ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Elk Test στο Opel Mokka: Ευχάριστο και αποτελεσματικό

(26/6/2025)
Elk Test στο Opel Mokka: Ευχάριστο και αποτελεσματικό
3 Φωτογραφίες »

Έστριψε με 75,5 χλμ./ώρα, καλή επίδοση για την κατηγορία.
Άμεσο το τιμόνι και προοδευτική η υποστροφή, δεν τρομάζει πάνω από το όριο.
Το ESP έχει σωστή λειτουργία, μπήκε μόνο όταν χρειάστηκε.

autotriti team

Με 136 τουρμπάτα άλογα, χωρίς υβριδική τεχνολογία και τιμή κάτω από 20 χιλιάρικα!

Αυτή είναι η ανανεωμένη έκδοση του Opel Mokka η οποία έχει διακριτικές αλλαγές στην εμφάνιση και στο διάκοσμο της καμπίνας, οπότε αναμενόμενο ήταν να μην υπάρχει ουσιαστική διαφορά στην επίδοση του μοντέλου σε σχέση με αυτό που είχαμε δοκιμάσει στο παρελθόν.  Από την πρώτη κιόλας προσπάθεια το ανανεωμένο Opel Mokka μας «κέρδισε» με το ανάλαφρο πάτημά του, αποτέλεσμα της πλατφόρμας του ομίλου Stellantis, αλλά και με το πως αντιδρά στις απότομες εναλλαγές πορείας επιδεικνύοντας πολύ καλή συμπεριφορά και άριστο έλεγχο ακόμη και στα όριά του. H έκδοση που δοκιμάσαμε ήταν αυτή με τον 1,2 turbo κινητήρα των 136 ίππων (αυτόν που χρησιμοποιεί η έκδοση με το 48V ήπια υβριδικό σύστημα) και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι τροχοί των 17 ιντσών με ελαστικά 215/60 είναι στάνταρ από τη βασική έκδοση εξοπλισμού.

Εύκολος έλεγχος και σωστή λειτουργία του ESP

Ξεκινώντας από τα 73 χλμ./ώρα, το Opel Mokka πέρασε με ευκολία και με το καλημέρα το ανανεωμένο SUVάκι μας έδωσε την αίσθηση πως μπορεί να επιτύχει μια καλή επίδοση. Το τιμόνι είναι ελαφρύ, αλλά μεταφέρει άμεσα την εντολή του οδηγού κάτι που βοήθησε στις εναλλαγές πορείας. Σε αυτές εκτιμήσαμε την ανάλαφρη αίσθηση από την πλατφόρμα του ομίλου Stellantis (ίδια με αυτή του Peugeot 2008) και την απουσία φαινομένων μεταφοράς βάρους. Επίσης, το ESP δεν χρειάστηκε να εμπλακεί καν με τη συμπεριφορά να είναι ουδέτερη. Ίδια εικόνα είχαμε στα 74 χλμ./ώρα, αλλά και στα 75 χλμ./ώρα με μια πιο έντονη υποστροφική διάθεση.

Δεν προβλημάτισε ακόμα και πάνω από το όριο

Πραγματοποιώντας μερικές προσπάθειες στα 76 χλμ./ώρα, το νέο Mokka δεν μπόρεσε να μείνει εντός της οριοθετημένης διαδρομής της δοκιμής έχοντας έντονη κλίση, αλλά και αισθητή υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας. Πάντως, οι αντιδράσεις δεν έγιναν σε καμία περίπτωση ανεξέλεγκτες, ενώ σημαντικό στοιχείο είναι και η προοδευτικότητα αυτών, που οφείλονται και στο μπόλικο «ψωμί» των ελαστικών (προφίλ 60). Το ESP επεμβαίνει δραστικά, αλλά χωρίς να «πνίγει» την εξέλιξη της διαδικασίας και το ρυθμό, βοηθώντας τον οδηγό να έχει τον έλεγχο της κατάστασης.

Βαθμολογία με άριστα το 10:

Ανάρτηση: 9
Τιμόνι: 8+
Σύστημα ελέγχου ευστάθειας: 9+
Διάσταση ελαστικών: 215/60 R17
Τύπος ελαστικών: Goodyear EfficientGrip Performance 2

Γενική αίσθηση οδηγού: «Γλυκιές» αντιδράσεις και εύκολος έλεγχος ακόμα και μετά το όριο των 75,5 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν μας άγχωσε καθόλου ακόμα και όταν ξεπεράστηκαν τα όρια του αυτοκινήτου. Μας έλειψαν οι χειρολαβές.

ford
OPEL