Τι κάνει η Volvo και τι κάνει η Alfa Romeo για να νικήσει τους Γερμανούς στα premium;
Τι μάρκα διαλέγεις αν θες να αγοράσεις ευρωπαϊκό αλλά όχι Γερμανικό premium; Τόσο η Volvo όσο και η Alfa Romeo βρίσκονται σε περιόδους αναγέννησης και επανεκκίνησης, ποια μάρκα όμως από τις δύο το κάνει πιο πετυχημένα;
Η απόφαση να μην αγοράσεις Γερμανικό premium είναι πολύ συνειδητή. Είτε θες κάτι που να ξεφεύγει από το βαρύ, μονότονο, σταθερό και απαράλλαχτο μοτίβο των premium μοντέλων που βλέπουμε σε κάθε γενιά από τους Γερμανούς κατασκευαστές, είτε θες κάτι που να διαφέρει από το στερεότυπο του premium μοντέλου στα μάτια των τρίτων. Είτε απλά θες κάτι διαφορετικό, κάτι που να μπαίνει στο μάτι ότι θα μπορούσες να πάρεις Γερμανικό, αλλά προτίμησες κάτι άλλο. Καλύτερο;
Αυτό είναι σχετικό. Βλέπεις από τη μία η Volvo ξεκίνησε τη μάρκα της σχεδόν από το μηδέν μετά την αποχώρηση από τον όμιλο Ford, και το πλάνο ήταν απλό: διαφορετικό, εναλλακτικό, άλλο αυτοκίνητο. Έτσι η μάρκα είδε το πως θα είναι τα αυτοκίνητα σε δέκα χρόνια, και έφτιαξε μια γκάμα που με πίστη στην παράδοση κοιτάζει στο μέλλον. Πολλά SUV, που πουλάνε σαν ζεστό ψωμί, υβριδική τεχνολογία και μικροί (για την Ευρώπη) κινητήρες, και ηλεκτροκίνηση σύντομα και παντού. Η Volvo δεν πήγε καθόλου κόντρα στους Γερμανούς. Δεν τους έβαλε απέναντι, δεν τους προκάλεσε, δεν ασχολήθηκε μαζί τους. Αυτή η «ανωτερότητα» της βγήκε σε καλό αφού απέφυγε τις συγκρίσεις και έκανε το δικό της κομμάτι. Κάτι που της ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό, όχι απαραίτητα ως καλύτερη από τους άλλους, αλλά σίγουρα ως διαφορετική.
Η Alfa από την άλλη πήγε σε κατά μέτωπο επίθεση. Το πρώτο νέο της μοντέλο ξεκίνησε από τη γρήγορη σπορ έκδοση, με ένα μεγάλο V6, τούρμπο και πολλά άλογα. Πήγε στην Γερμανία και τσαλαπάτησε όλα τα ρεκόρ στην πίστα της Νυρεμβέργης, βγάζοντας γλώσσα σε πολλά μοντέλα του γερμανικού ανταγωνισμού με την Giulia.
Η λογική της Alfa ήταν να κερδίσει τους Γερμανούς στο παιχνίδι τους, και τα κατάφερε. Κέρδισε όμως μια μάχη και όχι τον πόλεμο. Η Alfa, αντίθετα με την Volvo, δεν κοίταξε μπροστά, αλλά πίσω. Κοίταξε τις ρίζες της, και έριξε το βάρος της στο να τις τιμήσει. Κάτι που δουλεύει για το συναισθηματικό της κοινό, όχι όμως και για να ξεκολλήσει τους αγοραστές από τις γερμανικές μάρκες. Μπορεί το 2017, στο λανσάρισμα της Giulia και της Stelvio τα νούμερα να ήταν υπέρ της, όμως σε βάθος 5 ή 10 ετών οι Ιταλοί δεν έχουν ούτε αντικαταστάτη. Αντίθετα, η 3άρα μόλις άλλαξε, το Α4 ετοιμάζεται και η C-Class είχε facelift.
Οι πωλήσεις της Alfa το 2018 έπεσαν και η ανάπτυξη κράτησε μόλις ένα χρόνο. Αντίθετα η Volvo κάθε χρόνο κάνει ρεκόρ πωλήσεων. Έχει τη γκάμα, έχει το μέλλον, έχει την επικαιρότητα. Η Alfa έχει μόνο τη νίκη του 2017 στην πίστα και δύο μοντέλα έναντι πολλών.
Μπορεί η Alfa έτσι να νικήσει τους Γερμανούς; Υπάρχει παράδειγμα από τη Volvo που μπορεί να ακολουθήσει για να βγει μπροστά στην αγορά; Και τελικά αν είναι να διαλέξεις ευρωπαϊκό premium, θα πάρεις Alfa Romeo ή Volvo; Ή μήπως Γερμανικό; Τι λες;
..ουσιαστικά μια είναι η εταιρία η FCA..η Άλφα έχει πιο προσεγμένα και πιο σπορ αυτοκίνητα, δεν είναι και λιγα ..αν σκεφτούμε τις πλήρεις εκδόσεις εξοπλισμου και κινητήρων..και σύντομα με προγμαματισμένα νέα μοντέλα … Όλα τα έχει η εταιρία , συγχρονους αξιόπιστους κινητήρες, λογικες τιμες αγοράς, ομορφα και ασφαλή αμαξώματα..τι περισσότερο και καλυτερο προσφέρουν οι Γερμανοι , οι Γάλλοι και οι Ιάπωνες;
Αν και «ιαπωνοφιλος» οφείλω να ομολογήσω ότι τα τελευταία χρόνια γλυκοκοιταζω τα Volvo. Δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απολύτως από τους αλλους Κατασκευαστές. Δεν γνωρίζω την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου αλλά θεωρώ πως τιμούν το καλό όνομα που φέρουν. Προσωπικά, από τα ευρωπαϊκά, μόνο τα Volvo «μου κλείνουν το μάτι»!!!
Φυσικά volvo, να είναι να επιλέξω ανάμεσα σε volvo και alfa romeo. Για να συζητάμε για premium πρέπει να πάμε στην κατηγορία volvo S90. Σε αυτή την κατηγορία οι γερμανοί κατασκευαστές έχουν να αντιπαραθέσουν AUDI A6, BMW 5, MERCEDES E-CLASS. Η alfa romeo σε αυτή την κατηγορία δεν έχει κάποιο μοντέλο. Υπάρχουν επίσης και αξιόλογα μοντέλα της lexus σε αυτή την κατηγορία.
...η alfa romeo είναι οδηγοκεντρικό όχημα η volvo τι είναι τελικά; Ας μην αναφερθούμε στα παλαιότερα οχήματα που κατασκεύαζε και στα μοτέρ της... premium ή μη κάποια οχήματα δεν χρειάζονται τους τίτλους "μιλάνε" με τις "πράξεις" τους... για τους υπολοίπους premium λοιπόν...
..ουσιαστικά μια είναι η εταιρία η FCA..η Άλφα έχει πιο προσεγμένα και πιο σπορ αυτοκίνητα, δεν είναι και λιγα ..αν σκεφτούμε τις πλήρεις εκδόσεις εξοπλισμου και κινητήρων..και σύντομα με προγμαματισμένα νέα μοντέλα … Όλα τα έχει η εταιρία , συγχρονους αξιόπιστους κινητήρες, λογικες τιμες αγοράς, ομορφα και ασφαλή αμαξώματα..τι περισσότερο και καλυτερο προσφέρουν οι Γερμανοι , οι Γάλλοι και οι Ιάπωνες;
Αν και «ιαπωνοφιλος» οφείλω να ομολογήσω ότι τα τελευταία χρόνια γλυκοκοιταζω τα Volvo. Δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απολύτως από τους αλλους Κατασκευαστές. Δεν γνωρίζω την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου αλλά θεωρώ πως τιμούν το καλό όνομα που φέρουν. Προσωπικά, από τα ευρωπαϊκά, μόνο τα Volvo «μου κλείνουν το μάτι»!!!
Φυσικά volvo, να είναι να επιλέξω ανάμεσα σε volvo και alfa romeo. Για να συζητάμε για premium πρέπει να πάμε στην κατηγορία volvo S90. Σε αυτή την κατηγορία οι γερμανοί κατασκευαστές έχουν να αντιπαραθέσουν AUDI A6, BMW 5, MERCEDES E-CLASS. Η alfa romeo σε αυτή την κατηγορία δεν έχει κάποιο μοντέλο. Υπάρχουν επίσης και αξιόλογα μοντέλα της lexus σε αυτή την κατηγορία.
Τα Volvo γιατί λογίζονται ακόμη ως ευρωπαϊκά?
...η alfa romeo είναι οδηγοκεντρικό όχημα η volvo τι είναι τελικά; Ας μην αναφερθούμε στα παλαιότερα οχήματα που κατασκεύαζε και στα μοτέρ της... premium ή μη κάποια οχήματα δεν χρειάζονται τους τίτλους "μιλάνε" με τις "πράξεις" τους... για τους υπολοίπους premium λοιπόν...