ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kyoto Japan: Σε 1η πανευρωπαϊκή δοκιμή με επίδοση έκπληξη στο στεγνό

(9/7/2025)
Kyoto Japan: Σε 1η πανευρωπαϊκή δοκιμή με επίδοση έκπληξη στο στεγνό
4 Φωτογραφίες »

Είναι το 2ο καλύτερο λάστιχο της κατηγορίας στο κράτημα στο στεγνό, είχε επίδοση 76 χλμ./ώρα στο Elk Test.
Φρενάρει σαν το Goodyear EfficientGrip Performance 2 στο στεγνό (100-0 χλμ./ώρα σε 37,3 μέτρα).
Στο βρεγμένο: Επίδοση στο μέσο όρο για το φρενάρισμα, έχει περιθώρια βελτίωσης το κράτημά του.
Πολύ ανταγωνιστική τιμή, τα φέρνε στην Ελλάδα η ΤΕΝΟΡΑ του Ομίλου ΤΟΥΡΝΙΚΙΩΤΗ (Toyo, Linglong κ.ά.).

autotriti team

Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές

Πώς τα πήγε στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center το νέο θερινό ελαστικό, Kyoto Japan KO720;

Ο ανταγωνισμός στον εγχώριο κλάδο των ελαστικών διευρύνεται. Η Kyoto Japan είναι η  νέα μάρκα που έρχεται στην αγορά, με την ΤΕΝΟΡΑ του Ομίλου ΤΟΥΡΝΙΚΙΩΤΗ (των Toyo, Linglong) να υπόσχεται μία πολύ καλή τιμή πώλησης. Στην γκάμα της Kyoto Japan βλέπουμε ελαστικά που αφορούν κάθε κατηγορία οχήματος, από επιβατικά έως και γεωργικά μηχανήματα. Εμείς εστιάζουμε στα ελαστικά για Ι.Χ. και αξιολογούμε το Kyoto Japan KO720, στην 1η του πανευρωπαϊκή δοκιμή με μετρήσεις (η οποία έγινε στην Ελλάδα από το Autotriti Test Center).
 
Το θερινό touring ελαστικό της μάρκας υποβλήθηκε σε δοκιμασίες φρεναρίσματος και κρατήματος, σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, στην πίστα των Μεγάρων (Athens Megara Circuit). Ποια η γενική ετυμηγορία της συντακτικής ομάδας του AutoΤρίτη Test Center; Ελαστικό με καλές επιδόσεις, που αν κρατήσει χαμηλά την τιμή του (όπως υπόσχεται η ΤΕΝΟΡΑ) θα θεωρείται από τις πιο αξιόλογες value for money προτάσεις της αγοράς.
 
Πάμε να δούμε αναλυτικά τα αποτελέσματα των μετρήσεων και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kyoto Japan KO720, στη δημοφιλή διάσταση 205/55 R16.

Είναι στα 2 Top 16άρια λάστιχα στο test αποφυγής κινδύνου (με 76 χλμ./ώρα)

Η επίδοση την οποία ξεχωρίζουμε σε 1η ανάγνωση στο Kyoto Japan KO720 είναι το κράτημα του στο στεγνό.

Στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (γνωστή και ως Elk Test) με την οποία αξιολογούμε το πόσο ικανό είναι ένα ελαστικό στο στρίψιμο, το Kyoto Japan σημείωσε την 2η κορυφαία επίδοση σε ολόκληρη την κατηγορία. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο αναφοράς ολοκλήρωσε τη δοκιμή μας με ταχύτητα εισόδου τα 76 χλμ./ώρα, αξιοποιώντας τα καλά επίπεδα πρόσφυσης από το ελαστικό στις απότομες αλλαγές πορείας (για την ιστορία 1η θέση κατέχει το Michelin Primacy 5 με 77 χλμ./ώρα).

Στο στεγνό φρέναρε σαν το Goodyear EfficientGrip 2 (37,3 μ.)

Γενικότερα μπορούμε να πούμε πως η οδηγική αίσθηση του Kyoto Japan KO720 στο στεγνό είναι αξιοσημείωτη. Εκτός του κορυφαίου κρατήματος και το φρενάρισμά συγκαταλέγεται στα καλά της κατηγορίας.

Στο φρενάρισμα πανικού, από τα 100 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο αναφοράς ακινητοποιήθηκε στα 37,3 μέτρα, επίδοση εφάμιλλη με γνωστά και ακριβά μοντέλα, όπως το Goodyear EfficientGrip Performance 2. Συν τοις άλλοις, είδαμε το λάστιχο να μην καταπονείται από τα συνεχή φρεναρίσματα, παρά να «βγάζει» παρόμοιες επιδόσεις μετά από αρκετές προσπάθειες.

44 μ. χρειάστηκε στο βρεγμένο φρενάρισμα

Στις δοκιμασίες στο βρεγμένο το Kyoto Japan KO720 κινήθηκε σχετικά πιο χαμηλά ως προς τις επιδόσεις του. Καταρχάς, στο φρενάρισμα ακινητοποίησης χρειάστηκαν 44 μέτρα έως ότου «κοκαλώσει» το αυτοκίνητο του test μας, επίδοση οριακά στο μέσο όρο της κατηγορίας (43 μ. είναι ο μέσος όρος της κατηγορίας). Και εδώ, πάντως, καταγράψαμε επαναληψιμότητα επιδόσεων που σημαίνει ότι το λάστιχο είναι ικανό να δώσει τις καλύτερες επιδόσεις του, ανά πάσα στιγμή.
 
Όσον αφορά το κράτημα στο βρεγμένο, μιλάμε για μία παράμετρο που το Kyoto Japan KO720 έχει περιθώρια βελτίωσης. Η επίδοση των 64 χλμ./ώρα είναι από τις χαμηλές της κατηγορίες, με το αυτοκίνητο πάντως να έχει ελεγχόμενη συμπεριφορά στο όριο αυτό. Μάλιστα, ακόμη και κινούμενοι πάνω από αυτή την ταχύτητα είχαμε προοδευτικές αντιδράσεις και όχι απότομα «ξεκολλήματα» ή απώλεια ελέγχου.
 

Μάρκα/Μοντέλο Kyoto Japan KO720
Όχημα Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
205/55 R16
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
B
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
70
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
91V
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2460
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
240
 
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
37,3 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
44 Μέτρα 
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
76 Χλμ./ώρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
64 Χλμ./ώρα

Σελίδα 2Kyoto Japan - Τι πρέπει να ξέρετε για την νέα μάρκα ελαστικών
ford
ford
Honda