Η προσθήκη ηλεκτρικού turbo δύο σταδίων, το νέο σύστημα χρονισμού των βαλβίδων και το καινούργιο common rail, ανέβασαν την ισχύ του 2.0 TDI bi-turbo μοτέρ της VW, από 240 στους 272 ίππους.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η προσθήκη ηλεκτρικού turbo δύο σταδίων, το νέο σύστημα χρονισμού των βαλβίδων και το καινούργιο common rail, ανέβασαν την ισχύ του 2.0 TDI bi-turbo μοτέρ της VW, από 240 στους 272 ίππους.

VW 2,0 TDI με 272 PS

6.712 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2014)

Παίρνοντας το 2.0 TDI bi-turbo μοτέρ του νέου Passat και βάζοντάς του ηλεκτρικό turbo, νέο σύστημα χρονισμού των βαλβίδων και καινούργιο common rail, στη VW ανέβασαν την ισχύ του από τους 240 στους 272 ίππους.

Η Volkswagen, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Wolfsburg, παρουσίασε έναν υψηλής απόδοσης 4κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 2.0 λίτρων. Λόγος γίνεται για την εξέλιξη του νέου συνόλου 2.0 TDI bi-turbo που παρουσιάστηκε στο νέο Passat, η απόδοση του οποίου είναι 240 ίπποι και 500 Nm.Στο εν λόγω μοτέρ, τοποθετήθηκε μια ηλεκτρικά ελεγχόμενη τουρμπίνα δύο σταδίων, γεγονός που ανέβασε την ισχύ στους 272 ίππους, δίχως να αναφέρεται προς το παρόν η προσφερόμενη ροπή. Η επιπλέον απόδοση είναι, επίσης, απόρροια της τοποθέτησης ενός νέου συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, αλλά και ενός συστήματος άμεσου ψεκασμού της Piezo, το οποίο δουλεύει σε πιέσεις έως και τα 2.500 bar.Η Volkswagen, τέλος, έδωσε και ορισμένες πρώτες πληροφορίες του επερχόμενου κιβωτίου DSG των 10 σχέσεων, το οποίο θα είναι σε θέση να «σηκώσει» ροπή έως και 550 Nm. Το κωδικό του όνομα είναι DQ551 και αποτελεί ουσιαστικά μια εξέλιξη του 6τάχυτου DSG. Διαθέτει λειτουργία coasting (κύλιση χωρίς φορτίο) και ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, προκειμένου να περιορίζεται η κατανάλωση καύσιμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
NISSAN