ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα Plug-in υβριδικά της Toyota: C-HR, RAV4 και Prius

(21/5/2025)
Τα Plug-in υβριδικά της Toyota: C-HR, RAV4 και Prius
2 Φωτογραφίες »

Ακόμη και με ξεφόρτιστη μπαταρία, τα plug-in Toyota καίνε σαν υβριδικά.
Το C-HR είναι το πιο προσιτό δημοφιλές Plug-in της αγοράς (36.970 ευρώ).
Ευρύχωρο, 4κίνητο και με πάντα διαθέσιμα 306 άλογα το RAV4.
Το Prius είναι το 1ο υβριδικό αυτοκίνητο της αγοράς.

autotriti team

Ακόμη και με ξεφόρτιστη μπαταρία, τα plug-in Toyota καίνε σαν υβριδικά

Η Toyota αποτελεί σημείο αναφοράς για την υβριδική τεχνολογία που διαθέτουν τα μοντέλα της (βλ. Yaris, Yaris Cross, C-HR, Corolla, RAV4) και η οποία αποτελεί τον πρώτο πυλώνα στην multipath στρατηγική της. Επόμενο βήμα αυτής είναι τα plug-in, ενώ στη συνέχεια έρχονται να συμπληρώσουν τα ηλεκτρικά και οχήματα υδρογόνου. Έχει δηλαδή προτάσεις για κάθε ανάγκη και χαρακτήρα οδηγού. Στις επόμενες γραμμές επικεντρωνόμαστε στα plug-in μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας που διαφέρουν σε ιπποδύναμη και επιμέρους τεχνικά χαρακτηριστικά, έχουν όμως ένα κοινό χαρακτηριστικό. Σχεδιασμένα και εξελιγμένα από τα υβριδικά, όταν τελειώσει η μπαταρία του plug-in συστήματος συνεχίζουν να δουλεύουν ως υβριδικά, δηλαδή με χαμηλή κατανάλωση, πράγμα που αντικειμενικά δεν συμβαίνει με όλα τα plug-in. Ας το δούμε όμως αναλυτικά ένα ένα

Το C-HR είναι το πιο προσιτό δημοφιλές Plug-in της αγοράς (36.970 ευρώ).

Το Plug-in υβριδικό C-HR χρησιμοποιεί το 5ης γενιάς Plug-in σύστημα της Toyota που αποτελείται ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης 152 ίππων έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 13,6 kWh, ενώ η συνδυαστική ιπποδύναμη φτάνει τους 223 ίππους. Στην δοκιμή του είδαμε πως το C-HR όταν είναι φορτισμένο μπορεί να κάνει περίπου 52 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ όταν η μπαταρία «στερέψει», η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 4,5 λτ./100 χλμ.. Υπό συνθήκες, το C-HR Plug-in χρησιμοποιεί ρεύμα ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο, με τη μέση κατανάλωση σε πόλη και ταξίδι να μην ξεπερνάει τα 5,6 λίτρα. Τα 223 άλογα είναι λογικό να προσφέρουν πολύ καλά νούμερα στον τομέα των επιδόσεων και αυτό επιβεβαιώνεται από τις μετρήσεις μας με το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,6 και 4,6 δλ. αντίστοιχα, και να εξασφαλίζουν γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις.

Το Toyota C-HR PHEV έχει τιμή εκκίνησης τα 36.970 ευρώ, νούμερο που το κάνει ένα από τα πιο προσιτά Plug-in μοντέλα που είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά αυτή την στιγμή. Η τιμή αυτή αφορά το επίπεδο εξοπλισμού C-ULT, το οποίο είναι υπερπλήρες, καθώς περιλαμβάνει πολλές σύγχρονες ανέσεις όπως αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό, cruise control, αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας για ευκολότερο παρκάρισμα, θερμαινόμενους καθρέπτες, πλοήγηση και δύο οθόνες μέσα στην καμπίνα, μια που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια που υποστηρίζει το σύστημα infotainment.

Ευρύχωρο, 4κίνητο και με πάντα διαθέσιμα 306 άλογα το RAV4.

Το Plug-in υβριδικό RAV4 είναι το δεύτερο Toyota SUV με τέτοιο σύστημα, το πιο ισχυρό (306 άλογα) και το μοναδικό τετρακίνητο. Το σύστημα κίνησης του μοντέλου συνδυάζει μία μπαταρία ιόντων λιθίου, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και έναν 2,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ενός e-CVT κιβωτίου, με την κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 6 λίτρα στην υβριδική λειτουργία, εφόσον έχουν προηγηθεί 60-65 χλμ. μόνο με ρεύμα. Τα 306 άλογα είναι επίσης υπεραρκετά και πάντα διαθέσιμα ακόμη και με ξεφόρτιστη την μπαταρία για να κινήσουν το αμάξωμα των 1.910 κιλών με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 3,1 και 4,0 δλ. για το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα. Οι χώροι που διαθέτει το RAV4 είναι μεγάλοι, αφού μπορεί να φιλοξενήσει με ευκολία 3 επιβάτες στο πίσω κάθισμα των 1,41 μέτρων, με μπόλικο χώρο για τα κεφάλια (10,2 εκ,) αλλά και τα γόνατά τους (19,5 εκ.), ενώ ο χώρος αποσκευών των 500 λτ. βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας για Plug-in υβριδικά SUV.

Το RAV4 PHEV έχει ανάρτηση εστιασμένη στο να αντιμετωπίσει τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες και πράγματι ανταπεξέρχεται εξαιρετικά, ενώ καταφέρνει παράλληλα να κρύψει το βάρος του στις γρήγορες στροφές. Αποτελεσματικό είναι και εκτός δρόμου, όπου εκμεταλλεύεται την λειτουργία Trail που επιτρέπει το «κλείδωμα» της 4κίνησης αλλά και τα 18 εκ. απόσταση που έχει από το έδαφος. Οι τιμές του ξεκινούν από 51.520 ευρώ.


Τα Plug-in υβριδικά της Toyota: C-HR, RAV4 και Prius
2 Φωτογραφίες »

Τα Plug-in υβριδικά της Toyota: C-HR, RAV4 και Prius

Το Prius είναι το 1ο υβριδικό αυτοκίνητο της αγοράς.

To Prius έγινε το πρώτο υβριδικό Toyota όταν πρωτοπαρουσιάστηκε πριν 25 χρόνια και πλέον διατίθεται μόνο ως Plug-in, χρησιμοποιώντας το ίδιο υβριδικό σύστημα με το C-HR που του εξασφαλίζει αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση στα 5,5 λτ./100 χλμ. (πηγαίνει ηλεκτρικά για 55-65 χλμ.) και αντίστοιχα καλές ρεπρίζ (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,4 και 4,5 δλ.).
Σχεδιαστικά, το Prius είναι ένα πολύ εντυπωσιακό σεντάν και μαγνητίζει τα βλέμματα λόγω του μεγέθους του (κοντά στα 4,6 μ. μήκος) και την αεροδυναμική του σχεδίαση (Cd 0,24), ενώ αν και έχει χαμηλό ύψος, οι επιβάτες θα κάτσουν άνετα  στο πίσω κάθισμα έχοντας 18 ολόκληρα εκ. αέρα για τα πόδια τους. Αποτέλεσμα της αεροδυναμικής σχεδίασης και των εξαιρετικών υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί για την ηχομόνωση της καμπίνας, είναι τα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα (65,2 db με 100 και 67,2 db με 120 χλμ./ώρα).

Οι τιμές του Prius ξεκινούν από 48.870 ευρώ, που με την πρώτη ματιά μοιάζουν και είναι πολλά αλλά από την άλλη, αποτελεί το πιο προσιτό Plug-in υβριδικό της κατηγορίας του (άλλες επιλογές είναι τα Peugeot 408, BMW Σειρά 3). O εξοπλισμός του είναι φυσικά πλουσιότατος και περιλαμβάνει από θερμαινόμενους αναδιπλούμενους καθρέπτες, πίσω κάμερα και δύο οθόνες στο ταμπλό έως πλοήγηση, θερμαινόμενα καθίσματα και ambient φωτισμό.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
ALFA ROMEO