
Δηλώσεις στελεχών της εταιρείας αποκαλύπτουν ότι το νέο GT-R βρίσκεται υπό εξέλιξη.
Το εντυπωσιακό πρωτότυπο Hyper Force μας έδωσε μια πρώτη ματιά στο R36.
Ενδέχεται να μοιραστεί τεχνολογία και πλατφόρμα με την επόμενη Acura NSX.
Αν το R36 καταφέρει να μπει στην παραγωγή, θα είναι κάτι περισσότερο από μια «επιστροφή».
autotriti team
Δηλώσεις στελεχών της εταιρείας αποκαλύπτουν ότι το νέο GT-R βρίσκεται υπό εξέλιξη
Παρά τις οικονομικές δυσκολίες και το εκτεταμένο πρόγραμμα περικοπών, η Nissan επιβεβαιώνει πως το θρυλικό GT-R θα επιστρέψει και όχι απλώς ως διάδοχος, αλλά ως ένα όχημα που φιλοδοξεί να «επανεφεύρει την έννοια του σπορ αυτοκινήτου». Οι δηλώσεις κορυφαίων στελεχών της εταιρείας, αποκαλύπτουν ότι το νέο GT-R βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη, ακόμη και αν η τελική του μορφή και το χρονοδιάγραμμα παραμένουν ανοιχτά.
Το εντυπωσιακό πρωτότυπο Hyper Force μας έδωσε μια πρώτη ματιά στο R36
Ο Arnaud Charpentier, Αντιπρόεδρος Στρατηγικής Προϊόντων της Nissan, ανέφερε: «Υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται ήδη σε αυτό. Το πότε και το πώς, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρα. Πρέπει, όμως, να δημιουργήσουμε ένα σπορ αυτοκίνητο που θα λειτουργεί με το σύστημα κίνησης του μέλλοντος.» Είτε πρόκειται για πλήρως ηλεκτρική μετάβαση είτε για εξηλεκτρισμένο υβριδικό σύστημα, η Nissan φαίνεται αποφασισμένη να διατηρήσει τον χαρακτήρα υψηλών επιδόσεων που έχει χτίσει ο θρύλος του GT-R. Το προηγούμενο έτος, το εντυπωσιακό πρωτότυπο Hyper Force των 1.341 ίππων μας έδωσε μια γεύση του μέλλοντος και ίσως μια πρώτη ματιά στο R36.
Ενδέχεται να μοιραστεί τεχνολογία και πλατφόρμα με την επόμενη Acura NSX
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο GT-R ενδέχεται να μοιραστεί τεχνολογία ή ακόμα και πλατφόρμα με την επόμενη γενιά Acura NSX, σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο Σχεδιασμού της Nissan Βορείου Αμερικής, Ponz Pandikuthira. Αν αυτή η συνεργασία υλοποιηθεί, τότε πιθανότατα μιλάμε για ένα ηλεκτρικό supercar που θα σηματοδοτήσει νέα εποχή για την ιαπωνική εταιρεία. Ο Ivan Espinosa, νέος επικεφαλής σχεδιασμού και δηλωμένος λάτρης των σπορ αυτοκινήτων (οδηγεί ένα Nissan Z καθημερινά), έχει επίσης εκφράσει την επιθυμία του να επαναφέρει όχι μόνο το GT-R, αλλά και το Silvia, προσφέροντας ελπίδες για μια νέα εποχή «fun-to-drive» μοντέλων.
Αν το R36 καταφέρει να μπει στην παραγωγή, θα είναι κάτι περισσότερο από μια «επιστροφή»
Η πραγματικότητα όμως είναι σκληρή: η Nissan βρίσκεται σε διαδικασία μείωσης κατά 20.000 θέσεων εργασίας, κλείνει επτά εργοστάσια και περικόπτει δραστικά την πολυπλοκότητα των εξαρτημάτων της. Μέσα σε αυτό το σκηνικό, η προτεραιότητα δίνεται σε SUV και όχι σε εξειδικευμένα, περιορισμένης παραγωγής sportcars. Παρόλα αυτά, το GT-R υπήρξε πάντα κάτι παραπάνω από απλό μοντέλο. Ήταν πάντα η βιτρίνα της τεχνολογίας και των επιδόσεων της Nissan. Αν το R36 καταφέρει να δει το φως της παραγωγής, θα είναι κάτι περισσότερο από μια «επιστροφή».