Δοκιμάζουμε το VW Golf 1,6 TDI με τους 110 ίππους στην έκδοση R-line.

Δοκιμάζουμε το VW Golf 1,6 TDI με τους 110 ίππους στην έκδοση R-line.

Test: VW Golf 1,6 TDI

90.189 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2016)

Δοκιμάζουμε το VW Golf 7ης γενιάς με τον 1.600άρη Euro6 πετρελαιοκινητήρα του γκρουπ, ο οποίος κέρδισε σε ιπποδύναμη (+5 ίπποι) διατηρώντας στα ίδια χαμηλά επίπεδα την μέση κατανάλωση.

Μετά την δοκιμή του 3κύλινδρου 1.000άρη βενζινοκινητήρα ήρθε η στιγμή να δοκιμάσουμε το Volkswagen Golf με τον βελτιωμένο 1,6 TDI, ο οποίος πληροί πλέον τις προδιαγραφές ρύπων Euro6, έχει ανεβάσει την απόδοσή του κατά 5 ίππους φτάνοντας τους 110, την ώρα που έχει διατηρήσει την κατανάλωση στα ίδια χαμηλά επίπεδα (3,8 λτ./100 χλμ, είναι η επίσημη μέση), τις εκπομπές ρύπων στα 99 γρ./χλμ. και την ροπή στα 250 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Τον συγκρίνουμε σε σχέση με τον 1,6 TDI των 105 ίππων και ταυτόχρονα δοκιμάζουμε σε όλες τις υπόλοιπες πτυχές του το γερμανικό μικρομεσαίο.
Με 21.200 ευρώΗ τιμή του VW Golf στην αρχική έκδοση Active ορίζεται στα 21.200 ευρώ (για το 5θυρο αμάξωμα) και κυμαίνεται άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ή του άμεσου ανταγωνισμού. Ωστόσο, η έκδοση Active είναι πλήρης, αφού διαθέτει μέχρι και cruise control, ενώ η R-Line της δοκιμής μας είναι η πιο πλούσια, περιλαμβάνοντας όμως τα πάντα, από σπορ ανάρτηση και πακέτο εξωτερικών λεπτομερειών, μέχρι ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα στο εσωτερικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center