" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο 1,6 TDI turbo diesel αποδίδει 105 ίππους και 250 Nm, διαθέτει ραφινάρισμένη λειτουργία, απαλλαγμένος από ενοχλητικούς κραδασμούς και «χροιά ταξί» στο ρελαντί.

Το VW Golf ξεχωρίζει με τα οδικά χαρακτηριστικά του, ενώ η ύπαρξη του DSG κιβωτίου δεν αφαιρεί τίποτε από την ευχαρίστηση της οδήγησης. Σίγουρα θα θελήσετε paddles πίσω από το τιμόνι.

Στο κομμάτι του εσωτερικού δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις και σαφώς θα εκτιμήσετε το ποιοτικό εσωτερικό, με το άψογο φινίρισμα.

Τα 0-100 χλμ/ώρα με το DSG έρχονται σε 11,7 δλ., 1,4 παραπάνω συγκριτικά με το χειροκίνητο 5αρι κιβώτιο.

Δοκιμή: VW Golf 1,6 TDI 105 PS BMT DSG

Διαβάστηκε από 45668 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/4/2014

Αν θες να είσαι άνετος κυκλοφορώντας σε κάθε οδηγικό τερέν το πετρελαιοκίνητο Golf σου, χωρίς να ζορίζεσαι με συνεχόμενα ανεβοκατεβάσματα, τότε η προσθήκη του DSG κιβωτίου είναι μονόδρομος.

 
+ Κατανάλωση κινητήρα + επιδόσεις και λειτουργία + ηχομόνωση 
+ ποιότητα + χώροι επιβατών και αποσκευών + οδική συμπεριφορά + λειτουργία κιβωτίου

- Απουσία paddles πίσω από το τιμόνι - τέλη κυκλοφορίας

Στη νέα αυτή έκδοση ο 1,6 TDI κινητήρας συνδυάζεται με το εξαιρετικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DSG, το οποίο συμβάλλει τα μέγιστα στην άνεση του οδηγού ειδικά έπειτα από μεγάλα και απαιτητικά ταξίδια. 

Κινητήρας: Αναβαθμισμένος και οικονομικός 
Ο 1,6 TDI turbo diesel αποδίδει 105 ίππους και 250 Nm, διαθέτει ραφινάρισμένη λειτουργία, απαλλαγμένος από ενοχλητικούς κραδασμούς και «χροιά ταξί» στο ρελαντί. Στον τομέα της κατανάλωσης ο εν λόγω κινητήρας με τη προσθήκη του 7ταχυτου κιβωτίου απαιτεί ελάχιστα παραπάνω καύσιμο (3,9 λτ./100 χλμ έναντι 3,8 λτ/100 χλμ που θέλει το 5ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) ενώ ελαφρώς αυξημένες είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Στην έκδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, εκπέμπει 102 γρ./χλμ συγκριτικά με τα 99 γρ./χλμ για την χειροκίνητη έκδοση. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να πληρώνεται σε ετήσια βάση 91,8 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας. 

 

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Η κίνηση στους δρόμους

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

Ξεφύλλισε το τώρα!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »