Τι λέει ο κόσμος για τα ηλεκτρικά που έχουν… γεννήτρια;

Τι λέει ο κόσμος για τα ηλεκτρικά που έχουν… γεννήτρια;

1.834 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2022)

«Σκέψου να έχεις ηλεκτρικό, που όμως αντί για μια μεγάλη μπαταρία που φορτίζει από την πρίζα, έχει μαζί του μια γεννήτρια που το φορτίζει συνέχεια και παντού». Αυτή η φράση πυροδότησε τις αντιδράσεις των αναγνωστών. Εσύ τι λες;

Ηλεκτρικό με γεννήτρια γίνεται;

Αρχικά να πούμε πως αναφερόμαστε στην τεχνολογία του φουλ υβριδικού Nissan Qashqai, το οποίο δουλεύει σαν ηλεκτρικό. Γιατί; Γιατί ο κινητήρας που έχει κάτω από το καπό δεν κινεί απευθείας τους τροχούς, αλλά δουλεύει ως γεννήτρια και δίνει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα μέσω μιας μικρής μπαταρίας.
 
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε πιο αναλυτικά το πώς λειτουργεί, όμως εδώ εμείς θα καταθέσουμε τις απόψεις του κόσμου όπως το σχολίασε και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του AutoΤρίτη.
 
Δείτε εδώ το αρχικό άρθρο και πως λειτουργεί η τεχνολογία αυτή
 
Δείτε εδώ τα σχόλια του κόσμου
 
Φαίνεται όπως θα είδατε ότι δημιουργήθηκαν δύο ομάδες:
Οι υποστηρικτές λένε:
Τα τρένα έτσι είναι πολλά πολλά χρόνια. Η λογική είναι ότι ο κινητήρας σε σταθερές στροφές είναι πολύ οικονομικός.
Τα θετικά είναι ότι 1. Το Η/Ζ (ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος, κινητήρας-γεννήτρια) μπορεί να σχεδιαστεί ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί συνεχώς σε σταθερές rpm στην βέλτιστη απόδοση του, πράγμα που συνήθως ΔΕΝ συμβαίνει στην λειτουργία συμβατικού οχήματος καυσίμου, 2. Δεν χρειάζεται πλέον το σύστημα μετάδοσης (συμπλέκτης, κιβώτιο ταχυτήτων) και 3. Μεγάλο μέρος της ενέργειας πέδησης επιστρέφεται στην μπαταρία.
 
Οι πολέμιοι υποστηρίζουν από την άλλη:
Χημική ενέργεια μετατρέπεται σε θερμική ενέργεια η οποία μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια. Σε όλες αυτές τις μετατροπές παράγεται θερμότητα η οποία διαχέεται στο περιβάλλον, αυτό σημαίνει ότι χάνεται ενέργεια, θερμοδυναμική λέγεται η διαδικασία αλλά ο… Μιχαλάκης της κυρά Βάσως από τον κάτω μαχαλά ξέρει ότι οι επιστήμονες έχουν βρει τη λύση αλλά του την κρύβουν.
 
Και βέβαια υπάρχουν και οι φίλοι που μας αναφέρουν πως αυτή η τεχνολογία δεν ανακαλύφθηκε τώρα, αλλά υπάρχει εδώ και χρόνο με πρώτο τον Ferdinand Porsche το 1900!

Κάποιοι μάλιστα προτείνουν «μαζι με τον θερμικο κινητηρα που τροφοδοτει τον ηλεκτροκινητηρα, θα μπορουσε να μπει κ ενα φωτοβολταικο πανελ στην οροφη της καμπινας κ ετσι υποβοηθοντας τον βενζινοκινητηρα, να εχουμε ακομα μικροτερη καταναλωση.

Και οι δύο απόψεις φαίνεται να έχουν λογική, ανάλογα με το πρίσμα που θα το δεις. Σωστό γιατί ο βενζινοκινητήρας δουλεύει στις σωστές στροφές, χαζό να μετατρέπεις ενέργεια σε ενέργεια. Δες τι έχουν απαντήσει οι υπόλοιποι και πες μας, ποιο σου φαίνεται πιο λογικό;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
MAXUS
SANTAFE