ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Citroen e-C3 - Άνετο, trendy και με 350 χλμ. αυτονομία

 Σχολιάστε 
6.883 Επισκέψεις στο άρθρο (3/5/2025)
Με 25.730 ευρώ το Citroen e-C3 είναι το φθηνότερο μικρό στην κατηγορία του
3 Φωτογραφίες »

Με 25.730 ευρώ το Citroen e-C3 είναι το φθηνότερο μικρό στην κατηγορία του

Είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό μικρό SUV (κοστίζει 25.730€ χωρίς επιδότηση).
Με 20 ευρώ κάνει 1.000 χλμ. μέσα στην πόλη.
Είναι το πιο άνετο μικρό γιατί έχει ανάρτηση που σιδερώνει τις λακκούβες και μαλακά καθίσματα.
«Σπαρτιάτικη» βασική έκδοση χωρίς οθόνη και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αλλά με όλα τα συστήματα ασφάλειας.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό μικρό SUV (κοστίζει 25.730 € χωρίς επιδότηση)

To ηλεκτρικό Citroen C3 έχει κινητήρα 113 ίππων και μπαταρία 45 kWh (43,8 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα). Οπτικά δε διαφέρει σε τίποτα από τη βενζινοκίνητη έκδοση που δοκιμάσαμε στο παρελθόν και αναλογικά κρατάει το καλό value for money. Mε 25.730 ευρώ είναι το φθηνότερο «κανονικό» ηλεκτρικό μικρό για την πόλη (και όχι μόνο) μιας και χωράει 5 επιβάτες και έχει ικανοποιητικό χώρο αποσκευών (για το μέγεθός του).

Με 20 ευρώ κάνει 1.000 χλμ. μέσα στην πόλη

Από τις μετρήσεις μας προκύπτει πως το ηλεκτρικό Citroen C3 μέσα στην πόλη καίει περί τις 12,5 kWh/100 χλμ.. Υπολογίζοντας τιμή kWh στα 0,16 ευρώ για φόρτιση στο σπίτι, 20 ευρώ αντιστοιχούν σε 125 kWh ήτοι σε 1.000 χλμ. κίνησης μέσα στην πόλη. Επιπλέον, η μικτή κατανάλωση του e-C3  ήταν κατά τη δοκιμή μας 16,5 kWh/100 χλμ., δηλαδή μικρότερη από αυτό που ανακοινώνει επίσημα η Citroen. Λογικό, καθώς έχει χαμηλή ιπποδύναμη και βάρος, ενώ τέλος η μέση αυτονομία είναι γύρω στα 270 χιλιόμετρα.


Το ηλεκτρικό Citroen C3 συνδυάζει το trendy στυλ με την ευχρηστία και την αξιοπρεπή αυτονομία, ενώ ως γνήσιο Citroen είναι κορυφαίο σε άνεση.
3 Φωτογραφίες »

Το ηλεκτρικό Citroen C3 συνδυάζει το trendy στυλ με την ευχρηστία και την αξιοπρεπή αυτονομία, ενώ ως γνήσιο Citroen είναι κορυφαίο σε άνεση.

Είναι το πιο άνετο μικρό γιατί έχει ανάρτηση που σιδερώνει τις λακκούβες και μαλακά καθίσματα.

Όπως και το βενζινοκίνητο έτσι και το ηλεκτρικό Citroen C3 έχει την ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στο νέο C3 να «λειαίνει» τις λακκούβες σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε μεσαίες ταχύτητες, η ανάρτηση βοηθά στην καλύτερη διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος, χαρίζοντας εξαιρετικά επίπεδα άνεσης σε συνδυασμό με τα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort.

«Σπαρτιάτικη» βασική έκδοση χωρίς οθόνη και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αλλά με όλα τα συστήματα ασφάλειας.

Χαμηλή για τα δεδομένα των ηλεκτρικών μικρών η τιμή του Citroen e-C3, αλλά από τη βασική έκδοση λείπουν στοιχεία όπως οθόνη αφής, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και ζάντες αλουμινίου, ενώ δεν υπάρχει σύστημα παραμετροποίησης της απόδοσης του κινητήρα με λειτουργία Eco για παράδειγμα. Από την άλλη όμως η στάνταρ υποδοχή φόρτισης είναι στα 7,4 kW και ταχυφόρτισης στα 100 kW, ενώ ταυτόχρονα το Citroen C3 διαθέτει όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, που είναι και το σημαντικό.

Διάβασε την αναλυτική δοκιμή του νέου ηλεκτρικού Citroen e-C3 στις επόμενες σελίδες...

Σελίδα 2Trendy και νεανική σχεδίαση που αρέσει
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Αστικές επιδόσεις, 350 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, εργονομικό και ευρύχωρο
Σελίδα 5Αποτελεσματικό και ευκολοδήγητο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Autotriti.gr