
Πρωτότυπο Porsche Taycan GT4 RS «έχασε» μέρος του διαχύτη σε δοκιμές στο Nürburgring.
H Manthey έχει αναλάβει μέρος της ανάπτυξης του μοντέλου.
Στόχος ο χρόνος να είναι κάτω από 7 λεπτά – Θα είναι το πρώτο EV "GT RS " της Porsche.
Η Porsche βάζει στόχο τους ηλεκτρικούς χρόνους στην πίστα
Πρωτότυπο Porsche Taycan GT4 RS «έχασε» μέρος του διαχύτη σε δοκιμές στο Nürburgring.
Οι καταγραφές από τη Nordschleife την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2025 δείχνουν το πιο ακραίο Porsche Taycan μέχρι σήμερα—πιθανότατα το GT4 RS—να βρίσκει βίαια στο οδόστρωμα και να σκίζει μέρος του πίσω διαχύτη. Ο Lars Kern, οδηγός της Porsche, πίεσε ένα μπλε πρωτότυπο σε ιδανικές συνθήκες· όμως μια δυνατή επαφή με την άσφαλτο προκάλεσε σοβαρή ζημιά. Τα strakes του διαχύτη λύγισαν και ολόκληρη η διάταξη κρατήθηκε πρόχειρα στη θέση της με ταινία στον πίσω προφυλακτήρα.
H Manthey έχει αναλάβει μέρος της ανάπτυξης του μοντέλου
Σύμφωνα με πηγή της πίστας, η Porsche επιχείρησε δύο γύρους-ρεκόρ την ίδια ημέρα. Το μπλε Taycan εγκατέλειψε μετά το bottoming που κατέστρεψε τον διαχύτη. Ένα δεύτερο, μοβ πρωτότυπο, με παρόμοιο αεροδυναμικό πακέτο—σταθερό πίσω φτερό, γιγαντιαίο διαχύτη, αεραγωγούς στα εμπρός φτερά και αεροδυναμικούς δίσκους στους πίσω τροχούς—σημείωσε ταχύτερη προσπάθεια, αλλά ο γύρος ακυρώθηκε επειδή η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν ήταν ιδανική.
Αρχικά πολλοί θεώρησαν ότι πρόκειται για Taycan Turbo GT με προαιρετικό κιτ αεροδυναμικής της Manthey. Οι τελευταίες ενδείξεις όμως «δείχνουν» ευρύτερο αναπτυξιακό ρόλο: τα πρωτότυπα κινούνται σε χώρο με εμφανές branding της Manthey και οι πληροφορίες αναφέρουν ισχύ που ξεπερνά τα ήδη εξωφρενικά 1.092 ίππους του Turbo GT. Στο εσωτερικό, τα roll cages στη θέση των πίσω καθισμάτων υπογραμμίζουν τον καθαρά αγωνιστικό προσανατολισμό.

Η Porsche επιχείρησε 2 γύρους-ρεκόρ σε μια μέρα. Το μπλε Taycan εγκατέλειψε μετά το bottoming που κατέστρεψε τον διαχύτη.
Στόχος ο χρόνος να είναι κάτω από 7 λεπτά – Θα είναι το πρώτο EV “GT RS ” της Porsche
Η ακραία αεροδυναμική θυμίζει έντονα 911 και Cayman GT4 RS. Αν η Porsche υιοθετήσει τελικά το “GT RS” σε ηλεκτρικό μοντέλο, θα πρόκειται για ιστορική στιγμή της μάρκας. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: χρόνος κάτω από επτά λεπτά. Προς το παρόν, το Taycan Turbo GT έχει στα βιβλία 7:07.55, ενώ το 911 GT3 RS παραμένει σημείο αναφοράς με 6:44.848 από το 2022. Οι δοκιμές δείχνουν ότι το Τμήμα Επιδόσεων της Porsche πιέζει μεθοδικά, αλλά το τίμημα—όπως απέδειξε ο σκισμένος διαχύτης—μπορεί να είναι υψηλό.
Η Porsche βάζει στόχο τους ηλεκτρικούς χρόνους στην πίστα
Βλέπουμε πρωτότυπα με υπερβολικά επιθετική αεροδυναμική, εσωτερικά διαμορφωμένα για πίστα και σαφή συνεργασία με τη Manthey σε στάδιο εξέλιξης και όχι απλώς σε επίπεδο after-market κιτ. Οι δύο προσπάθειες για ρεκόρ δεν κατέληξαν σε έγκυρο χρόνο, αλλά οι ρυθμοί και οι τεχνικές λύσεις επιβεβαιώνουν ότι η Porsche ετοιμάζει την πιο σκληροπυρηνική εκδοχή του Taycan φτιαγμένη για την πίστα με προσήλωση στο στόχο του να σπάσει το φράγμα των επτά λεπτών.