Diesel 1ης γενιάς VS σύγχρονο υβριδικό Nissan Qashqai
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Diesel 1ης γενιάς VS σύγχρονο υβριδικό Nissan Qashqai

48.404 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2023)

Ο βασιλιάς των πωλήσεων στα SUV, το Nissan Qashqai πλέον κατήργησε το diesel και προσφέρεται σε ήπια υβριδική και full hybrid έκδοση. Τι καίει όμως σε σχέση με ένα diesel Qashqai 10ετίας που ακόμα υπάρχει σε αφθονία ως μεταχειρισμένο;

Nissan Qashqai diesel του 2011 ή καινούριο σε full hybrid ή mild hybrid

Το SUV που έχει πουλήσει όσο κανένα άλλο στην ελληνική αγορά είναι το Nissan Qashqai, που μπορεί τυπικά να μην ήταν το πρώτο SUV που βγήκε, αλλά στην ουσία ίδρυσε την κατηγορία αυτή. Μάλιστα στην πλειοψηφία του πούλησε ως diesel, ωστόσο από την τελευταία του γενιά «κόπηκε» η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του και πλέον είναι διαθέσιμο είτε ως mild hybrid ή στην εξελιγμένη full hybrid έκδοση E-Power. ¶λλωστε, σε όλες σχεδόν τις μάρκες, δεν υπάρχουν πλέον καινούργια diesel, γι αυτό συγκρίνουμε αυτοκίνητο 10ετίας με σημερινά. 

Συνεπώς όλοι αυτοί που αγόρασαν πριν 10 και βάλε χρόνια ένα Qashqai diesel, το οποίο στην εποχή του «έκαιγε τα μισά» και θέλουν να αγοράσουν ένα καινούριο, συνεχίζοντας να κάνουν οικονομία καυσίμου τι κερδίζουν και τι χάνουν επιλέγοντας και πάλι Qashqai;
Αλλάζουν τα δεδομένα που πήραμε από τη σύγκριση ενός Clio diesel 10ετίας και ενός καινούριου Yaris Hybrid;

Πάμε λοιπόν να δούμε πόσο καίνε τα δύο μοντέλα σε πραγματικές συνθήκες, όπως τις κατέγραψε το Test Center του AutoΤρίτη, συγκρίνοντας το δικίνητο Qashqai 1,5 dCi του 2011 με τους 115 ίππους με το ήπια υβριδικό των 140 ίππων και το full hybrid e-Power με τα 190 άλογα.


 

Συνέχεια του άρθρου >>>
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER