Tο νέο Sportsvan καταφέρνει να είναι μια πραγματικά πολυχρηστική εκδοχή του Golf, σε αντίθεση με το προκάτοχο Golf Plus, που ήταν απλά ένα Golf με… ύψος.

Θυμίζει Golf σε ποιότητα και σχεδίαση, αλλά η καμπίνα του Sportsvan είναι απείρως πιο πρακτική και ευρύχωρη.

Το κιβώτιο DSG7 ταιριάζει απόλυτα στο ύφος της κατασκευής. Το παραπάνω κόστος είναι 1.950 ευρώ.

Εύρωστος και ροπάτος ο 1,2 TSI των 110 ίππων κινεί με άνεση του VW Sportsvan.

Ταξιδεύει με άνεση και στρίβει με ασφάλεια χάρη και στο στάνταρ XDS. Tι άλλο να ζητήσεις από ένα μικρομεσαίο πολυχρηστικό;

Δοκιμή: VW Golf Sportsvan 1,2 TSI DSG7

9.142 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/11/2014

Ο πολυχρηστικός χαρακτήρας του VW Golf Sportsvan δένει αρμονικά με τον ικανό 1,2 TSI βενζινοκινητήρα και την άνεση του εξελιγμένου αυτόματου κιβωτίου DSG7.

 
Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 21.940 ευρώ
• Είναι 1,2 λτ. τούρμπο με 110 άλογα
• Καίει 5,0 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 104,4 ευρώ τέλη

Εκμεταλλευόμενο την ευέλικτη πλατφόρμα MQB της
VW, το νέο Sportsvan καταφέρνει να είναι μια πραγματικά πολυχρηστική εκδοχή του Golf, σε αντίθεση με το προκάτοχο Golf Plus, που ήταν απλά ένα Golf με… ύψος. Μετά την πετρελαιοκίνητη έκδοση, που δοκιμάσαμε στο παρελθόν, βάλαμε στο χέρι και την «βασική» βενζινοκίνητη με τον 1,2 TSI κινητήρα (υπάρχει και 1,4 TSI με 150 ίππους) και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Η έκδοση 1,2 TSI στέκεται απέναντι από το Ford C-Max 1,0 EcoBoost. Οδηγικά το Sportsvan θυμίζει το Golf, χωρίς να δείχνει το παραπάνω ύψος του παρά την εμφάνιση κάπως μεγαλύτερων κλίσεων στις στροφές. Όντας εύχρηστο, ευέλικτο και άνετο στην καθημερινή χρήση το Sportsvan καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες μιας μέσης οικογένειας. Το ESP και το ΧDS, που λειτουργεί ως ηλεκτρονικό μπλοκέ, διορθώνουν αποτελεσματικά τις υποστροφικές τάσεις αν το παρακάνει κανείς. Η σταθερότητα στο ταξίδι είναι χαρακτηριστική, χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, ενώ το χαμηλό επίπεδο θορύβου και η άνεση της ανάρτησης τονίζουν την ποιότητα κύλισης. Τα φρένα είναι άκρως αποτελεσματικά.

Με 110 ίππους
Ο αναβαθμισμένος
1,2 TSI κινητήρας είναι πλέον προδιαγραφών Euro6 και αποδίδει 110 ίππους και 175 Nm από τις 1.400-4.000 σ.α.λ. Στην πράξη δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινήσει με άνεση το μεγάλο αμάξωμα και σε καμία περίπτωση δεν δείχνει το μικρό-φορολογικό ατού του κυβισμού του. Είναι ήσυχος και πολιτισμένος και συνεργάζεται αρμονικά με το σοφιστικέ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που του ταιριάζει γάντι. Μάλιστα η συγκεκριμένη έκδοση είναι 0,1 λτ./100 χλμ. πιο οικονομική από τη χειροκίνητη (5,0 λτ./100 χλμ.) και έχει 116 αντί 117 γρ./χλμ. εκπομπές CO2.

Eσωτερικό: Πρακτικό και ευρύχωρο
Η καμπίνα των επιβατών θυμίζει αρκετά αυτή του Golf σε ποιότητα, σχεδίαση και εργονομία. Ο οδηγός όμως κάθεται ψηλότερα. Από εκεί και πέρα οι χώροι είναι απλόχεροι (+50 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από το Golf), αλλά κυρίως η πρακτικότητα είναι ο άσος στο μανίκι χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα, τις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα, τα αναδιπλούμενα τραπεζάκια, την (έξτρα) αναδιπλούμενη πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού και το χώρο αποσκευών των 500-590 λτ. (ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος).

Συμπέρασμα 
Το Sportsvan 1,2 TSI αποτελεί μια ολοκληρωμένη μικρομεσαία πολυχρηστική πρόταση. Η τιμή της έκδοσης με το DSG7 κιβώτιο είναι 21.940 ευρώ με απόσυρση (19.900 ευρώ για το χειροκίνητο) και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας δεν παρουσιάζει κάποια τρανταχτή έλλειψη.

200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN  GOLF SPORTSVAN
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)