Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Genesis G90 Wingback είναι ένα γρήγορο wagon που μπορεί να μπει στην παραγωγή

(28/11/2025)
Το Genesis G90 Wingback είναι ένα γρήγορο wagon που μπορεί να μπει στην παραγωγή
3 Φωτογραφίες »

Το ενδιαφέρον για τέτοιου τύπου αμαξώματα έχει αναζωπυρωθεί τα τελευταία χρόνια.
Τα ισχυρά wagons έχουν σταθερή και ενθουσιώδη βάση αγοραστών.
Το G90 Wingback είναι πλήρως λειτουργικό και μοιράζεται βασικά στοιχεία με το G90 sedan.
Η Genesis εξελίσσει έναν νέο twin-turbo V8, πιθανώς συγγενικό με αυτόν του hypercar GMR-001.

autotriti team

Το ενδιαφέρον για τέτοιου τύπου αμαξώματα έχει αναζωπυρωθεί τα τελευταία χρόνια.

Η Genesis κατάφερε να τραβήξει πάνω της όλα τα βλέμματα με το G90 Wingback, ένα πολυτελές muscle wagon που μέσα σε λίγες ώρες έγινε viral. Παρότι παρουσιάστηκε ως concept, οι πληροφορίες από τη μάρκα δείχνουν πως το ενδεχόμενο παραγωγής μόνο θεωρητικό δεν είναι. Αντιθέτως, η Genesis φαίνεται να το σκέφτεται πολύ σοβαρά.
 

Τα ισχυρά wagons έχουν σταθερή και ενθουσιώδη βάση αγοραστών

Μοντέλα όπως το Audi RS6 και η νέα BMW M5 Touring αποδεικνύουν ότι τα ισχυρά wagons έχουν σταθερή και ενθουσιώδη βάση αγοραστών, ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ. Ο επικεφαλής σχεδίασης της Genesis, Luc Donckerwolke, επισημαίνει ότι το feedback που λαμβάνει διαψεύδει την παλιά θεωρία ότι τα wagons είναι «περιορισμένης απήχησης» εκτός κεντρικής Ευρώπης. Το Wingback, μάλιστα, δεν στοχεύει απλώς σε αυτή την κατηγορία αλλά σε μια ακόμη μεγαλύτερη & πιο premium, εκεί όπου δεν υπάρχει ούτε RS8 Avant ούτε M7 Touring.
 


Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε είναι πλήρως λειτουργικό και μοιράζεται βασικά στοιχεία με το G90 sedan, όπως το μεταξόνιο και την ανάρτηση.
3 Φωτογραφίες »

Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε είναι πλήρως λειτουργικό και μοιράζεται βασικά στοιχεία με το G90 sedan, όπως το μεταξόνιο και την ανάρτηση.

Το G90 Wingback είναι πλήρως λειτουργικό και μοιράζεται βασικά στοιχεία με το G90 sedan

Παρά την εντυπωσιακή του εμφάνιση, το G90 Wingback δεν είναι ένα απλό «show car». Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε είναι πλήρως λειτουργικό και μοιράζεται βασικά στοιχεία με το G90 sedan, όπως το μεταξόνιο και την ανάρτηση. Αυτό σημαίνει ότι η μετάβαση από concept σε μοντέλο παραγωγής θα μπορούσε να γίνει σύντομα και με μικρό κόστος. Παράλληλα, η ομάδα R&D υπό τον Manfred Harrer –γνωστό από τη θητεία του στην Porsche– εξελίσσει ήδη τη βάση του G90 για την έκδοση Magma, κάτι που ανοίγει αυτόματα τον δρόμο και για το Wingback. Η φιλοσοφία δεν στοχεύει σε ένα «σκληροπυρηνικό» track car αλλά σε έναν πολυτελή GT χαρακτήρα, με καλύτερη αίσθηση τιμονιού, ταχύτερη απόκριση και υψηλή σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες.

Η Genesis εξελίσσει έναν νέο twin-turbo V8, πιθανώς συγγενικό με αυτόν του hypercar GMR-001.

Το μοναδικό μεγάλο ερωτηματικό παραμένει ο κινητήρας. Η σημερινή κορυφαία έκδοση του G90 διαθέτει τον 3.5λιτρο V6 turbo των 409 ίππων, ο οποίος δεν επαρκεί για να σταθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το RS6 ή η AMG E63. Οι πληροφορίες, όμως, αναφέρουν ότι η Genesis εξελίσσει έναν νέο twin-turbo V8, πιθανώς συγγενικό με αυτόν που παρουσιάστηκε στο hypercar GMR-001. Αν αυτός ο κινητήρας μπει τελικά στην παραγωγή, τότε το Wingback αποκτά άμεσα την ισχύ και το κύρος που χρειάζεται για να σταθεί στην κορυφή της κατηγορίας των performance wagons.

Mercedes
Autotriti.gr