Βενζίνη 20ετίας vs Diesel μεταχειρισμένο 7ετίας vs καινούριο mild & full hybrid

48.046 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2023)
Βενζίνη 20ετίας vs Diesel μεταχειρισμένο 7ετίας vs καινούριο mild & full hybrid
7 Φωτογραφίες »

Το VW Golf πούλησε πολύ, τόσο σε βενζίνη από το 2000 έως το 2020, αλλά και ως diesel την επόμενη δεκαετία. Πόσο οικονομικό είναι σε σχέση με το ήπια υβριδικό Golf που πουλιέται σήμερα, αλλά και σε σχέση με ένα full hybrid μοντέλο όπως το Honda H-RV;

VW Golf βενζίνη του 2004, diesel του ΄16 ή mild hybrid του ΄23… ή Hοnda HR-V υβριδικό;

Ένα από τα πιο δημοφιλή μικρομεσαία μοντέλα που κυκλοφορούν και πιθανότητα έχει περάσει και από τα χέρια σου είναι το VW Golf.

Πολλά Golfάκια ακόμα και 20ετίας (τότε μόνο βενζίνης, λόγω απαγόρευσης των diesel) κυκλοφορούν στους σημερινούς δρόμους, όπως επίσης και πολλά diesel που αγοράστηκαν την τελευταία δεκαετία, αφού ήταν η πιο καλή επιλογή για κάποιον που ήθελε οικονομία καυσίμου.

Αρκετοί λοιπόν σήμερα είναι αυτοί που αγόρασαν πριν 10 χρόνια ένα Golf diesel (ή κάποιο diesel άλλης μάρκας) και θέλουν να το αλλάξουν με ένα καινούριο, αλλά να συνεχίσουν να έχουν μικρά κόστη καυσίμου, όπως επίσης αρκετοί είναι όσοι έχουν πιο παλιό Golf και θέλουν να βρουν ένα μεταχειρισμένο που δεν καίει.

Για αυτό λοιπόν συγκρίνουμε ένα Golf βενζίνης του 2004 και ένα Golf diesel του 2016 με το καινούριο  ήπια υβριδικό Golf των 110 ίππων, αλλά και το full hybrid Honda HR-V, για όσους θέλουν να «αλλαξοπιστήσουν», μιας που τα SUV είναι η τάση και η VW δεν διαθέτει κάποια υβριδική επιλογή. Όπως ακριβώς κάναμε σε προηγούμενη εβδομάδα για το Qashqai diesel.
 

Ατμόσφαιρα VS τουρμποdiesel VS mild hybrid vs full hybrid

Το βενζινοκίνητο Golf (ΜΚ 5) του 2004 φοράει τον 1.600άρη FSI κινητήρα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους με 155 Nm ροπής. Έχει σχετικά τραχιά λειτουργία και ιδίως στις χαμηλές στροφές φανερώνει την ηλικία του ενώ συνδυάζεται με ένα 6άρι κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης.

Το diesel Golf του 2016 (7η γενιά) εφοδιάζεται με ένα τουρμποdiesel κινητήρα 1.598 κ.εκ., με την απόδοσή του να ανακοινώνεται στα 110 άλογα και τη ροπή στο καλό νούμερο των 250 Nm. Στην πράξη έχει κραδασμούς και κροτάλισμα στη λειτουργία του καθότι diesel και παρά την καλή ροπή του, το αραιής κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο «φιμώνει» τις επιδόσεις.  

Στην τελευταία και 8η γενιά του, το VW Golf στη βασική του έκδοση φοράει τον 1.000άρη τούρμπο TSI 110 ίππων, ο οποίος συνεπικουρείται από ένα ήπια υβριδικό κύκλωμα 48 V και μεταφέρει την κίνηση μέσω αυτόματου κιβωτίου στους μπροστά τροχούς. Είναι ένα πολιτισμένο σύνολο, που μόνο στα κόκκινα του στροφόμετρου θα αποκαλύψει την τρικύλινδρη φύση του και αρκετά γραμμικό στον τρόπο που απλώνει την ροπή του.

Τέλος, το Honda H-RV συνδυάζει ένα 1.500άρη θερμικό κινητήρας 107 ίππων με 2 ηλεκτροκινητήρες έχοντας συνολική ισχύ 131 ίππους και 253 Nm ροπής. Μέσω μιας μονάδας ελέγχου ισχύος επιλέγεται αυτόματα η συμμετοχή του κάθε συνόλου στην κίνηση, με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και χωρίς δυνατότητα παρέμβασης από τον οδηγό.

Είδαμε λοιπόν στα γρήγορα κάποια βασικά χαρακτηριστικά των μοντέλων και τώρα κλικάροντας την μπάρα ακριβώς από κάτω, θα δείτε πόσο καίνε τα τέσσερα μοντέλα σε πραγματικές συνθήκες, όπως τις κατέγραψε το Test Center του AutoΤρίτη.
 


Συγκρίνουμε ένα Golf βενζίνης του 2004 και ένα Golf diesel του 2016 με το καινούριο ήπια υβριδικό Golf των 110 ίππων, αλλά και το full hybrid Honda HR-V
7 Φωτογραφίες »

Συγκρίνουμε ένα Golf βενζίνης του 2004 και ένα Golf diesel του 2016 με το καινούριο ήπια υβριδικό Golf των 110 ίππων, αλλά και το full hybrid Honda HR-V

Σελίδα 21.500 ευρώ το χρόνο για καύσιμα το HR-V, 2.000 το Golf diesel, 2.600 το mild, 3.000 το βενζίνης του ΄04
Σελίδα 3Αρκετά πιο ακριβό το Honda Η-RV, αλλά μαζί με το νέο Golf προσπερνούν στο μισό χρόνο συγκριτικά με το diesel
citroen
KIA