
Το Leapmotor A10, είναι το νέο μικρό EV SUV που στοχεύει ευθέως το BYD Atto 2.
Εμφανισιακά ξεχωρίζει η σχεδιαστική του ωριμότητα.
Τεχνολογία: LiDAR σε τιμή… «λαϊκής» και μεγάλη μπαταρία.
Το A10 έρχεται να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο T03 και το B05
Το Leapmotor A10, είναι το νέο μικρό EV SUV που στοχεύει ευθέως το BYD Atto 2
Πριν καν προλάβει το Leapmotor A10 να παρουσιαστεί επίσημα, διέρρευσαν online οι πρώτες ολοκληρωμένες φωτογραφίες του νέου ηλεκτρικού B-SUV πόλης, αποκαλύπτοντας έναν άμεσο αντίπαλο του BYD Atto 2 σε μέγεθος, χαρακτήρα και positioning. Οι πρώτες πληροφορίες από την Κίνα θέλουν το A10 να κοστίζει 80.000–100.000 γουάν (10.100 € – 12.600 €), μπαίνοντας κατευθείαν στο παιχνίδι των προσιτών ηλεκτρικών B-SUV.
Εμφανισιακά ξεχωρίζει η σχεδιαστική του ωριμότητα
Οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν αφήνουν ελάχιστα στη φαντασία. Το Leapmotor A10 εμφανίζεται ως ένα μικρό crossover, με ηλεκτρικό χαρακτήρα και αρκετή σχεδιαστική ωριμότητα για την κατηγορία του. Μπροστά ξεχωρίζει η κλειστή μάσκα, ένα χαμηλό τραπεζοειδές άνοιγμα, και οβάλ LED φώτα που δίνουν φρέσκια και «φιλική» όψη. Στο πλάι, το A10 φέρνει πολύ σε BYD Atto 2: Με κοντό πίσω πρόβολο, ψηλό καπό, έντονα πλαστικά στα φτερά, flush χειρολαβές ενώ οι μαύρες πίσω κολώνες δημιουργούν αίσθηση «floating roof». Πίσω, το A10 αποφεύγει τα «υπερβολικά» LED bars και πάει σε ορθογώνια φωτιστικά σώματα που δίνουν πλάτος και καθαρό σχήμα.

Στο πλάι, το A10 φέρνει πολύ σε BYD Atto 2: Με κοντό πίσω πρόβολο, ψηλό καπό, έντονα πλαστικά στα φτερά, flush χειρολαβές ενώ οι μαύρες πίσω κολώνες δημιουργούν αίσθηση «floating roof».
Τεχνολογία: LiDAR σε τιμή… «λαϊκής» και μεγάλη μπαταρία
Εδώ το A10 κάνει πραγματικά τη διαφορά. Οι διαρροές δείχνουν στην οροφή μονάδα LiDAR, κάτι σπάνιο ακόμη και για ακριβότερα ηλεκτρικά, πόσο μάλλον για B-SUV. Φαίνονται επίσης κάμερες στα φτερά και στις βάσεις των καθρεφτών, ένδειξη για 360° κάμερα και blind spot monitoring. Παράλληλα, το A10 φαίνεται έτοιμο να υποστηρίξει highway-level ADAS, φέρνοντάς το πιο κοντά τεχνολογικά σε premium κατηγορίες. Οι πληροφορίες από την Κίνα μιλούν για μπροστινή κίνηση, μπαταρία ~60 kWh, ενα μεγάλο νούμερο για την κατηγορία και θεωρητική αυτονομία έως ~700 km CLTC – ένα πολύ δυνατό «χαρτί» απέναντι στο BYD Atto 2.
Το A10 έρχεται να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο T03 και το B05
Το A10 τοποθετείται ανάμεσα στο T03 και το B05, δημιουργόντας για την Leapmotor μια μάρκα με τρεις προτάσεις που καλύπτουν κάθε ανάγκη για αστική χρήση, από μικρό πόλης έως compact hatchback. Η συνεργασία Leapmotor–Stellantis έχει ανοίξει τον δρόμο για ευρωπαϊκή παραγωγή ορισμένων μοντέλων στην Ισπανία, με πρώτο το B05. Το A10 είναι εξελιγμένο εξαρχής για «διεθνή καρίερα» κάτι που δείχνουν τόσο οι διαρροές όσο και η τεχνολογία του, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα το δούμε στην Ευρώπη, όπου θα βρεθεί απέναντι σε BYD Atto 2, Peugeot e-2008 & Jeep Avenger.
Το ότι οι φωτογραφίες του A10 διέρρευσαν λίγες μέρες πριν την επίσημη παρουσίαση μοιάζει… εξαιρετικά τυχαίο για να είναι τυχαίο. Το αποτέλεσμα, πάντως, είναι το ίδιο: το νέο Leapmotor έχει κερδίσει την προσοχή. Με ελκυστική τιμή, μοντέρνα εμφάνιση, τεχνολογία LiDAR και ξεκάθαρη στόχευση απέναντι στο BYD Atto 2, το A10 αναμένεται να είναι ένα από τα πιο δυνατά λανσαρίσματα της επόμενης χρονιάς στην Κίνα — και πιθανότατα αργότερα και στην Ευρώπη.
