
Την καλή λειτουργία της ανάρτησης την καταλαβαίνεις σε δρόμους με έντονο ανάγλυφο, όπου οι αναταράξεις είναι συνεχόμενες και τα Progressive Hydraulic Cushions καταφέρουν να προσφέρουν ομαλή και σταθερή απόσβεση στις χαμηλές συχνότητες.
Κάνοντας λίγο λιγότερα από 150 χιλιόμετρα στις γειτονιές της Αττικής, μπορούμε με ακρίβεια να μεταφέρουμε κάποια στοιχεία από την καθημερινότητα με το e-C3.

Στην αίσθηση της άνεσης συμβάλλουν και τα καθίσματα που έχουν διπλή ιδιότητα. Από τη μία φιλτράρουν τις αναταράξεις και από την άλλη προσαρμόζονται στη σωματοδομή σου χάρη στον αφρό που έχουν.
Αρχικά το σημαντικότερο όλων είναι η άνεση που προσφέρει στις μετακινήσεις, λόγω της ανάρτησης με τα Progressive Hydraulic Cushions (διαβάστε γιατί τα Citroen είναι άνετα) και της αθόρυβης λειτουργίας. Μέσα στην πόλη αυτό που θες είναι να είσαι άνετος και η διαδικασία της οδήγησης να είναι ξεκούραστη. Η ανάρτηση λοιπόν δε δυσκολεύτηκε από τα μπαλώματα και τις λακκούβες που υπάρχουν σε αφθονία στους ελληνικούς δρόμους, εμποδίζοντας τις αναταράξεις να περάσουν στους επιβάτες. Την καλή λειτουργία της ανάρτησης την καταλαβαίνεις σε δρόμους με έντονο ανάγλυφο, όπου οι αναταράξεις είναι συνεχόμενες και τα Progressive Hydraulic Cushions καταφέρουν να προσφέρουν ομαλή και σταθερή απόσβεση στις χαμηλές συχνότητες.
Στην αίσθηση της άνεσης συμβάλλουν και τα καθίσματα που έχουν διπλή ιδιότητα. Από τη μία φιλτράρουν τις αναταράξεις και από την άλλη προσαρμόζονται στη σωματοδομή σου χάρη στον αφρό που έχουν.
Στα παραπάνω προσθέστε και δύο σημαντικές απουσίες που κάνουν τη διαφορά. Η απουσία κιβωτίου ταχυτήτων (σκεφτείτε πόσες αλλαγές χρειάζονται μέσα στην κίνηση), αλλά και η απουσία θορύβου από τον κινητήρα, το οποίο φυσικά ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά.
Ευκολοδήγητο και βολικό στην πόλη
Γενικότερα όλα γίνονται εύκολα και ξεκούραστα μέσα στην πόλη με το C3. Η ευχρηστία είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του. Ένας λόγος είναι φυσικά η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (16,3 εκ.) που είναι σύμμαχος για τα πιο ψηλά πεζοδρόμια και παράλληλα σε φέρνει πιο ψηλά από τα υπόλοιπα μοντέλα. Η ψηλή θέση οδήγησης παράλληλα εξασφαλίζει καλύτερη περιμετρική ορατότητα, το οποίο εκτιμήσαμε ιδιαίτερα. Με αυτοκίνητα παρκαρισμένα και στις δύο πλευρές του δρόμου, με το C3 μπορείς να έχεις καλύτερη εποπτεία της κίνησης. Έτσι δε χρειάζεται να «βγεις» μέσα στη διασταύρωση για να δεις αν έρχεται άλλο όχημα, το βλέπεις από πριν. Όπως και το παρκάρισμα είναι μια εύκολη διαδικασία για το C3. Δεν είναι μόνο οι μικρές διαστάσεις του C3, είναι και η σχεδίαση με το κάθετο πίσω μέρος, η οποία σου επιτρέπει να υπολογίσεις την απόσταση καλύτερα από το αυτοκίνητο πίσω σου και φυσικά η κάμερα οπισθοπορείας που είχε ή έκδοση της δοκιμής μας (δείτε τις διαφορές ανάμεσα στις εκδόσεις του C3).
| Σελίδα 1 | Test αυτονομίας: Μία εβδομάδα 24/7 με το ηλεκτρικό Citroen C3 |
| Σελίδα 2 | ¶νετο στην καθημερινότητα, λόγω μαλακής ανάρτησης |
| Σελίδα 3 | Αεροδρόμιο, παραλία και κέντρο |
