Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αεροδρόμιο, παραλία και κέντρο

17.486 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2025)
Ο ηλεκτροκινητήρας των 113 ίππων και 120 Nm ροπής ρίχνει βάρος στην προοδευτικότητα και τη γραμμική απόδοση, ωστόσο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις αποδείχτηκαν υπεραρκετές για να προσπεράσουμε λεωφορεία,
3 Φωτογραφίες »

Ο ηλεκτροκινητήρας των 113 ίππων και 120 Nm ροπής ρίχνει βάρος στην προοδευτικότητα και τη γραμμική απόδοση, ωστόσο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις αποδείχτηκαν υπεραρκετές για να προσπεράσουμε λεωφορεία, πορτοκαλί φανάρια, αλλά και να εκμεταλλευτούμε οποιοδήποτε κενό σε διπλανές λωρίδες

Για την ολοκλήρωση της εβδομάδας ωστόσο υπήρχε και το Σαββατοκύριακο. Εκεί λοιπόν τα δρομολόγια άλλαξαν ριζικά, καθώς υπήρχε ο χρόνος για πιο μακρινές εξορμήσεις. Με κέντρο τα Β.Π. πήγαμε αεροδρόμιο και Γλυφάδα, ενώ την επόμενη μέρα επισκεφθήκαμε το Γκάζι. Λόγω Σ/Κ η κίνηση ήταν σαφώς λιγότερη, ενώ και οι δρόμοι που χρησιμοποιήσαμε (Αττική Οδός, Περιφερειακός Καρέα, Αθηνών-Λαμίας) ευνοούσαν και πιο γρήγορη οδήγηση. Βέβαια αυτό ανέβασε και την κατανάλωση όπου ήταν περίπου στις 17 kWh για τα περίπου 120 χλμ. που κάναμε.


Πέρα από τους χώρους όπου το C3 ξεπερνάει μεγαλύτερα μοντέλα, είναι κάποιες μικρές λεπτομέρειες που μπορεί να σε «χαλάσουν» ή να σε «φτιάξουν». Στη δεύτερη κατηγορία είναι η διπλή ποτηροθήκη και μάλιστα κανονικής διαμέτρου που χωράει δύο ποτήρια (γιατί έχει τύχει σε διάφορα μοντέλα πιο φαρδιά θερμός να μην χωράνε στη θήκη).
3 Φωτογραφίες »

Πέρα από τους χώρους όπου το C3 ξεπερνάει μεγαλύτερα μοντέλα, είναι κάποιες μικρές λεπτομέρειες που μπορεί να σε «χαλάσουν» ή να σε «φτιάξουν». Στη δεύτερη κατηγορία είναι η διπλή ποτηροθήκη και μάλιστα κανονικής διαμέτρου που χωράει δύο ποτήρια (γιατί έχει τύχει σε διάφορα μοντέλα πιο φαρδιά θερμός να μην χωράνε στη θήκη).


Ο ηλεκτροκινητήρας των 113 ίππων και 120 Nm ροπής ρίχνει βάρος στην προοδευτικότητα και τη γραμμική απόδοση παρά στις δυναμικές επιδόσεις, ωστόσο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις 30-80 σε 5,2 δλ. κυρίως, αλλά και το 60-100 σε 5,8 δλ. αποδείχτηκαν υπεραρκετά να προσπεράσουμε λεωφορεία, πορτοκαλί φανάρια, αλλά και να εκμεταλλευτούμε οποιοδήποτε κενό σε διπλανές λωρίδες για να κερδίσουμε μερικές εκατοντάδες μέτρα, αν και στον αυτοκινητόδρομο η τελική του ταχύτητα έχει κόφτη στα 135 χλμ./ώρα.

Βολικό για τους επιβάτες, καθώς χωράει καφέ, κινητό και πορτοφόλι στην κονσόλα

Κλείνοντας θέλουμε να αναφερθούμε στην πρακτικότητα της καμπίνας. Γιατί κακά τα ψέματα, όταν περνάς χρόνο μέσα στο αυτοκίνητο, θέλεις να βολευτείς. Πέρα από τους χώρους όπου το C3 ξεπερνάει μεγαλύτερα μοντέλα, είναι κάποιες μικρές λεπτομέρειες που μπορεί να σε «χαλάσουν». Προσωπικά θέλω στις μεγάλες αποστάσεις να έχω καφέ και νερό δίπλα μου. Στο C3 υπάρχει διπλή ποτηροθήκη και μάλιστα κανονικής διαμέτρου που χωράει δύο ποτήρια (γιατί έχει τύχει σε διάφορα μοντέλα πιο φαρδιά θερμός να μην χωράνε στη θήκη). Επίσης στο κάτω μέρος της κονσόλας υπάρχει μεγάλη θέση όπου μπορείς να βολέψεις κινητό, κλειδιά και πορτοφόλι, όλα μαζεμένα σε ένα σημείο. Αν και για να έχεις πρόσβαση θα πρέπει η μία από τις δύο ποτηροθήκες να μην είναι κατειλημμένη. Λεπτομέρειες θα πει κάποιος, αλλά είναι πολύ σημαντικές
 

Σελίδα 1Test αυτονομίας: Μία εβδομάδα 24/7 με το ηλεκτρικό Citroen C3
Σελίδα 2¶νετο στην καθημερινότητα, λόγω μαλακής ανάρτησης
Σελίδα 3Αεροδρόμιο, παραλία και κέντρο