Την Ferrari 275 GTB/C Speciale του 1964 ο Preston Henn ορκίστηκε να μην τη πουλήσει ποτέ. Και αυτό έκανε! Μετά θάνατον θα δημοπρατηθεί και εκτιμάται πως θα αποτελέσει το πιο ακριβό όχημα της ιστορίας,
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Την Ferrari 275 GTB/C Speciale του 1964 ο Preston Henn ορκίστηκε να μην τη πουλήσει ποτέ. Και αυτό έκανε! Μετά θάνατον θα δημοπρατηθεί και εκτιμάται πως θα αποτελέσει το πιο ακριβό όχημα της ιστορίας, σπάζοντας το όριο των 100 εκ. δολαρίων.

To ακριβότερο αυτοκίνητο του κόσμου;

3.756 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2017)

Μία από τις τρεις Ferrari 275 GTB/C Speciale που φτιάχτηκαν ποτέ ετοιμάζεται να δημοπρατηθεί και από ότι φαίνεται θα αποτελέσει το πιο ακριβό αυτοκίνητο του κόσμου. Δείτε πόσο αναμένεται να πιάσει, αλλά και τι την κάνει τόσο ξεχωριστή...

Τον Αμερικάνο επιχειρηματία, πρώην οδηγό αγώνων και συλλέκτη, Preston Henn, τον γνωρίσαμε πέρσι όταν μήνυσε την Ferrari επειδή δεν τον άφηνε να αγοράσει την τελευταία «ανοικτή» LaFerrari Aperta.

Η 275 GTB/C Speciale είναι τόσο ακριβή γιατί αποτελεί το ένα από τα τρία αντίτυπα που φτιάχτηκαν ποτέ. Επιπλέον, είναι το μόνο που έχει αγωνιστικό παρελθόν, καθώς νίκησε το 1965 στην κατηγορία GT στις 24 Ώρες του Le Mans.

Η 275 GTB/C Speciale είναι τόσο ακριβή γιατί αποτελεί το ένα από τα τρία αντίτυπα που φτιάχτηκαν ποτέ. Επιπλέον, είναι το μόνο που έχει αγωνιστικό παρελθόν, καθώς νίκησε το 1965 στην κατηγορία GT στις 24 Ώρες του Le Mans.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Δυστυχώς ο άνθρωπος αυτός πέθανε, αλλά από ότι φαίνεται θα συνεχίσει να μας απασχολεί καθώς ένα από τα αυτοκίνητά του ενδέχεται να γίνει το πιο ακριβό όχημα στην ιστορία της αυτοκίνησης.
 
Λόγος γίνεται για την Ferrari 275 GTB/C Speciale του 1964 με αριθμό σασί 06886. Ο κος Henn την απέκτησε το 1970 και ορκίστηκε να μην τη πουλήσει ποτέ. Και αυτό έκανε! Οι ειδικοί εκτιμούν πως όταν το αυτοκίνητο δημοπρατηθεί θα αποτελέσει το πιο ακριβό όχημα της ιστορίας, καθώς λέγεται πως θα σπάσει το όριο των 100 εκ. δολαρίων.
  
Η 275 GTB/C Speciale είναι τόσο ακριβή γιατί αποτελεί το ένα από τα τρία αντίτυπα που φτιάχτηκαν ποτέ, ώστε να αποτελέσουν το διάδοχο της θρυλικής 250 GTO. Στηρίζεται στην έκδοση δρόμου 275 GTB, ενώ το αυτοκίνητο του κου Henn είναι το μόνο που έχει αγωνιστικό παρελθόν, καθώς νίκησε το 1965 στην κατηγορία GT στις 24 Ώρες του Le Mans.
 
Κάτω από το πανέμορφο αμάξωμα βρίσκεται ένα V12 σύνολο 3,3 λίτρων, που διαθέτει 6 καρμπιρατέρ Weber από την Ferrari 250 LM. Αποδίδει περίπου 330 ίππους και συνεργάζεται με κιβώτιο στον πίσω άξονα, όπου υπάρχει ανεξάρτητη ανάρτηση.
 
Το 2014, μία από τις άλλες τρεις 275 GTB/C Speciale έπιασε σε δημοπρασία 26,4 εκ. δολάρια, αλλά δεν είχε αγωνιστικές δάφνες. Σύμφωνα με κάποιον φίλο του εκλιπόντος, περίπου 10 χρόνια πριν ένας Ιάπωνας συλλέκτης προσέφερε 35-40 εκ. ευρώ για να αγοράσει το αυτοκίνητο, αλλά ο κος Henn αρνήθηκε τιμώντας το λόγο του. Το τι θα γίνει θα το δούμε, αλλά λέγεται πως υπάρχει όρος στη διαθήκη πως το αυτοκίνητο θα πρέπει να παραμείνει ως έκθεμα στο κατάστημά του στη Φλόριντα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
fiat