ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις... κινήθηκε με Toyota!

2.240 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2024)
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις... κινήθηκε με Toyota!
6 Φωτογραφίες »

- Mobility Partner του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ήταν η Toyota Ελλάς.
- Διέθεσε στη διοργάνωση 54 εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα.
- Ένα GR Yaris είχε το ρόλο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
- Η Toyota συνέδραμε και στο να διατηρηθεί καθαρό το περιβάλλον.

Mobility Partner του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Toyota Ελλάς

Η Toyota Ελλάς συμμετείχε για τέταρτη συνεχή χρονιά ως Mobility Partner στο θρυλικό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, μαγνητίζοντας και φέτος τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα και παγκοσμίως.

Διέθεσε στη διοργάνωση 54 εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα

Η Toyota για τις ανάγκες της διοργάνωσης του αγώνα, διέθεσε ένα ευρύ φάσμα εξηλεκτρισμένων οχημάτων, από τα αγωνιστικά που συμμετείχαν σε καίριες θέσεις οι εκπρόσωποι της FIA για την ασφάλεια και την ιατρική κάλυψη του αγώνα, μέχρι την μετακίνηση κριτών και διοργάνωσης επιλέγοντας κινητήρες hybrid electric, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικών. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μετακινήθηκε με 54 δικίνητα, τετρακίνητα, υβριδικά, SUV, pick-up και VAN μοντέλα του Ιάπωνα κατασκευαστή, διασφαλίζοντας παράλληλα την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση στο περιβάλλον, μέσω της μείωσης των εκπομπών CO2.

Ένα GR Yaris είχε το ρόλο του αυτοκινήτου ασφαλείας

Η ασφάλεια αποτέλεσε κορυφαία προτεραιότητα για την Toyota Ελλάς. Οι Toyota High Voltage Experts, ειδικά εκπαιδευμένοι μηχανικοί, ήταν παρόντες καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, έτοιμοι να παρέμβουν άμεσα σε περίπτωση ατυχήματος, προστατεύοντας τα πληρώματα, τους θεατές και τις αρμόδιες αρχές. Παράλληλα, το ειδικά σχεδιασμένο GR Yaris ανέλαβε τον ρόλο του αυτοκινήτου ασφαλείας στις διαδρομές, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας για όλους τους συμμετέχοντες.

Η Toyota συνέδραμε και στο να διατηρηθεί καθαρό το περιβάλλον

Τέλος, η Toyota Ελλάς δεν περιορίστηκε μόνο στην προσφορά οχημάτων για τον αγώνα, αλλά συμμετείχε και σε πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, όπως το Clean Mountain Race, προτρέποντας τους θεατές να διατηρήσουν καθαρές τις περιοχές γύρω από τις διαδρομές του αγώνα. Αυτή η δράση συνάδει με την παγκόσμια στρατηγική της Toyota για την ανθρακική ουδετερότητα, με ορίζοντα το 2050.

HUYNDAI
BIG VANS BEST BUY