• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς νομίζετε πως τελειώνουν τα ψωμιά των «συμβατικών» κινητήρων; Λάθος!

Τεχνολογίες που δίνουν ζωή στους κινητήρες

Διαβάστηκε από 7648 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/9/2017

Δείτε τώρα τις σημαντικότερες τεχνολογίες που κρατούν και θα κρατήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης «ζωντανούς» για αρκετά χρόνια ακόμα.

 
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αποτελούν παρελθόν πολύ σύντομα, γιατί η μέρα που όλα τα οχήματα θα κινούνται αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια πλησιάζει!». Θα συμφωνήσουμε ως ένα βαθμό με την παραπάνω φράση των θιασωτών της ηλεκτροκίνησης, πως δηλαδή κάποια στιγμή η ηλεκτροκίνηση θα έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, αλλά μήπως το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης, αργεί να έρθει;
 
Συμφωνούμε, η ηλεκτροκίνηση κερδίζει συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και όταν μειωθεί το κόστος παραγωγής, βελτιωθούν η αυτονομία και η διάρκεια φόρτισης, θα αποτελεί την αποδοτικότερη και πιο φιλική προς το περιβάλλον λύση για τις καθημερινές μας μετακινήσεις. Μέχρι να γίνει, όμως, κάτι τέτοιο πράξη, παράλληλα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα βελτιώνονται, θα γίνονται πιο αποδοτικοί και πιο οικολογικοί. Αλλωστε, συνεχώς οι κατασκευαστές παρουσιάζουν νέες τεχνολογίες για αυτούς, είτε τροφοδοτούνται με βενζίνη, είτε με οποιοδήποτε άλλο καύσιμο. 
 
Παρακάτω, λοιπόν, συγκεντρώσαμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες τεχνολογίες που «απογειώνουν» την αποδοτικότητα των κινητήρων. Αλλες εφαρμόζονται ήδη σε μοντέλα παραγωγής και άλλες πρόκειται να μας απασχολήσουν στο μέλλον. Ας δούμε λοιπόν γιατί οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι πολύ σκληροί για να πεθάνουν!

Ξέρετε ότι
- Το ηλεκτρικό turbo ήρθε για να τελειοποιήσει την συνεισφορά της υπερτροφοδότησης στους σύγχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
- Τα συστήματα απενεργοποίησης κυλίνδρων ενεργοποιούνται σε ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου, δηλαδή όσο διαρκεί μισή περιστροφή του εκκεντροφόρου.
- Πολλές εταιρείες είχαν πειραματιστεί στο παρελθόν με τους κινητήρες μεταβλητής σχέσης συμπίεσης, αλλά η Infiniti περνά πρώτη έναν κινητήρα σαν κι αυτόν στην παραγωγή.
- Στη δεύτερη γενιά βενζινοκινητήρων SkyActiv, η ανάφλεξη του μίγματος δε θα γίνεται με μπουζί, αλλά θα θυμίζει τον τρόπο λειτουργίας των κινητήρων πετρελαίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ