper, πιο λεπτός και μοντέρνος, και συνοδεύεται από νέο τιμόνι χωρίς τα κουμπιά φλας. Η Tesla ανακυκλώνει τα παλιά εξαρτήματα, μειώνοντας το κόστος για τους πελάτες.
Η αναβάθμιση θα διατεθεί σε δεύτερο χρόνο σε όλα τα Highland
Η αναβάθμιση είναι προς το παρόν διαθέσιμη για Model 3 Highland που κατασκευάστηκαν μετά τις 7 Φεβρουαρίου 2025, με μελλοντική επέκταση σε όλα τα Highland. Η σημασία του Model 3 ως best seller παγκοσμίως αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο η αναβάθμιση να φτάσει σύντομα και σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική.
Aftermarket λύσεις για μοχλό φλας Tesla
Στα δύο χρόνια χωρίς εργοστασιακή λύση, τρίτες εταιρείες, όπως η Enhance Auto με τα S3XY Stalks, κάλυπταν το κενό προσφέροντας στους οδηγούς μια παραδοσιακή εμπειρία φλας. Η επίσημη αναβάθμιση της Tesla δείχνει ότι η φωνή των χρηστών είχε σημαντική επιρροή στις αποφάσεις της εταιρείας.