
Eπιστροφή του Touran - θα μπει ανάμεσα στο Golf και το ID. Buzz.
H VW έχει ανασύρει από τα αρχεία της διάφορα πρωτότυπα MPV.
Oι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα αυτοκίνητο με κάθετη σχεδίαση.
Στόχος να ανταγωνιστεί το Zeekr Mix.
Η VW απομακρύνεται από την πολιτική των αριθμημένων ID. ονομασιών.
autotriti team
Eπιστροφή του Touran - θα μπει ανάμεσα στο Golf και το ID. Buzz
Η Volkswagen ετοιμάζεται να φέρει ένα μοντέλο που σημείωσε επιτυχία στα οικογενειακά αυτοκίνητα την πρώτη δεκαετία του 2000, σχεδιάζοντας την επιστροφή του Touran ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Πρόκειται για μια τολμηρή κίνηση με στόχο να καλυφθεί το κενό ανάμεσα στο Golf και το ID. Buzz, απευθυνόμενη σε οικογένειες που αναζητούν πρακτικότητα και ευρυχωρία, χωρίς τον όγκο και την αυξημένη κατανάλωση των SUV.
H VW έχει ανασύρει από τα αρχεία της διάφορα πρωτότυπα MPV
Το νέο ηλεκτρικό MPV βρίσκεται υπό εσωτερική αξιολόγηση, με τις πρώτες πληροφορίες να αναφέρουν ότι αντλεί έμπνευση από παλαιότερες ρετρό σχεδιαστικές προτάσεις, όπως τα concepts Bulli (2011) και Budd-e (2016). Το τελευταίο, μάλιστα, βασιζόταν σε πρώιμη έκδοση της πλατφόρμας MEB, η οποία στηρίζει σήμερα όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Σύμφωνα με πηγές, η VW έχει ανασύρει από τα αρχεία της διάφορα πρωτότυπα MPV, τα οποία αξιοποιούνται για να εξεταστούν οι δυνατότητες μετασχηματισμού τους σε μοντέλο παραγωγής. Το υπό συζήτηση όχημα φέρεται να τοποθετείται κάτω από το ID. Buzz σε μέγεθος και κόστος, προοριζόμενο για όσους επιθυμούν ένα «έξυπνο», καθημερινό, ηλεκτρικό πολυχρηστικό όχημα, χωρίς τις premium υπερβολές του ακριβότερου συγγενή του.

Το Touran επιστρέφει ως ηλεκτρικό αυτή τη φορά. Αισθητικά θα κρατήσει στοιχεία από το παρελθόν υιοθετώντας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ηλεκτρικής οικογένειας ID.
Oι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα αυτοκίνητο με κάθετη σχεδίαση
Παρόλο που ακόμη δεν υπάρχει επίσημη απόφαση για την παραγωγή του, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα αυτοκίνητο με κάθετη σχεδίαση, επίπεδο δάπεδο, κοντούς πρόβολους και υψηλή οροφή, χαρακτηριστικά που εγγυώνται πλήρη εκμετάλλευση των διαστάσεων με μέγιστη εσωτερική ευρυχωρία. Μεταξύ των υποψήφιων αγοραστών, ξεχωρίζουν και οι εταιρείες ταξί της Γερμανίας, που έχουν δείξει έντονο ενδιαφέρον. Το νέο Touran ενδέχεται να βασιστεί σε μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας MEB+, ή ακόμη και στη νέα SSP, προσφέρονταaς επιλογές μπαταριών από 60 έως 80kWh, με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή τετρακίνηση με δύο ηλεκτροκινητήρες.
Στόχος να ανταγωνιστεί το Zeekr Mix
Το εσωτερικό του μοντέλου αναμένεται να διαθέτει νέες λύσεις σε επίπεδο καθισμάτων και πόρτας (μεταξύ αυτών πλαϊνές συρόμενες πόρτες, όπως στο ID. Buzz), με στόχο την ανταγωνιστικότητα απέναντι σε ανερχόμενα κινεζικά μοντέλα όπως το Zeekr Mix, το οποίο έχει τραβήξει την προσοχή με την καινοτόμα του διάταξη.
Συνέχεια του άρθρου >>>