AUTOCHECK
Το τέλος του Fiesta είναι το ξυπνητήρι ότι η αυτοκίνηση αλλάζει

Το τέλος του Fiesta είναι το ξυπνητήρι ότι η αυτοκίνηση αλλάζει

55.437 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2022)

Δεν είναι μόδα, δεν θα περάσει. Το αυτοκίνητο αλλάζει σελίδα και η Ford το κάνει όσο πιο ρεαλιστικό γίνεται. Γιατί άλλωστε να κόψει το πιο επιτυχημένο της μοντέλο και ίσως το κορυφαίο στην κατηγορία του;

Το «καλύτερο μικρό» μας χαιρετά & δείχνει το μέλλον και ας μην αρέσει σε πολλούς!

Όσο σοκαριστικό είναι να βλέπεις τον ήρωα μιας ταινίας να πεθαίνει, τόσο ξεκάθαρο γίνεται πως η ταινία αυτή είναι στο τέλος της. Για την αυτοκίνηση, το τέλος του Fiesta είναι αυτή η στιγμή ρεαλισμού: Η αυτοκίνηση αλλάζει. Είσαι έτοιμος;
 
Για την Ford το Fiesta δεν είναι απλά το πιο επιτυχημένο της μοντέλο. Είναι το μοντέλο με το οποίο έχτισε τη σχέση της με το κοινό της στην Ευρώπη. Είναι το μοντέλο που την έβαλε σε κάθε οικογένεια και την κράτησε από γενιά σε γενιά τα τελευταία σχεδόν 50 χρόνια. Το να το βγάλει από την παραγωγή δεν είναι απλή υπόθεση. Είναι όμως η απαραίτητη κίνηση.
 
Η Ford διάλεξε να το κάνει αυτό με τον πιο δραματικό τρόπο. Να τελειώσει το μοντέλο τον Ιούνιο του 2023. Άλλες μάρκες απλά θα περάσουν από τη συμβατική έκδοση στην ηλεκτρική, όπως κάνει η Opel με το Corsa και η Peugeot με το 208. Θα έλεγε κανείς, πως αυτό που  «κόβει» η Ford είναι απλά το όνομα, και ένα διάδοχο μοντέλο απλά θα συνεχίσει την πορεία της μάρκας στην κατηγορία.
 
Όμως αυτό που έχει σημασία είναι ότι η Ford κλείνει τον κύκλο της αυτοκίνησης με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην πιο δημοφιλή κατηγορία της Ευρώπης. Δεν χύθηκε κανένα δάκρυ για τα  S-Max και Galaxy που επίσης κόβονται. Για το Fiesta όμως υπάρχει συναισθηματικό φορτίο, και αυτό είναι που έχει τη σημασία του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Γιατί μαζί με το Fiesta, κλείνει μια ολόκληρη σελίδα, η πρώτη και μεγαλύτερη σελίδα της αυτοκίνησης. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα που ήρθε, δεν αρέσει, και θα περάσει. Το Fiesta δείχνει ξεκάθαρα πως εδώ δε μιλάμε για μόδα. Η απόφαση που πάρθηκε μόλις μερικές μέρες πριν για απαγόρευση πωλήσεων το 2035 είναι το επισφράγισμα αυτής της αλλαγής.
 
Ναι, η μικρή κατηγορία χάνει πωλήσεις. Ναι, τα μικρά είναι αδύνατο να γίνουν ηλεκτρικά με τη σημερινή τεχνολογία (και νορμάλ τιμές). Ναι η Ford επενδύει ένα σκασμό λεφτά στην ηλεκτρική της γκάμα και δεν θέλει να ξοδέψει ούτε ευρώ ακόμη και σε ένα facelift του Fiesta. Ναι, η Ford και όλοι οι κατασκευαστές, ξέρουν ότι η αλλαγή σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν είναι εύκολη υπόθεση για κανένα. Ούτε για εμάς, ούτε για εκείνους. Όμως είναι σίγουρο πως θα γίνει.
 
Το τέλος του Fiesta μπορεί να έχει το δικό του βάρος για τον καθένα μας. Για άλλους είναι αδιάφορο, για κάποιους πολύ συγκινητικό. Όμως για όλους μας πρέπει να είναι ξεκάθαρο πως δεν μιλάμε για το καμπανάκι του τελευταίου γύρου των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Μιλάμε για την αρχή του τερματισμού.
 
Τι λες; Έγινε τώρα πιο αληθινό; Είναι το τέλος του Fiesta μια δόση ρεαλισμού στο τι συμβαίνει γύρω μας; Ή ακόμη ελπίζουμε πως μόδα είναι, θα περάσει;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
AYTOKINHTO MELLONTOS
PIRELLI VS CONTINENTAL