
Το Ford Explorer βγάζει 600 χλμ. στην πόλη και είναι πιο ευέλικτο ακόμα και από το … Fiesta.
Το Toyota bZ4x -που είναι και τετρακίνητο- καίει λιγότερο από 125άρι scooter και έχει αθόρυβη καμπίνα.
Είναι πολύ ευρύχωρα και τα δύο, χωράνε 5 ενήλικους με ύψος 1,90 μ..
autotriti team
Τα οικογενειακά SUV συγκαταλέγονται στις δημοφιλέστερες επιλογές όταν φτάνει η στιγμή της αγοράς νέου αυτοκινήτου. Γι αυτό άλλωστε στο Mega Test «Electric in the City» που πραγματοποιήσαμε ανάμεσα στα 13 μοντέλα που συμμετείχαν υπήρχαν αρκετά οικογενειακά μοντέλα. Τα οποία μη ξεχνάμε πως έχουν και το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης μπαταρίας (αυτονομίας) και συνεπώς είναι πιο άνετα σε ένα ταξίδι. Σε αυτό το άρθρο λοιπόν θα ασχοληθούμε με δύο οικογενειακά SUV, ένα μικρομεσαίο το Ford Explorer (διαβάστε τη δοκιμή του) και ένα μεσαίο 4x4 το Toyota bZ4x (δείτε εδώ τη δοκιμή του).
Το Ford Explorer βγάζει 600 χλμ. στην πόλη
Ξεκινώντας με το μικρότερο Ford Explorer (4,47 μ.), αυτό απέδειξε και στο Mega Test ότι είναι κορυφαίο στον τομέα της αυτονομίας. Η μεγάλη μπαταρία των 77 ωφέλιμων kWh με μία πλήρη φόρτιση βγάζει 600 χλμ. μέσα στην πόλη σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center. Ανάλογα βέβαια και τη χρήση που θα του κάνεις, όπως και το οδηγικό πρόγραμμα που θα επιλέξεις (Eco, Normal, Sport), καθένα εκ των οποίων ρυθμίζει διαφορετικά την ένταση απόκρισης του συστήματος.
Σημασία έχει ότι ακόμα και αν κάνετε 1.000 χλμ. το μήνα, σημαίνει πως θα χρειαστεί να το φορτίζεται μία φορά στις 18 μέρες. Επιπλέον και στο ταξίδι η φόρτιση δεν θα σας προβληματίσει, καθώς με ένα γέμισμα φτάνετε (από Αθήνα) μέχρι την Κατερίνη.
Είναι πιο ευέλικτο ακόμα και από Fiesta
Το Explorer στο Mega Test μας μας κέρδισε μεταξύ άλλων και με την ευελιξία. Όσο και αν είσαι ψυλλιασμένος από το μικρό κύκλο στροφής, είναι διαφορετικό να το βιώνεις στην πράξη. Η πίσω κίνηση και η αντίστοιχη τοποθέτηση του κινητήρα, αφήνουν περιθώριο στο τιμόνι να «κόβει» εντυπωσιακά. Κατεβαίνοντας την Πατησίων, κάθε φορά που η λωρίδα μας μπλόκαρε ήθελες ελάχιστα εκατοστά απόσταση από το μπροστινό όχημα, για να κόψεις το τιμόνι και να αλλάξεις λωρίδα, χωρίς να κινδυνέψεις να ξύσεις τον προφυλαχτήρα του. Μέχρι και αναστροφή θα κάνεις σε δρόμο με δύο λωρίδες με μία κίνηση…
Το Toyota bZ4x έχει αθόρυβη καμπίνα χάρη στην κορυφαία ηχομόνωση
Αφού καταπιαστήκαμε με τις εμπειρίες μας από το «Electric in the City», οφείλουμε να αναφερθούμε στην ήσυχη καμπίνα του μεγαλύτερου (4,69 μ.) Toyota bZ4x. Οι σχεδιαστές της Toyota έκαναν εξαιρετική δουλειά με την ηχομόνωση του bZ4x. Διασχίζοντας όλο το κέντρο της Αθήνας έχετε εμπειρία από το θόρυβο που δημιουργούν διαρκώς οι κόρνες, τα μαρσαρίσματα και τα μηχανάκια και πόσο ενοχλητικά έως εκνευριστικά μπορεί να γίνουν. Εεε, στο bZ4x με το που κλείσεις τα τζάμια ο θόρυβος είναι παρόμοιος με συνοικιακό δρόμο των προαστίων και πρωτίστως η μουσική που θα επιλέξεις θα είναι αυτή που θα ακούγεται.