
To τετρακύλινδρο μοτέρ δεν ενθουσίασε ιδιαίτερα τους φίλους της μάρκας.
Το επόμενο μοντέλο θα είναι 6κύλινδρο, πιθανότατα και υβριδικό.
Ο λόγος που δεν θα δούμε V8 μοτέρ.
To τετρακύλινδρο μοτέρ δεν ενθουσίασε ιδιαίτερα τους φίλους της μάρκας
Η επόμενη Mercedes-AMG C 63 S E Performance θα εγκαταλείψει τον τετρακύλινδρο κινητήρα με τον οποίο εξοπλίζεται αυτή την στιγμή, αλλά παρά τη φημολογία ότι θα λάβει ένα νέο V8 μοτέρ της AMG, το πιο πιθανό είναι να δούμε να υιοθετεί τον 3λιτρο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που μπαίνει σε πολλά άλλα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Ο Mathias Geiser, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes, δήλωσε στο Auto Express: «Κάποια μοντέλα θα είναι διαθέσιμα και με εξακύλινδρα μοτέρ στο μέλλον. Μπορεί να είναι υβριδικό μπορεί και όχι, ίσως μπορεί να είναι μόνο με βενζίνη, θα σας ενημερώσουμε».
Οι φήμες κάνουν λόγο πως οι φίλοι της φίρμας δεν ενθουσιάστηκαν με την τοποθέτηση του τετρακύλινδρου μοτέρ στην Mercedes-AMG C 63 S E Performance και για αυτό, η Mercedes, αποφάσισε να διορθώσει το λάθος της και να προσφέρει στο μοντέλο τον 3,0 λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα που υπάρχει σε μοντέλα όπως η CLE 53 coupé και E 53 AMG.
Η απόδοση της Mercedes-AMG C 63 S E Performance φτάνει τα 680 άλογα
Θυμίζουμε πως η Mercedes-AMG C 63 S E Performance συνδυάζει έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και ηλεκτρικό τούρμπο, όπως ακριβώς ισχύει και στην SL 43. Ωστόσο στην περίπτωση της C 63 S E Performance η φτερωτή της τουρμπίνας είναι μεγαλύτερη με αποτέλεσμα να προσφέρει 476 ίππους. Από εκεί και έπειτα, υπάρχει και ένας ηλεκτρικός κινητήρας 204 ίππων που δίνει ώθηση στους πίσω τροχούς. Αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 6,1 kWh, ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει το μέγιστο της ισχύος του για έως και 10 δευτερόλεπτα, αλλά είναι πάντα έτοιμος να προσφέρει τουλάχιστον 95 ίππους, ενώ η δεύτερη ταχύτητα ενεργοποιείται μετά τα 140 χλμ./ώρα. Με λίγα λόγια το αποτέλεσμα του υβριδικού συστήματος χαρίζει στην Mercedes-AMG C 63 S E Performance 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής, ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τη μάρκα ανέρχεται στα 6,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Ο λόγος που δεν θα δούμε V8 μοτέρ
Γιατί όμως η Mercedes-AMG δεν δίνει στο μοντέλο ένα V8 μοτέρ; Οι πληροφορίες κάνουν λόγο πως, αφενός το V8 μοτέρ της δεν χωράει στο μηχανοστάσιο της νέας C-Class και αφετέρου πως η μάρκα έχει ήδη ξοδέψει αρκετά χρήματα για να ταιριάζει τα τετρακύλινδρα και 6κύλινδρα σύνολά της με τα υβριδικά της συστήματα.