Η διαδρομή κάλυψε συνολικά 3.000 χιλιόμετρα, περνώντας από ηλιόλουστα χωριά και αμμώδη μονοπάτια, διασχίζοντας σκληρά δύσβατα εδάφη, τα οποία θα ήταν μια πρόκληση ακόμη και για μεγαλύτερα SUVs.

Το ασταμάτητο Fiat Panda κατακτά την έρημο!

3.582 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2018)

Την περασμένη Κυριακή έλαβε τέλος το Panda Raid 2018, ο συναρπαστικός αγώνας μόνο για μοντέλα Fiat Panda που φτιάχτηκαν πριν από το 2003.

Διαθέτοντας εκδόσεις 4x2 και 4x4, ξεκίνησε από τη Μαδρίτη στις 3 Μαρτίου, φτάνοντας στο Μαρακές στις 10 Μαρτίου, διασχίζοντας τη μαροκινή έρημο. Η διαδρομή κάλυψε συνολικά 3.000 χιλιόμετρα, περνώντας από ηλιόλουστα χωριά και αμμώδη μονοπάτια, διασχίζοντας σκληρά δύσβατα εδάφη, τα οποία θα ήταν μια πρόκληση ακόμη και για μεγαλύτερα SUVs.

Καθιερωμένο πλέον στο ημερολόγιο Rally Raid -το οποίο περιλαμβάνει και το θρυλικό Ντακάρ- και παρά το ερασιτεχνικό του πνεύμα, το δέκατο Panda Raid προσέλκυσε τον αριθμό ρεκόρ των 400 αυτοκινήτων Panda, από τις τέσσερις γωνιές της Γης. Από την Αργεντινή και την Καμπότζη έως και την Πενσυλβάνια και την Ιταλία.
 

Δείτε περισσότερα στο AutoTρίτη

Ξεκινώντας από τη Μαδρίτη, το πολύχρωμο καραβάνι κατευθύνθηκε αρχικά προς την ακτή, στο λιμάνι του Motril, από όπου, μετά από σύντομο ταξίδι με φέρι, ταξίδεψε στη λίμνη Μοχάμεντ V (4 Μαρτίου). Από κει, η αποστολή αντιμετώπισε τεράστιες αμμώδεις εκτάσεις, ερημικές περιοχές και τοπία καθώς και έναν ατέλειωτο ορίζοντα. Στάσεις έγιναν στο BniTadjide (5 Μαρτίου), στην Errachidia (6 Μαρτίου), στην Merzouga (8 Μαρτίου) και στο Tansikht (9 Μαρτίου). Η τελική φάση έλαβε χώρα στις 10 Μαρτίου, τελειώνοντας στο θρυλικό Μαρακές.

Μαζί με τα 400 κλασικά Panda στον αγώνα, βρέθηκε και ένα νέο Fiat Panda Cross 4x4, το οποίο κάλυψε ολόκληρη τη διαδρομή. Μια συμβολική ενέργεια που έγινε για να ενώσει το παρελθόν και το παρών ενός από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα στην Ευρώπη, τα τελευταία 15 χρόνια. 

Το Panda αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με 4WD (1983), ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που έλαβε τον πολυπόθητο τίτλο "Car of the Year" (2004) και το ίδιο έτος ήταν επίσης το πρώτο αστικό αυτοκίνητο που ανέβηκε σε υψόμετρο 5.200 μέτρων, στην ορειβατική κατασκήνωση του Everest.

Και τα ρεκόρ συνεχίστηκαν το 2006, όταν το Fiat Panda έγινε το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με φυσικό αέριο, που μπορούσε να παραχθεί σε μεγάλη κλίμακα. Σήμερα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρει τρεις εκδόσεις κινητήρων (βενζίνη, πετρέλαιο και βενζίνη/φυσικό αέριο), τρεις εκδόσεις (Urban look, City Cross και 4x4) και δύο τύπους μετάδοσης, χειροκίνητη και αυτόματη Dualogic

PEIRAIOS LEASING
test center