• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
7 φωτογραφίες »

Αφιερώνουμε ένα #memories στην μαεστρία των Ιταλών, εκείνων που έφεραν στον κόσμο της αυτοκίνησης την αδαμάντινη Lancia Delta HF Integrale.

Lancia Delta HF Integrale: Η «βασίλισσα» της αυτοκίνησης (+vids)

79.404 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/6/2021

Έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από την παρουσίαση της πρώτης Lancia Delta HF Integrale και ο μύθος γύρω από το όνομά της δε λέει να σβήσει. Για πολλούς ένα εκ των κορυφαίων μοντέλων που κατασκευάστηκαν ποτέ, για εμάς η βασίλισσα της αυτοκίνησης και των ειδικών διαδρομών.


Η κορυφαία έκδοση της Lancia Delta παρουσιάστηκε στις αρχές του ΄90 και ονομάζεται HF Integrale Evoluzione, βέβαια πολλοί την γνωρίζουν ως «Deltona».

Η κορυφαία έκδοση της Lancia Delta παρουσιάστηκε στις αρχές του ΄90 και ονομάζεται HF Integrale Evoluzione, βέβαια πολλοί την γνωρίζουν ως «Deltona».



Η ιστορία της θρυλικής Lancia Delta ξεκινά το 1979, όταν παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η ιστορία της θρυλικής Lancia Delta ξεκινά το 1979, όταν παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε όσο τίποτα άλλο διαχρονικά, αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που θα έχει πάντα μία θέση στο ονειρικό γκαράζ του κάθε petrolhead, αυτό είναι αναμφισβήτητα η θρυλική Lancia Delta Integrale. Ιταλική φινέτσα, αγωνιστικό DNA και πλήθος οπαδών που θα ζήλευε και η Ferrari F40. Σε αυτή τη σειρά των «memories» ανήκει κάθε αυτοκίνητο που θα θυμόμαστε όσα χρόνια κι αν περάσουν και σίγουρα η Delta Integrale βρίσκεται στην κορυφή αυτή της λίστας. Με τη φήμη των έξι συνεχόμενων πρωταθλημάτων κατασκευαστών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και με ειδικές εκδόσεις που σήμερα αλλάζουν χέρια σε μυστικές δημοπρασίες έναντι υπέρογκων ποσών, η Lancia Delta Integrale θα παραμείνει για πάντα ο «βασιλιάς» της αυτοκίνησης. Σε αυτό το «memories» θα θυμηθούμε τους λόγους που έχτισαν τον μύθο γύρω από το όνομά της, τις αγωνιστικές της επιτυχίες και τις κορυφαίες εκδόσεις που «σπάνε» τα κοντέρ σε κάθε δημοπρασία. Συνήθως αγαπάμε ότι δεν υπάρχει πλέον και η απουσία της Lancia από τα αυτοκινητιστικά δρώμενα τα τελευταία χρόνια δημιουργεί μία επιπλέον νοσταλγία για αυτοκίνητα σαν κι αυτό.

Ξέρετε ότι:

    Σε χώρες με αυστηρούς κανονισμούς δεν επιτράπηκε η είσοδος του μη καταλυτικού 16v, με αποτέλεσμα να υπάρχουν Integrale Evoluzion με 8v κινητήρα που αποδίδουν 185 ίππους.

    Σε χώρες με αυστηρούς κανονισμούς δεν επιτράπηκε η είσοδος του μη καταλυτικού 16v, με αποτέλεσμα να υπάρχουν Integrale Evoluzion με 8v κινητήρα που αποδίδουν 185 ίππους.

  • Συνολικά κατασκευάστηκαν 7.665 αντίτυπα Delta 4WD (1986/1987), 23.004 HF Integrale 8V και 16V (1988/1991), 5.619 Evoluzione I (1991/1993) και 4.223 Evoluzione II (1993/1994).
  • Για να κατανοήσετε τις διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα από την απλή Delta μέχρι την «Evoluzione II», αρκεί να αναφέρουμε ότι το πλάτος αυξήθηκε συνολικά κατά 15 ολόκληρα εκατοστά.

  • Για να κατανοήσετε τις διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα από την απλή Delta μέχρι την «Evoluzione II», αρκεί να αναφέρουμε ότι το πλάτος αυξήθηκε συνολικά κατά 15 ολόκληρα εκατοστά.

    Για να κατανοήσετε τις διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα από την απλή Delta μέχρι την «Evoluzione II», αρκεί να αναφέρουμε ότι το πλάτος αυξήθηκε συνολικά κατά 15 ολόκληρα εκατοστά.

  • Η ολοκλήρωση της παραγωγής έγινε με την Delta Integrale Evo 2. Βέβαια, το 1994 παρουσιάστηκε το πρωτότυπο «Evo 3 Viola» από την εταιρεία Maggiora, αλλά δεν υπήρξε ενδιαφέρον από πλευράς Lancia.
  • Η Lancia είναι η πιο επιτυχημένη αυτοκινητοβιομηχανία του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, έχοντας στην κατοχή της τους περισσότερους τίτλους κατασκευαστών.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε