
Ακόμα ένα update του Suzuki Vitara στην τρέχουσα εποχή.
«Έχασε» 19 ίππους, βελτίωσε όμως κατανάλωση, απόκριση και επιδόσεις.
Διατηρεί τιμή και πλούσιο εξοπλισμό, πλέον δεν πληρώνει τέλη.
Παραμένει μοντέλο του 2015 με παρωχημένο διάκοσμο και μέτριους χώρους σε σχέση με τον πιο σύγχρονο ανταγωνισμό.
Ακόμα μια «προσαρμογή» του Suzuki Vitara σε τρέχουσες νόρμες
Η τρέχουσα γενιά του Suzuki Vitara «τρέχει» από το 2015 με την ιαπωνική φίρμα να προβαίνει σε συνεχείς αναβαθμίσεις και προσαρμογές για να ανταποκριθεί στο πιο νέο ανταγωνισμό, αλλά και τις νόρμες της ΕΕ. Η πιο πρόσφατη για το μικρό ιαπωνικό SUV με το μεγάλο όνομα στο off road, έχει να κάνει με τη... συμμόρφωση του 48V ήπια υβριδικού συστήματος κίνησης στις πιο πρόσφατες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6e-bis. Κατά τα άλλα δεν έχει αλλάξει κάτι στην εμφάνιση, αλλά ούτε και στην καμπίνα.
«Έχασε» 19 ίππους, βελτίωσε όμως κατανάλωση και απόκριση
Η Suzuki συνεχίζει να συνδυάζει τον 1,4 λτ. Boosterjet βενζινοκινητήρα με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, ωστόσο η ανάγκη προσαρμογής στη νόρμα Euro 6e-bis έφερε νέες ρυθμίσεις, με αποτέλεσμα η απόδοση από τους 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. να μειωθεί στους 110/4.500 σ.α.λ.. Στην πράξη και σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις μας το σύνολο αποδεικνύεται οικονομικότερο (μέση κατανάλωση 6,3 από 6,7 λτ./100 χλμ. για το χειροκίνητο 4Χ2 μοντέλο της δοκιμής) και ακόμα πιο εύρωστο χαμηλά. Στις ρεπρίζ, οι οποίες είναι αυτές που «μετράνε» στις καθημερινότητα, έχουμε και εκεί μια βελτίωση έως και 1,0 δλ. (για παράδειγμα το 80-120 χλμ/ώρα με 5η6η γίνεται σε 9,4/11,8 δλ. από 10,2/12,8 δλ.).

Τα 17,5 εκατοστά από το έδαφος, τα περιμετρικά πλαστικά και οι 17άρηδες τροχοί με τo 55άρι προφίλ στα λάστιχα είναι ό,τι πρέπει για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας.
Διατηρεί τιμή και ικανοποιητικό εξοπλισμό, πλέον δεν πληρώνει τέλη
Η τιμή της εισαγωγικής 4Χ2 έκδοσης GL με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων παραμένει στα 20.580 ευρώ, με ικανοποιητικό στάνταρ εξοπλισμό που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει κεντρική οθόνη αφής 9 ιντσών με κάμερα όπισθεν και Navi, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας ADAS, όχι όμως ρεζέρβα & ηλ. παράθυρα πίσω. To φρεσκαρισμένο Vitara έχει πλέον χαμηλότερες εκπομπές CO2 κάτω από 122 γρ./χλμ. και δεν πληρώνει τέλη. Αξίζει να αναφερθεί πως η 5ετής εγγύησης (ή 100.000 χλμ.) της Suzuki, μπορεί να επεκταθεί στα 10 έτη ή 200.000 χλμ. μέσω του προγράμματος Suzuki Care+.
Παραμένει ένα μοντέλο του 2015 με παρωχημένο διάκοσμο και μέτριους χώρους σε σχέση με τον πιο σύγχρονο ανταγωνισμό
Θα αποδώσουμε τα εύσημα για τη χρήση μαλακού πλαστικού στο πάνω μέρος στο ταμπλό, που προέκυψε στη μεγάλη ανανέωση πριν μερικά χρόνια, ο διάκοσμος όμως συνεχίζει να δείχνει παρωχημένος παρά την στάνταρ οθόνη αφής των 9 ιντσών (με τη σχετικά αργή απόκριση και τα μέτρια γραφικά). Ευπρόσδεκτοι οι φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό, όπως επίσης η πανοραμική θέση οδήγησης και τα άνετα καθίσματα. Τι συνεχίζει να μην μας αρέσει στο Suzuki Vitara και θέλουμε να βελτιωθεί; Οι χώροι για τους επιβάτες, που είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας, όπως το μικρό πορτ-μπαγκάζ των 362 λίτρων.
Παρακάτω μπορείς να διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του Suzuki Vitara Hybrid με τους 110 ίππους.
| Σελίδα 2 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχασε 19 άλογα, κέρδισε απόκριση και οικονομία |
| Σελίδα 3 | Εσωτερικό- Χώροι: Γεροδεμένο και καλά εξοπλισμένο, παρωχημένος διάκοσμος |
| Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Εστιάζει στην άνετη και ασφαλή συμπεριφορά |
| Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
.jpg)
