
Έγινε SUVάκι. Έχει ίδιο με μήκος με πριν, και είναι ψηλό από το έδαφος (19,7 εκ.).
Είναι πιο ευρύχωρο στην καμπίνα και πορτ-μπαγκάζ.
Τέλος το diesel, τώρα βγαίνει σε υβριδικό.
Πολύ καλύτερο στο δρόμο: Απορροφά τις λακκούβες όπως πριν και δεν γέρνει.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Έγινε SUVάκι. Έχει ίδιο με μήκος με πριν, και είναι ψηλό από το έδαφος (19,7 εκ.)
Το νέο Citroen C3 κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Με αρχική τιμή 16.900 ευρώ, το γαλλικό μοντέλο υιοθετεί μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση με έντονες ακμές και SUV χαρακτηριστικά, ενώ παράλληλα εστιάζει στην ευρυχωρία και την άνεση χάρη στη νέα του ανάρτηση και έρχεται με εξηλεκτρισμένους κινητήρες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της νέας εποχής. Στις επόμενες γραμμές παρουσιάζουμε αναλυτικότερα τι νέο φέρνει το καινούριο Citroen C3 σε σχέση με το προηγούμενο.
Στη νέα του γενιά, το Citroen C3 βασίζεται πάνω στην καινούρια πλατφόρμα SmartCar (CMP πριν) που έδωσε την δυνατότητα στους σχεδιαστές του να αυξήσουν τις διαστάσεις του προς κάθε κατεύθυνση. Πιο συγκεκριμένα, το νέο C3 είναι 1,9 εκατοστά πιο μακρύ (4,01 μ. αντί 3,99 μ. και 1,5 εκ. πιο πλατύ (1,75 μ. αντί 1,74 μ.), όμως αυτό που θα καταλάβει αμέσως το μάτι είναι πως είναι σχεδόν 10 εκ. υψηλότερο από πριν (έχει ύψος 1,57 μέτρα) και έχει επίσης 19,7 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερη από τα περισσότερα SUV της αγοράς (+3,5 εκ. σε σχέση με πριν). Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά του δίνουν πιο SUVειδή εμφάνιση και διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο από το αυτοκίνητο, ένα σημαντικό στοιχείο άνεσης για τους πελάτες, ενώ παράλληλα βοηθούν το C3 να περνά πιο εύκολα πάνω από λακκούβες. Τα καθίσματα είναι επίσης τοποθετημένα πιο ψηλά κατά 76 χιλιοστά, ώστε οι επιβάτες να έχουν καλύτερη ορατότητα προς τα έξω.
Είναι πιο ευρύχωρο στην καμπίνα και πορτ-μπαγκάζ
Το γεγονός ότι το Citroen C3 έχει περισσότερο ύψος (1,57 μ.) σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, έχει λειτουργήσει θετικά σε ό,τι αφορά την ευρυχωρία του. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το νέο C3 μπορεί να χωρέσει ακόμα και επιβάτες με ύψος έως 1,89 μ. (ο «αέρας» για το κεφάλι φτάνει τα 7 εκ.), όταν το προηγούμενο μπορούσε να μεταφέρει επιβάτες με ύψος έως κάτω από 1,80. Αντίστοιχα μεγάλη είναι η διαφορά για την απόσταση μεταξύ των γονάτων των πίσω επιβατών και των μπροστινών καθισμάτων, αφού το νέο C3 έχει χώρο 14 εκ. όταν το αντίστοιχο νούμερο προηγουμένως ήταν 6,5 εκ.
Λίγο μεγαλύτερο είναι σε φάρδος το πίσω κάθισμα (1.34 μ.. αντί 1,33 μ.) νούμερο που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να φιλοξενήσει ακόμη και τρεις επιβάτες χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις σε άνεση, ενώ επίσης, το πορτ-μπαγκάζ είναι κατάτι μεγαλύτερο. Το προηγούμενο έχει χωρητικότητα 300 λίτρα, όταν το καινούργιο C3, σύμφωνα με την Citroen, έχει πορτ-μπαγκάζ που φτάνει σε χωρητικότητα τα 328 λτ., νούμερο που επαληθεύεται στη δική μας μέτρηση με τη μέθοδο του «Ταμερλάνου», όπου είδαμε πως η πραγματική χωρητικότητα φτάνει τα 324 λτ.
Έχει πιο μίνιμαλ καμπίνα, προτζέκτορα πίσω από το τιμόνι και μεγαλύτερη οθόνη infotainment
H Citroen εγκαινιάζει στο νέο C3 τη νέα της φιλοσοφία με όνομα "C-Zen Lounge". Πρόκειται για μια νέα πιο μίνιμαλ αρχιτεκτονική που δίνει έμφαση στην λειτουργικότητα και την πρακτικότητα και φέρνει μαζί της νέο μικρότερο τιμόνι αλλά και, για πρώτη φορά, έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων μεταξύ του πάνω μέρους του ταμπλό και του κάτω μέρους του παρμπρίζ, ο οποίος δείχνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του οχήματος πάνω σε μια γυαλιστερή μαύρη επιφάνεια. Το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας εκφράζεται επίσης μέσω μιας νέας οθόνης 10,25 ιντσών για το infotainment που λειτουργεί σαν smartphone και περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης 3D, όταν στην προηγούμενη γενιά, η οθόνη για το infotainment δεν ξεπερνούσε τις 7 ίντσες.
Πολύ καλύτερο στο δρόμο: Απορροφά τις λακκούβες όπως πριν και δεν γέρνει
Τα άνετα σαν πολυθρόνες Advanced Comfort καθίσματα υπήρχαν και στο προηγούμενο C3, όμως τώρα επωφελούνται από 10 χιλιοστά περισσότερο αφρώδες υλικό και καλύτερη πλαϊνή υποστήριξη του σώματος του οδηγού και κυρίως, συνδυάζονται σε όλες τις εκδόσεις με την ανάρτηση «μαγικό χαλί» που έχουμε γνωρίσει στο μεγαλύτερο C5 Aircross με όνομα Citroën Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions. Πρόκειται για δύο «μαξιλάρια» που χρησιμοποιούνται -ένα για την συμπίεση και το άλλο για την αποσυμπίεση- σε κάθε γωνία του οχήματος σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ και τα ελατήριο. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στο νέο C3 να «εξουδετερώνει» τις λακκούβες σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε μεσαίες ταχύτητες, η καινοτόμα αυτή ανάρτηση βοηθά στην καλύτερη διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος.
Συνέχεια του άρθρου >>>