" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπήκε στην παραγωγή το νέο 5θυρο SΕΑΤ Leon TGI με 1,4 λτ. κινητήρα που μπορεί να λειτουργεί με βενζίνη ή φυσικό αέριο (CNG) και παράγει 110 ίππους και 200 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ.

Στο εσωτερικό του Leon TGI υπάρχει η απεικόνιση στον πίνακα οργάνων και των πληροφοριών που αφορούν το CNG, όπως κατανάλωση και διαθεσιμότητα καυσίμου.

Στον χώρο αποσκευών υπάρχει επιπρόσθετα και η δεξαμενή του φυσικού αερίου που χωρά 15 κιλά καυσίμου.

Το Leon TGI μπορεί να κινηθεί για 1.300 χλμ. συνδυαστικά με τη χρήση βενζίνης (900 χλμ.) και φυσικού αερίου (400 χλμ.) και την κατανάλωση του CNG να είναι 3,5 κιλά τα 100 χλμ.

Στην τάπα του ρεζερβουάρ του Leon TGI υπάρχουν δύο υποδοχές για τη βενζίνη και το φυσικό αέριο.

Το SΕΑΤ Leon και με φυσικό αέριο!

Διαβάστηκε από 11953 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/1/2014

Ξεκινά η διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά του νέου SΕΑΤ Leon 1.4 TGΙ, το οποίο καίει φυσικό αέριο και ξεχωρίζει αφενός με τη χαμηλή του κατανάλωση, αφετέρου με τη μεγάλη αυτονομία (1.300 χλμ.)

 
Το εν λόγω μοντέλο είχε παρουσιαστεί στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο και τώρα μπήκε στην παραγωγή, αρχικά σε 5θυρη έκδοση, ενώ αργότερα θα κυκλοφορήσει και 3πορτο. Σχεδιαστικά, δεν παρατηρούνται αλλαγές σε σχέση με τη συμβατική έκδοση, παρά μόνο στην τάπα του ρεζερβουάρ υπάρχουν δύο υποδοχές για τη βενζίνη και το CNG, ενώ στον χώρο αποσκευών υπάρχει επιπρόσθετα και η δεξαμενή του φυσικού αερίου.

Σημειωτέον ότι το ρεζερβουάρ του CNG χωρά 15 κιλά καυσίμου και της βενζίνης 50 λτ. Επιπλέον, το Leon 1.4 TGI παράγει 110 ίππους και 200 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ., ολοκληρώνοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ., ενώ η τελική του αγγίζει τα 194 χλμ./ώρα. Τώρα, το πιο σημαντικό είναι -όπως αναφέρει η εταιρεία- ότι το TGI μπορεί να κινηθεί για 1.300 χλμ. συνδυαστικά με τη χρήση βενζίνης (900 χλμ.) και φυσικού αερίου (400 χλμ.) και ότι η κατανάλωση του CNG να είναι 3,5 κιλά τα 100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 94 γρ./χλμ.

Στο εσωτερικό του τέλος δεν υπάρχουν αλλαγές, πέρα από την απεικόνιση στον πίνακα οργάνων και των πληροφοριών που αφορούν το CNG, όπως κατανάλωση και διαθεσιμότητα καυσίμου.

Tags: SEAT LEON