• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Υδρογονοκίνητo hypercar 1.100+ ίππων ετοιμάζει η Viritech

3.873 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/4/2021

Με το νέο της υπέρ-αυτοκίνητο η Viritech θέλει να αναδείξει τα πλεονεκτήματα που έχουν τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου σε σχέση με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.

Ένα νέο υδρογονοκίνητο hypercar 1100+ ίππων θέλει να κατασκευάσει μια νεοσύστατη εταιρεία με όνομα Viritech, η οποία στοχεύει να γίνει «ο κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων με κινητήρες υδρογόνου στον κόσμο».Η παραγωγή του hypercar Apricale θα περιοριστεί σε μικρό αριθμό αυτοκινήτων αλλά το καθένα από αυτά θα κοστίζει περίπου 1,5 εκατομμύρια λίρες χωρίς τους φόρους. Στόχος της φίρμας είναι να χρησιμοποιήσει το hypercar ως εργαλείο επίδειξης για την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου, την οποία σκοπεύει να προσφέρει σε άλλες εταιρείες για χρήση από FCEV επιβατικά αυτοκίνητα, βαρέα φορτηγά οχήματα, αεροπλάνα και σκάφη.


Μιλώντας σε βρετανικά μέσα, ο συνιδρυτής της Viritech, κ. Matt Faulks, πρώην μηχανικός της Formula 1, περιέγραψε τους λόγους για τους οποίους η Viritech εστιάζει στο υδρογόνο: «Υπάρχουν δύο ζητήματα στα ηλεκτρικά με μπαταρία. Το ένα είναι ότι όσο περισσότερη αποθήκευση ενέργειας χρειάζεται ένα αυτοκίνητο, τόσο βαρύτερο γίνεται το αυτοκίνητο. Το δεύτερο είναι η συνεχιζόμενη χρήση μεγάλων ποσοτήτων πρώτων υλών στην κατασκευή πολύ μεγάλων μπαταριών, οι οποίες είναι δυνητικά ανακυκλώσιμες, αλλά ακόμη και σήμερα γίνονται ακόμα προσπάθειες για να βρούμε τρόπους να ανακυκλώσουμε το λίθιο με τρόπο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά».

Ο Faulks πρόσθεσε ότι δεν ήθελε να χτίσει ένα αυτοκίνητο που να ζυγίζει δύο τόνους. Το Apricale, για το σκοπό αυτό, έχει αναπτυχθεί με έμφαση στη διατήρηση του βάρους χαμηλά και στο να είναι διασκεδαστικό να το οδηγείς.

Ωστόσο, για να αναδείξει την ευελιξία της τεχνολογίας της, η εταιρεία αποκάλυψε επίσης το Tellaro SUV με την Viritech να δηλώνει: «Θα μοιραστούμε αυτήν την ιδέα με τους πολλούς OEM που ασχολούνται με τη μετάβαση στον ηλεκτρισμό, για να δείξουμε πώς ένα SUV υδρογόνου θα μπορούσε να έρθει στην αγορά».
 

Σχολιάστε