
Toyo: Νέο κέντρο έρευνας ελαστικών - Πού και πότε θα ανοίξει;
Νέο κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D) ελαστικών από την Toyo στην Ευρώπη.
Κλείνει το γερμανικό κέντρο έρευνας και ανοίγει στη Σερβία, εκεί όπου βρίσκεται και το εργοστάσιο παραγωγής.
Σκοπός να αναπτυχθούν νέες γόμες, καινοτόμα υλικά και τεχνικές ανάμειξης για καλύτερα ελαστικά.
Έναρξη λειτουργίας τον Ιανουάριο του 2027.
Νέο κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D) ελαστικών από την Toyo στην Ευρώπη
Η Toyo Tires ανακοίνωσε την ίδρυση του νέου κέντρου Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D) στη Σερβία, ενσωματωμένου στο χώρο του εργοστασίου παραγωγής της εταιρείας. Ουσιαστικά, πρόκειται για μεταφορά του γερμανικού κέντρου R&D στη Σερβία με το νέο αυτό ερευνητικό εργαστήριο για ελαστικά αυτοκινήτου να αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Ιανουάριο του 2027. Σημειώστε πως, το υπάρχον ευρωπαϊκό R&D της εταιρείας στη Γερμανία προβλέπεται να κλείσει έως το τέλος του 2026.
Κλείνει το γερμανικό κέντρο έρευνας και ανοίγει στη Σερβία, εκεί όπου βρίσκεται και το εργοστάσιο παραγωγής
Ένα ευνοϊκό στοιχείο είναι ότι το νέο κέντρο θα λειτουργεί εντός του χώρου του εργοστασίου της ιαπωνικής εταιρείας ελαστικών στη Σερβία, διευκολύνοντας τη συνεργασία μεταξύ έρευνας και παραγωγής για ελαστικά Toyo. Η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει τη στρατηγική επιλογή της Toyo να συγκεντρώσει τις ευρωπαϊκές ερευνητικές της δραστηριότητες σε μια τοποθεσία διευρύνοντας έτσι τις δυνατότητες για ανταγωνιστικό κόστος (δες εδώ τις τιμές ελαστικών) και γόνιμο έδαφος ανάπτυξης.
Σκοπός να αναπτυχθούν νέες γόμες, καινοτόμα υλικά και τεχνικές ανάμειξης για καλύτερα ελαστικά
Οι άνθρωποι της Toyo υποστηρίζουν πως στόχος αυτής της νέας αυτής δομής είναι να ενισχύσει τις τεχνολογικές της δυνατότητες στην Ευρώπη και να διευκολύνει την ενοποίηση των μελετών και καινοτομιών μεταξύ των τριών παγκόσμιων περιοχών: Ιαπωνίας, ΗΠΑ και Ευρώπης. Στο πλαίσιο του μεσοπρόθεσμου επιχειρηματικού σχεδίου της, η εταιρεία έχει εντοπίσει τρεις κρίσιμες τεχνολογικές περιοχές διαφοροποίησης:
- Σύνθετος σχεδιασμός: δυνατότητα υλοποίησης πολλαπλών επιδόσεων σε έναν ελαστικό (π.χ. μειωμένη αντίσταση κύλισης, καλή συμπεριφορά σε βροχή/χιόνι).
- Ανάπτυξη προϊόντων προσανατολισμένων στον πελάτη: γρήγορη προσαρμογή στις ανάγκες των αγορών με διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά.
- Τεχνολογία επόμενης γενιάς: έρευνα για τις μελλοντικές ανάγκες της κοινωνίας (π.χ. υλικά, αυτονομία, περιβαλλοντική αποδοτικότητα).